SUOLAHTI TUNARIT

Anonyymi-ap

Tähän voisi laittaa yleisiä tunareita.

39

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mahdu kaikki tänne varmaan?

• Anonyymi

"Imppu"

• Anonyymi

pilipali

• Anonyymi

Nade

• Anonyymi

Minua ihmetyttää että erääseen henkilöön viittaavat kommentit poistetaan salamana. Oli keskustelu sit mistä asiasta tahansa. Onko näin että tämä kyseinen henkilö oikein kyttäämällä kyttää näitä keskusteluja? Vastaan itse tähän kysymykseeni: On!

• Anonyymi

Peltsiin?

• Anonyymi

Onko henkilö suolahtelainen?

• Anonyymi

keinoaivot poistaa ne viestit.

• Anonyymi

pinokkio,pikkupali kohros maku

• Anonyymi

Pepe

• Anonyymi

Kepulaiset

• Anonyymi

Sun äitis aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äitis aasi

Ei minun äitillä ole aasia. Oletkohan nyt erehtynyt henkilöstä?

• Anonyymi

Virtanen

• Anonyymi

Tuo yksi suku joka on poliittisesti hallinnut Suolahtea

• Anonyymi

Hollet? Muistan aikanaan kun Juri näki sianpäitä joka nurkassa ja rätki haulikolla menemään pitkin kyliä. Poliisipiirityksen sai aikaan.

• Anonyymi

Soutuveneilyporukka josta kai osa hukkui. siinäkin taisi olla suurimpana osasyynä vahvat lääkkeet ja Alko? Tapahtumasta on jo parikymmentä vuotta, mutta tunareita kuitenkin.

• Anonyymi

Tokkopa se vene ihan vahingossa kaatui...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokkopa se vene ihan vahingossa kaatui...

selvisikö kaataja hukkumatta?

• Anonyymi

Pertikki nousiainen.

• Anonyymi

Nämä jotka noita vanhoja junavaunujen romuja pitävät tuossa vanhan aseman edessä.
      Pilaavat koko aseman seudun romuillaan kesät ja talvet.
      Kuulin, että kellään joka siellä ”touhuaa” ei olisi enää edes oikeuksia niillä ajella.
      Aiheuttavat suoranaista kiusaamista ympäristölleen muka jollain harrastamisellaan.
      Vieköön romunsa piiloon. Taitaa olla suurin osa näistäkin noista niitä puusta pudonneita.

• Anonyymi

Junanromut pilaa kyllä sen miljöön täysin

• Anonyymi

Junanraadot sopii hyvin sinne ghettoon, Kaijalainen tuo lavan niin viskaatte sinne ne. Seuraavaks löytyy junatarha Sirkkaharjusta.

• Anonyymi

Kolmen trio persuja.Siinä se tyhmyys oikein tiivistyy näkyväksi.

• Anonyymi

Vasemmiston tyhmyys on kaikessa, ei löydy vaan sitä järkeä.

• Anonyymi

Kaikki ne joilla on vanha paska auton rämä jota viritetty laittamalla takapöntön tilalle suoraputki

• Anonyymi

Tämän keskustelun on aloittanut ilmeisesti se Suolahden vihaaja, joka haluaa tuoda vihansa esille joka yhteydessä. Jos hän on Äänekoskelta eli entisen Äänekosken alueelta, sattuu pilkka omaan nilkkaan jonkun yllä olevan kommentin osalta, sillä niissä puhutaan ihan sieltä taajamasta vaikuttavista henkilöistä, joita en nyt lähde tässä nimeltä mainitsemaan.

• Anonyymi

olen aloittaja, asun suolahdessa, joten se pilkka taisi osua nyt jonnekin muualle 🤣😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen aloittaja, asun suolahdessa, joten se pilkka taisi osua nyt jonnekin muualle 🤣😅😂

Jaahas, hymiöpelle tehny paluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, hymiöpelle tehny paluun

etkö osaa itse? 😬

• Anonyymi

asiantuntija täällä,anna mun kaikki ääliöt kestää,ootko persu???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asiantuntija täällä,anna mun kaikki ääliöt kestää,ootko persu???

Kuka täällä on kirjoittanut olevansa asiantuntija? En näe sitä???

• Anonyymi

Jokainen luulee olevansa oikein asiantuntija .Varsinkin noiden kahden puoleen sanansaattajat.
      Toiset on niin tyhmiä kuin olla voi,toheloivat asiassa kuin toisessakin.
      Toiset niin häikäilemättömiä ja puhetta tulee kuin parhaalta propagandan kirjoittajalta josta kukaan ei ymmärrä juuri mitään.
      Molemmat ajat vain omia etujaan ,tosin toiset sentään toimivat ja ovat mukana.

• Anonyymi

mitäs sinä teet? Makaat sohvalla ja haukut muita..

• Anonyymi

korhos make saari janne

• Anonyymi

Sanoiko Vasurien Martins Suolahti-salissa tuulivoima infossa ,että ”saataisiin Äänekoskelle vihdoin uusiutuvaa energiaa”.
      En oikein kuullut. Muusta ei väliä kuin tuosta vihreästä ideologiasta.
      Vihervasuri ,ne on oikeita mestareita poseramaan asiassa kuin asiassa.
      Siinä on kanssa yksi Putoukseen sopiva hahmo, noitten persujen kanssa.
      Puhuu paskaa joka käänteessä asiasta kuin asiasta.

• Anonyymi

Tuossa tulee uusiutuvaa energiaa tehtaanpiipusta koko ajan. Puuta pönttöön ja uuttaa kasvaa metsässä. Vittu kun on tyhmää sakkia maailma täynnä.

• Anonyymi

sivua ei löydy?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9237
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3659
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      30
      3002
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      86
      2293
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      371
      1873
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1108
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    Aihe