Onkohan meidän ikäero esteenä

Anonyymi-ap

Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.

66

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ajattele yhtään ☺️ olen kyllä vähän kiimainen sinusta

• Anonyymi

Sori, aloitus ei ole minun joten koitas vähän jäähdytellä sitä kiimaa :)

sivusta

• Anonyymi

Minä taas olen tänään erityisen kiimainen myös sinusta. Vaikea katsella, kun pelkään, että se näkyy.

• Anonyymi

Itse en etsi s*ksisuhdetta hänen kanssaan. Jos hän etsii sitä niin taitaa mennä intressit ristiin. Ei voi mitään.

• Anonyymi

Sivusta - ei ollut mun aloitus, mutta ihana olet kun kirjoitat mulle täällä 😁😘 Sama fiilis molemmin puolin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en etsi s*ksisuhdetta hänen kanssaan. Jos hän etsii sitä niin taitaa mennä intressit ristiin. Ei voi mitään.

Sama täällä. Ei oo mun juttu. Naiselta siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että hän ei ole sellainen jolla on seksisuhteita, mutta etsii itselleen miestä, joka ei kelpaa pelkkään seksisuhteeseen. On niitäkin tullut vastaan ja en ymmärrä. Etsii ikäänkuin eri asioita eri miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että hän ei ole sellainen jolla on seksisuhteita, mutta etsii itselleen miestä, joka ei kelpaa pelkkään seksisuhteeseen. On niitäkin tullut vastaan ja en ymmärrä. Etsii ikäänkuin eri asioita eri miehistä.

Eikö se ole ihan normaalia, ettei kaikki sytytä samalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä nyt pysty suhtautumaan kehenkään muuhun mieheen vakavasti just kuin kaivattuuni. Eihän sille mitään voi jos tunteet vain on niin vahvat. Fwb on ainoa kenen toisen edes annan koskea itseeni. Siinä on kuitenkin muutakin kuin vain fyysinen aspekti, ystävyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mun fwb? 😅 Etkai ole oikeasti täällä palstalla? 🫣 aika monet jutut kyllä olleet aikamoisia sattumia keskusteluihimme liittyen. Mulle on kyllä hyvä vääntää asiat rautalangasta ja saatan olla varovainen sanoissani silti itse kun en ole varma olenko aina käsittänyt tilanteita ja asioita oikein. Onneksi puheyteytemme on kuitenkin todella hyvä, eikä sun tarvi pelätä kertoa mitään 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - ei ollut mun aloitus, mutta ihana olet kun kirjoitat mulle täällä 😁😘 Sama fiilis molemmin puolin

😘😁 tiedän. Tää ei kyllä ollu mun aloitus, mutta joku luki ajatukseni 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä nyt pysty suhtautumaan kehenkään muuhun mieheen vakavasti just kuin kaivattuuni. Eihän sille mitään voi jos tunteet vain on niin vahvat. Fwb on ainoa kenen toisen edes annan koskea itseeni. Siinä on kuitenkin muutakin kuin vain fyysinen aspekti, ystävyys.

Säälittävää minun mielestäni. Ei päästetä jotain miestä lähelle jos se ei tyyliin ole valmis lyömään sormusta sormeen ja toinen mies on yhden bootycallin päässä. Ja tuollainen ystävyyskö muka loppuisi kuin seinään. Enpä usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää minun mielestäni. Ei päästetä jotain miestä lähelle jos se ei tyyliin ole valmis lyömään sormusta sormeen ja toinen mies on yhden bootycallin päässä. Ja tuollainen ystävyyskö muka loppuisi kuin seinään. Enpä usko.

En minä kumpaakan vaadi seurustelemaan kanssani. Kummallakin on vapautensa. Mulla on mun tunteet. Sivuutan tässä omat tarpeet toisin kuin he.

• Anonyymi

Ei voi puhua ikäerosta, muutama vuosi.

• Anonyymi

Olet. Vanha ja lihava. yöks

• Anonyymi

Niin siis sitten jos haukun kohde laihtuu niin se onkin eri ääni kellossa.silti sama ihminen

• Anonyymi

Kiitos 🤝 niin arvelinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis sitten jos haukun kohde laihtuu niin se onkin eri ääni kellossa.silti sama ihminen

Laihtuu voi, mut nuortua ei voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihtuu voi, mut nuortua ei voi.

Kaikki vanhenee ja ikäerot kaventuu

• Anonyymi

Sinä vanha? 😲 Mistä kohtaa.

• Anonyymi

Kiitos, kulta.
        - sivusta

• Anonyymi

Ei ollenkaan nainen, sinua nuoremmat ovat vielä teinejä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Siis no ikä on vaan ikä

Varatut tosin ei kiinnosta

• Anonyymi

Mikä ?, varattu parkki paikka ? Varattu teatteri lippu ? Varattu kirpputori paikka ?

Tiekkönä,ihmistä sie et pysty varaamaan, ihminen kuuluu missä sydän onpi.

Via Dolorosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ?, varattu parkki paikka ? Varattu teatteri lippu ? Varattu kirpputori paikka ?

Tiekkönä,ihmistä sie et pysty varaamaan, ihminen kuuluu missä sydän onpi.

Via Dolorosa

Joo no mut jos äijällä on sormus niin jätän välistä vaikka kuinka sisimmässä leimahtas.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo no mut jos äijällä on sormus niin jätän välistä vaikka kuinka sisimmässä leimahtas.

Kyllä sormus, mutta jo sekin, että näkee että se toinen hengailee jonkun muun kanssa, laittaa lukkojarrutukseen ja U-käännökseen.

• Anonyymi

Ikä ei ole esteenä, kai. Siksi vastaan pienellä epävarmuudella, koska en tiedä onko ikä aiheuttanut jotain, mikä estää sinua tekemästä jotain sellaista minkä koen tärkeäksi parisuhteessa. Unissani olen tehnyt sun kanssa jo kaikenlaista, vaikka olet eri vuosikymmeneltä. 🫦

• Anonyymi

Ikäero ei haittaa ,mut vaimo haittaa

• Anonyymi

kantturan vastaisku mustamaalaa ukko läks lipettii lopeta jo !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kantturan vastaisku mustamaalaa ukko läks lipettii lopeta jo !!!

Katso peiliin...oot ruma kun ämpäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siun römpsä on kui ämpäri !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siun römpsä on kui ämpäri !!!

Sun on retrorönttönen 😂 vanhus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Te ette voi olla aikuisia 🙄!!

• Anonyymi

Kunhan on rahaa niin tuskin muodostuu esteeksi.

• Anonyymi

No tätä mä vähän oon pelännytkin 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tätä mä vähän oon pelännytkin 😅

Ei tarvii pelätä :)

• Anonyymi

Ei haittaa vaikka olet 10v vanhempi😘 Ihana Ma

• Anonyymi

Minkä ikäisiä olette.

• Anonyymi

Rakkaus ei tunne ikärajoja❤️
      Mä en edes tiedä minkäikäinen mun kaivattu on. Toisen iän tiiän mutta oikeen elämän sankarin ikä on ihan hatusta vedettävissä. Voin olla just se puuma sit sille

• Anonyymi

Ei haittaa. Just hyvä ikäero meillä.

• Anonyymi

Niin mitä sitä nyt on, 10-12v? En mä siitä välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään älä huoli..oot just sopivan ikänen daddy nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää tuli vahingossa väärään, sry

• Anonyymi

Niin mitä sitä nyt on, 10-12v? En mä siitä välitä. Tykkään vanhemmista.

• Anonyymi

Joo, 12v muistaakseni ikäero ❤️
        Upea olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, 12v muistaakseni ikäero ❤️
        Upea olet!

❤️❤️ kuin myös, jalat lähtee alta 😉

• Anonyymi

Ikäero ei häiritse.

• Anonyymi

Eì mua haittaa. Ajattelin että ehkä sinä pidät mua kakarana kun katselet vaan muttet toimi. Paitsi nyt tällä viikolla olet aika häpeilemättä tuijottanut niin mietin vaan mikä sut sai kiinnostumaan musta

• Anonyymi

Onko 25 vuotta ikäeroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 25 vuotta ikäeroa?

Saattaa joillakin olla noinkin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 25 vuotta ikäeroa?

Tarkasti 24 vuotta

• Anonyymi

Saattaa hyvinkin olla mu enemmän se naisen itsetunnolle käy seukata nuoremman miehen kanssa kuin mitä vanhemman miehen itsetunnolle seukata nuoremman naisen kanssa vanhempi mies kun osaa varautua että nuorempi tyttis vaihtaa nuorempaan malliin jonkinajan päästä kuitenkin

• Anonyymi

Se johtuu siitä, että sinä vaan raapustelet näitä otsikoita provoavasti. Saat ilmeisesti siitä palkkaa. Sen pitäisi kyllä muodostua pelkästään hyvistä aloituksista, ei näistä onnettomista söherryksistä.

Pystytkö tekemään yhtään aloitusta ilman provoa?

• Anonyymi

T mies taas asialla

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, ikäeromme on liian pieni.

Olet liian vanha minulle.

Tahdon nuoremman pirtsakan ja hehkeän lisääntymiskykyisen neidon.

• Anonyymi
        UUSI

Mä oon 33. Ehdin lisääntyä.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä asiassa ei ole kuin yksi totuus: jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan, ei se rakkaus tiedä minkä ikäisiä ollaan. Sillä ei ole mitään merkitystä mikä on ikäero. Rakkaus ja rakkaus olla toisen kanssa on ainut mikä merkitsee. Jos itsetunto ei kestä tai antaa ulkopuolisen paineen vaikuttaa, normien ym, se ei ole rakkautta. Piste.

• Anonyymi
        UUSI

,,❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Se on juuri näin.

• UUSI

Samanikäisyys on myrkkyä parisuhteessa. Mies on parhaimmillaan kun naisella alkaa elämänmuutos (vaihdevuodet).

• Anonyymi
        UUSI

Sä olisit voinut lisätä profiiliisi PUUTTEESSA
        Niin tapilla ajattelet ja annat sun ohjata sun todella tyhjän tuntuista elämääs!
        Melkein 70 ukko. Kauanko luulet että itelläs enää toimii?! 😏
        Taidat kaivattua vaan loppuelämän hoitsua itelles.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole. 😉

sivusta

• Anonyymi
        UUSI

😉 rakastan sua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😉 rakastan sua.

Nyt menee ohi

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä juttu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta

Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      687
      5988
    2. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      146
      1970
    3. Tiedän pitkältä ajalta

Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t
      Ikävä
      18
      1807
    4. Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."

Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1350
    5. Ensiviikosta..

Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä
      Ikävä
      128
      1347
    6. Onkohan meidän ikäero esteenä

Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.
      Ikävä
      66
      1261
    7. Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."

Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1256
    8. Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....

Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia
      Maailman menoa
      360
      1217
    9. Kiurun ilmoittama pahoinpitely vaikuttaa keksityltä

Ilmeisesti tapauksella ei silminnäkijöitä, puoluekin yrittää heti kerätä säälipisteitä, Kiurua piilotellaan jne.
      Maailman menoa
      278
      1159
    10. Kiurua vastaan on hyökätty!

Uutisissa juuri
      Maailman menoa
      224
      953
    Aihe