...on nykyään 85x L&K. Mikäli tinkii mukavuudesta niin RS malli. Itse valitsin L&K
Enyaqin myydyin malli...
9
165
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa Skodan valitessaan joutuu tinkimään mukavuuden lisäksi myös luotettavuudesta, jälleenmyyntiarvosta, ajo-ominaisuuksista ja kansalaisluottamuksesta.
- Anonyymi
Älä nyt ole noin kateellinen.
- Anonyymi
Niin? Kyseessä on leasingauto ja minulle just sopiva
- Anonyymi
ja minä kun luulin että vain toyota tekekee käsittämättömän nimisiä kotteroita, bsxsey4y tai jotain mutta skoda vetää vielä parmmaksi omalla eniak85xl&k:lla
- Anonyymi
Jospa osaisit kirjoittaa ja lukea kunnolla, niin maailmasi olisi paljon kirkkaampi ja ymmärtäisit kuinka paljon täällä kirjoitetaan asioita väärin.
- Anonyymi
Minä valitsin Vorosilov-mallin wRS:n sijaan.
- Anonyymi
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
Mitä voi muutakaan odottaa Skoda-palstalta? Eihän koko itäautopuuhastelussa ole ollut mitään järkeä Neuvostoliiton hajottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007468Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795822Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583745Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513463Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321867Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831806- 431431
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151335