Yksi susi vähemmän on aina parempi kuin ei yhtään.
Hienoa metsästäjät
11
600
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kuoli susi, huomenna ihminen....
- Anonyymi
Jokainen ihminen on laulun arvoinen 👍
- Anonyymi
Entä, jos vastassa ei olisikaan susi vaan ihminen aseen kanssa?
- Anonyymi
Vauhti kiihtyy, jo toinen peto ammuttu. Hyvä Hyvä
- Anonyymi
Ai kauhia montako ihmistä kerkes popsia vai oliko mummon syönti satua?
- Anonyymi
Katoppa netistä itänaapurin tilastot, varmaan kusisit hunajaa jos asuisit siellä. Samaan suuntaanko haluaisit Suomenkin menevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppa netistä itänaapurin tilastot, varmaan kusisit hunajaa jos asuisit siellä. Samaan suuntaanko haluaisit Suomenkin menevän.
Katotko ihan itse tais mennä kurat pöksyyn.Ota rennie ja tena pöksyyn suattaa helepottoo.
Turha susipelkoa on lietsoa.Tulee mielee 1960 luvun alku kun susia Kiteelläkin oli joka torpan kulmalla.Muutaman kantturan ja piskin söivät ja ihmiset media pelotteli kuralle.
Maalaisliiton porukkaa riitti susijahtiin ja jonkun saivat.Ihmisiä kuitenkaan eivät sudet syöneet ihmisliha on pedoille kelpaamatonta.
- Anonyymi
Mikä on susikanta Venäjällä?
susien määrä Venäjän federaatiossa oli 49,3 tuhatta yksilöä, ja vuonna 2021 se on saavuttanut jo 64,8 tuhatta yksilöä , kun taas useiden tutkijoiden mukaan susien lukumäärä on taloudellisesti hyväksyttävä ekologisen tasapainon ylläpitämiseksi ekosysteemissä maamme pitäisi olla enintään 15-20 tuhatta yksilöä. 26.8.2023
No onhan noita naapurissa. Kaikille halukkaille lapsiperheille oma lemmikki. - Anonyymi
Susi katsoo raja aidan takaa ole valppana!
- Anonyymi
Tämähän kulkee hyvin jo kolmas peto nurin.
- Anonyymi
Eiköhän niitä oo jo useampikin pötköllään, kaikista ei vaan höpötellä julkisesti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782