Saa poistaa, mutta tänään on selvennyt KaisaJuuson olevan jopa Riikka Purraa verrattuna. Enkä tarkoita ulkonäköä.
Juuso on rumempi kuin Purra
45
578
Vastaukset
- Anonyymi
Vittuilua ei opita, se tulee suoraan sydämestä!Pahojen ihmisten synti.
- Anonyymi
Koskee sekä Purraa että Juusoa. Suoraan sydäememestä Suomen kansaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee sekä Purraa että Juusoa. Suoraan sydäememestä Suomen kansaa vastaan.
Kommentointi koski koskea,
- Anonyymi
MAHO ja JUUSTO ovat psykopaatteetteja NatZeja🙏
- Anonyymi
Hyvä, että sinä laitat tuon anteeksipyynnön loppuun. Tekstit ovat sellaisia, että sietää pyytää anteeksi
- Anonyymi
Piilonatsi paukuttaa henkseleitään, vieläpä kädet taivasta kohti. Voi jessus sentään.
- Anonyymi
Kaisa on älykkäämmästä päästä.
Läpiskää te muut vain vilttitossut jalassa.- Anonyymi
Olen samaa mieltä, top 10.
- Anonyymi
Minä tykkään Suvista😘😘😘❤️
- Anonyymi
Vain Kepulisti voi olla noin äärimmäisen ilkeä-.Ei jatkoon
- Anonyymi
Juuso voisi muuttaa nimensä Juustoksi niin ilkeä ihminen hän on.
- Anonyymi
Sinun nimesi voidaan muuttaa Hessu Hoopoksi( Heikki)Suomen ilkein pilakuvatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun nimesi voidaan muuttaa Hessu Hoopoksi( Heikki)Suomen ilkein pilakuvatus.
Ei hän täällä kirjoita. Muuten, jos hän ei tykkää homostelusta niin eikö se ole hänen asiansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän täällä kirjoita. Muuten, jos hän ei tykkää homostelusta niin eikö se ole hänen asiansa?
Mistä tiedät ettei Heikki kirjoittele täällä.?Sitähän ei tiedä kuin itse Heikki eli sinä. he he ho ho he
- Anonyymi
Totaalinen Petosjytky..
- Anonyymi
Kyllä persut osaavat jouluahojakin antaa esim. Juuson kotitielle 900 000 avustus.
- Anonyymi
Onneksi meillä ei ole korruptiota.
- Anonyymi
PYSYKÄÄ ASIASSA PUHUKAA HEIDÄN TEKEMISISTÄÄN ÄLKÄÄ PUHUKO HENK KOHT ASIOISTA ESM NÄÖSTÄ OLEMUKSESTA MUUTEN OLETTE KÄRÄJILLÄ LOUKKAUKSESTA.
- Anonyymi
Purra on huomenna 14.12.2024 Iisalmen Torilla.Menkää katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on huomenna 14.12.2024 Iisalmen Torilla.Menkää katsomaan.
Kysykää Riikkulilta pitäisikö MAANPETTURUUDESTA tuomita kuolemaan?🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysykää Riikkulilta pitäisikö MAANPETTURUUDESTA tuomita kuolemaan?🙏
Piilonatsi kädet taivasta kohti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilonatsi kädet taivasta kohti.
Tuo emoji tarkoittaa anteeksipyyntöä...
- Anonyymi
Lopeta tuo hörhöily, olet aika tyhmä!
- Anonyymi
Niin oonkin entä sitten oon seko heko hihhoh hulluna on helppo olla täysi nolla.oohan kuuluisa kepu huihai hi hekohih
- Anonyymi
Eikö PERSU kestä totuuksia?hauskaa sinänsä kun itse olette itkemässä ettei Suomessa ole sananvapautta,mutta eihän vajaaälyisiltä voi paljoa odottaa🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö PERSU kestä totuuksia?hauskaa sinänsä kun itse olette itkemässä ettei Suomessa ole sananvapautta,mutta eihän vajaaälyisiltä voi paljoa odottaa🙏
Kerroin totuuden .Ylläolevan 20.02 kirjoitin kun olin hetken melkein normaali hih heko hehhuh kujhi.oon vajaaälynen hyhhhiuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maha pois pöydältä torvi.
- Anonyymi
Juuso kertoi päivällä, että sairaalapäätökset avataan ja Oulaskangas katsotaan uudestaan. Iltapäivällä ilmoitettiin, että mitään ei avata.
Onko Juuso haistellut vääriä sieniä?- Anonyymi
Nyt persut on varsinainen Sekoomus. Hyvää vaalityötä: äänestäkää PS Me sotkemme kaikki asiat.
- Anonyymi
Persuista ei ole meilläkään kuin mölisemään. Ikävä vaan että sama kosken valtakunnan hallitustakin.
- Anonyymi
Vilkaisehan omaa naamaasi, lienee hupihetken taantuma, ei siis riemunkiljahduksia.
- Anonyymi
Naisvihaa levittävät somevaikuttajat käyttävät merkittävää valtaa ja muokkaavat nuorten miesten ajatusmaailmaa väkivaltaa sallivaan suuntaan, sanoo somevaikuttajiin perehtynyt politiikan tutkimuksen dosentti Niina Meriläinen.
Hänen mukaan somevaikuttajien ympärille on syntynyt nuorille miehille yhteisöjä, joissa he voivat turvallisesti jakaa vihamielisiä ajatuksia.
Kyselytutkimuksen mukaan joka neljäs alle 35-vuotias mies ajattelee, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan.- Anonyymi
Ei enää voi olettaa sukupuolia,kiitos PERSUJEN.Joten moukkua vaan naamaan huoletta jos siltä tuntuu🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää voi olettaa sukupuolia,kiitos PERSUJEN.Joten moukkua vaan naamaan huoletta jos siltä tuntuu🙏
Heekki on päivällä ortodoksi ja illalla konjakeissaan hortodoksi.
- Anonyymi
Persut tyrivät raskaasti sairaalaverkkoasiassa. Petosjytykyttää!
- Anonyymi
Harvinaisen heikosti tuomittu.
Pahempaa on kuitenkin se, että Halla-aho ei tuomitse Kiurun pahoinpietlya.Sairasta. - Anonyymi
Samaan aikaa Simula huoraa pain kanssa.
- Anonyymi
Persulla on aiha huoraaminen mielessessä vrt. Halla-ahon lehtolapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulla on aiha huoraaminen mielessessä vrt. Halla-ahon lehtolapsi.
mielessä. SS
- Anonyymi
Tais Juuso tuhota perussuomalaisten mahdollisuudet kevään vaaleissa Pohjois-Pohjanmaalla. Äänestäjät eivät ole tyhmiä.
- Anonyymi
Kuluttajavirasto: Kela korvausten nosto valuu yrityksille. Meillä tuhotaan julkista terveydenhoitoa yksityisten hyväksi Kaisa Juuson ps johdolla.
- Anonyymi
Tästä eroaalto alkaa:
https://yle.fi/a/74-20131440 - Anonyymi
Kepu se aluevaltuustossa leikkaa Oulaskankaasta turha syyttää hallitusta, mikä yrittää pelastaa tilanteen.
- Anonyymi
Nimenomaa hallitus vei alueilta vallan ja puuttuivat palveluihin. Ministeri Juuso sotki koko asian. Purra oli Iisalmessa tunnustanut, että hänellä ei ole riittävästi tietoa asioista.
- Anonyymi
PERSUSET PERSUSET kilvan.....🎅
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708