...on nykyään 85x L&K. Mikäli tinkii mukavuudesta niin RS malli. Itse valitsin L&K
Vastaukset 9
- Anonyymi
Itse asiassa Skodan valitessaan joutuu tinkimään mukavuuden lisäksi myös luotettavuudesta, jälleenmyyntiarvosta, ajo-ominaisuuksista ja kansalaisluottamuksesta.
- Anonyymi
Älä nyt ole noin kateellinen.
- Anonyymi
Niin? Kyseessä on leasingauto ja minulle just sopiva
- Anonyymi
ja minä kun luulin että vain toyota tekekee käsittämättömän nimisiä kotteroita, bsxsey4y tai jotain mutta skoda vetää vielä parmmaksi omalla eniak85xl&k:lla
- Anonyymi
Jospa osaisit kirjoittaa ja lukea kunnolla, niin maailmasi olisi paljon kirkkaampi ja ymmärtäisit kuinka paljon täällä kirjoitetaan asioita väärin.
- Anonyymi
Minä valitsin Vorosilov-mallin wRS:n sijaan.
- Anonyymi
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
Mitä voi muutakaan odottaa Skoda-palstalta? Eihän koko itäautopuuhastelussa ole ollut mitään järkeä Neuvostoliiton hajottua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413