Onkohan meidän ikäero esteenä

Anonyymi-ap

Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.

84

2226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ajattele yhtään ☺️ olen kyllä vähän kiimainen sinusta

• Anonyymi

Sori, aloitus ei ole minun joten koitas vähän jäähdytellä sitä kiimaa :)

sivusta

• Anonyymi

Minä taas olen tänään erityisen kiimainen myös sinusta. Vaikea katsella, kun pelkään, että se näkyy.

• Anonyymi

Itse en etsi s*ksisuhdetta hänen kanssaan. Jos hän etsii sitä niin taitaa mennä intressit ristiin. Ei voi mitään.

• Anonyymi

Sivusta - ei ollut mun aloitus, mutta ihana olet kun kirjoitat mulle täällä 😁😘 Sama fiilis molemmin puolin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en etsi s*ksisuhdetta hänen kanssaan. Jos hän etsii sitä niin taitaa mennä intressit ristiin. Ei voi mitään.

Sama täällä. Ei oo mun juttu. Naiselta siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että hän ei ole sellainen jolla on seksisuhteita, mutta etsii itselleen miestä, joka ei kelpaa pelkkään seksisuhteeseen. On niitäkin tullut vastaan ja en ymmärrä. Etsii ikäänkuin eri asioita eri miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että hän ei ole sellainen jolla on seksisuhteita, mutta etsii itselleen miestä, joka ei kelpaa pelkkään seksisuhteeseen. On niitäkin tullut vastaan ja en ymmärrä. Etsii ikäänkuin eri asioita eri miehistä.

Eikö se ole ihan normaalia, ettei kaikki sytytä samalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä nyt pysty suhtautumaan kehenkään muuhun mieheen vakavasti just kuin kaivattuuni. Eihän sille mitään voi jos tunteet vain on niin vahvat. Fwb on ainoa kenen toisen edes annan koskea itseeni. Siinä on kuitenkin muutakin kuin vain fyysinen aspekti, ystävyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mun fwb? 😅 Etkai ole oikeasti täällä palstalla? 🫣 aika monet jutut kyllä olleet aikamoisia sattumia keskusteluihimme liittyen. Mulle on kyllä hyvä vääntää asiat rautalangasta ja saatan olla varovainen sanoissani silti itse kun en ole varma olenko aina käsittänyt tilanteita ja asioita oikein. Onneksi puheyteytemme on kuitenkin todella hyvä, eikä sun tarvi pelätä kertoa mitään 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - ei ollut mun aloitus, mutta ihana olet kun kirjoitat mulle täällä 😁😘 Sama fiilis molemmin puolin

😘😁 tiedän. Tää ei kyllä ollu mun aloitus, mutta joku luki ajatukseni 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä nyt pysty suhtautumaan kehenkään muuhun mieheen vakavasti just kuin kaivattuuni. Eihän sille mitään voi jos tunteet vain on niin vahvat. Fwb on ainoa kenen toisen edes annan koskea itseeni. Siinä on kuitenkin muutakin kuin vain fyysinen aspekti, ystävyys.

Säälittävää minun mielestäni. Ei päästetä jotain miestä lähelle jos se ei tyyliin ole valmis lyömään sormusta sormeen ja toinen mies on yhden bootycallin päässä. Ja tuollainen ystävyyskö muka loppuisi kuin seinään. Enpä usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää minun mielestäni. Ei päästetä jotain miestä lähelle jos se ei tyyliin ole valmis lyömään sormusta sormeen ja toinen mies on yhden bootycallin päässä. Ja tuollainen ystävyyskö muka loppuisi kuin seinään. Enpä usko.

En minä kumpaakan vaadi seurustelemaan kanssani. Kummallakin on vapautensa. Mulla on mun tunteet. Sivuutan tässä omat tarpeet toisin kuin he.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne naisten intressit tiedetään. 🤣

• Anonyymi

Ei voi puhua ikäerosta, muutama vuosi.

• Anonyymi

Olet. Vanha ja lihava. yöks

• Anonyymi

Niin siis sitten jos haukun kohde laihtuu niin se onkin eri ääni kellossa.silti sama ihminen

• Anonyymi

Kiitos 🤝 niin arvelinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis sitten jos haukun kohde laihtuu niin se onkin eri ääni kellossa.silti sama ihminen

Laihtuu voi, mut nuortua ei voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihtuu voi, mut nuortua ei voi.

Kaikki vanhenee ja ikäerot kaventuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Ei kai kukaan toisen rasvamakkaroihin rakastu.

• Anonyymi

Sinä vanha? 😲 Mistä kohtaa.

• Anonyymi

Kiitos, kulta.
        - sivusta

• Anonyymi

Ei ollenkaan nainen, sinua nuoremmat ovat vielä teinejä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Siis no ikä on vaan ikä

Varatut tosin ei kiinnosta

• Anonyymi

Mikä ?, varattu parkki paikka ? Varattu teatteri lippu ? Varattu kirpputori paikka ?

Tiekkönä,ihmistä sie et pysty varaamaan, ihminen kuuluu missä sydän onpi.

Via Dolorosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ?, varattu parkki paikka ? Varattu teatteri lippu ? Varattu kirpputori paikka ?

Tiekkönä,ihmistä sie et pysty varaamaan, ihminen kuuluu missä sydän onpi.

Via Dolorosa

Joo no mut jos äijällä on sormus niin jätän välistä vaikka kuinka sisimmässä leimahtas.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo no mut jos äijällä on sormus niin jätän välistä vaikka kuinka sisimmässä leimahtas.

Kyllä sormus, mutta jo sekin, että näkee että se toinen hengailee jonkun muun kanssa, laittaa lukkojarrutukseen ja U-käännökseen.

• Anonyymi

Ikä ei ole esteenä, kai. Siksi vastaan pienellä epävarmuudella, koska en tiedä onko ikä aiheuttanut jotain, mikä estää sinua tekemästä jotain sellaista minkä koen tärkeäksi parisuhteessa. Unissani olen tehnyt sun kanssa jo kaikenlaista, vaikka olet eri vuosikymmeneltä. 🫦

• Anonyymi

Ikäero ei haittaa ,mut vaimo haittaa

• Anonyymi

kantturan vastaisku mustamaalaa ukko läks lipettii lopeta jo !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kantturan vastaisku mustamaalaa ukko läks lipettii lopeta jo !!!

Katso peiliin...oot ruma kun ämpäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siun römpsä on kui ämpäri !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siun römpsä on kui ämpäri !!!

Sun on retrorönttönen 😂 vanhus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te ette voi olla aikuisia 🙄!!

• Anonyymi

Kunhan on rahaa niin tuskin muodostuu esteeksi.

• Anonyymi

No tätä mä vähän oon pelännytkin 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tätä mä vähän oon pelännytkin 😅

Ei tarvii pelätä :)

• Anonyymi

Ei haittaa vaikka olet 10v vanhempi😘 Ihana Ma

• Anonyymi

Minkä ikäisiä olette.

• Anonyymi

Rakkaus ei tunne ikärajoja❤️
      Mä en edes tiedä minkäikäinen mun kaivattu on. Toisen iän tiiän mutta oikeen elämän sankarin ikä on ihan hatusta vedettävissä. Voin olla just se puuma sit sille

• Anonyymi

Ei haittaa. Just hyvä ikäero meillä.

• Anonyymi

Niin mitä sitä nyt on, 10-12v? En mä siitä välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään älä huoli..oot just sopivan ikänen daddy nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää tuli vahingossa väärään, sry

• Anonyymi

Niin mitä sitä nyt on, 10-12v? En mä siitä välitä. Tykkään vanhemmista.

• Anonyymi

Joo, 12v muistaakseni ikäero ❤️
        Upea olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, 12v muistaakseni ikäero ❤️
        Upea olet!

❤️❤️ kuin myös, jalat lähtee alta 😉

• Anonyymi

Ikäero ei häiritse.

• Anonyymi

Eì mua haittaa. Ajattelin että ehkä sinä pidät mua kakarana kun katselet vaan muttet toimi. Paitsi nyt tällä viikolla olet aika häpeilemättä tuijottanut niin mietin vaan mikä sut sai kiinnostumaan musta

• Anonyymi

Onko 25 vuotta ikäeroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 25 vuotta ikäeroa?

Saattaa joillakin olla noinkin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 25 vuotta ikäeroa?

Tarkasti 24 vuotta

• Anonyymi

Antees

• Anonyymi

Oot käsittänyt väärin, en oo tarkoittanut tuijottaa. Oon ollu vaan ystävällinen niinku töissä kuuluu olla. Vaimo löytyy jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot käsittänyt väärin, en oo tarkoittanut tuijottaa. Oon ollu vaan ystävällinen niinku töissä kuuluu olla. Vaimo löytyy jo.

Onko ukkos iltavuorosa? Mitä mahtaa siivouskomerosa tapahtuu ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin teet sen tottumuksesta. Laita sormus sormeen.

• Anonyymi

Saattaa hyvinkin olla mu enemmän se naisen itsetunnolle käy seukata nuoremman miehen kanssa kuin mitä vanhemman miehen itsetunnolle seukata nuoremman naisen kanssa vanhempi mies kun osaa varautua että nuorempi tyttis vaihtaa nuorempaan malliin jonkinajan päästä kuitenkin

• Anonyymi

Se johtuu siitä, että sinä vaan raapustelet näitä otsikoita provoavasti. Saat ilmeisesti siitä palkkaa. Sen pitäisi kyllä muodostua pelkästään hyvistä aloituksista, ei näistä onnettomista söherryksistä.

Pystytkö tekemään yhtään aloitusta ilman provoa?

• Anonyymi

T mies taas asialla

• Anonyymi

Kyllä, ikäeromme on liian pieni.

Olet liian vanha minulle.

Tahdon nuoremman pirtsakan ja hehkeän lisääntymiskykyisen neidon.

• Anonyymi

Mä oon 33. Ehdin lisääntyä.

• Anonyymi

Tässä asiassa ei ole kuin yksi totuus: jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan, ei se rakkaus tiedä minkä ikäisiä ollaan. Sillä ei ole mitään merkitystä mikä on ikäero. Rakkaus ja rakkaus olla toisen kanssa on ainut mikä merkitsee. Jos itsetunto ei kestä tai antaa ulkopuolisen paineen vaikuttaa, normien ym, se ei ole rakkautta. Piste.

• Anonyymi

,,❤️❤️❤️

• Anonyymi

Se on juuri näin.

• Samanikäisyys on myrkkyä parisuhteessa. Mies on parhaimmillaan kun naisella alkaa elämänmuutos (vaihdevuodet).

• Anonyymi

Sä olisit voinut lisätä profiiliisi PUUTTEESSA
        Niin tapilla ajattelet ja annat sun ohjata sun todella tyhjän tuntuista elämääs!
        Melkein 70 ukko. Kauanko luulet että itelläs enää toimii?! 😏
        Taidat kaivattua vaan loppuelämän hoitsua itelles.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olisit voinut lisätä profiiliisi PUUTTEESSA
        Niin tapilla ajattelet ja annat sun ohjata sun todella tyhjän tuntuista elämääs!
        Melkein 70 ukko. Kauanko luulet että itelläs enää toimii?! 😏
        Taidat kaivattua vaan loppuelämän hoitsua itelles.

Tuossa se hänen ongelmansa on: rajoittunut.
        Tuo nimimerkki on jo vastenmielinen; teinien kyttääjä.
        Ja toisekseen ei tiedä tai myönnä, että niin ne on miehilläkin vaihdevuodet.
        Täällä kannattaisikin puhua niistä, sillä ne tuolla pikkutyttökyttääjällä on!

• Anonyymi

Se alkaa samaan aikaan miehilläkin. 😂 So what is your point?

• Anonyymi

Et ole. 😉

sivusta

• Anonyymi

😉 rakastan sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😉 rakastan sua.

Nyt menee ohi

• Anonyymi

Hyvä juttu.

• Anonyymi

Ihanaa kun lähtee viihteelle niin sieltä saa aina nuorempaa seuraa <3

• Anonyymi

Ei ikäeroilla ole tänä päivänä enää mitään merkitystä, eletään onnellisena hetkessä ja osataan jatkaa elämää itsekseenkin.

• Anonyymi

Hienosti kirjoitettu.

• Anonyymi

Tuossa ikäerokeskustelussa tulee mieleen aina sama asia. Ikäänkuin ihmiset ikääntyvät samaa tahtia. Esim. kaikki 50-kymmpiset ovat saman kuntoisia ja -haluisia. Tosiasia on et jo 20-kymppisissä voi olla seksiin haluttomia ja joku 60-kymmpinen kokee elävänsä elmänsä kevättä. Itseasiassa kun poikien testosteroni-tasot laskevat varsin nopeaa vauhtia, niin haluttomuus lisääntyy ja naiset ja miehet lähestyvät ulkonäöltäänkin enemmän toisiaan.

• Anonyymi

Ikä ei ole vain fyysistä kuntoa mittaavaa, vaan henkinen ikä on tärkein. Jotkut alkavat "vanhoiksi" jo viisikymppisinä. Toisaalta on niitä, jotka eivät "aikuistu" vielä vanhoinakaan. Hyvä niin. Elämä on paljon helpompaa.

• Anonyymi

Henkisyydel ei oo oikein väliä parinvalinnassa.Kaverit on sitte erikseen.
        Kyllä parin pitää olla itseä ulkoisesti miellyttävä.
        Tyhmäkin saa olla ja lapsellinen.
        Kaverit on hyvä olla rumia.
        Vanha on vanha niin se vaan on.Nahka on liian haperoa ja silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkisyydel ei oo oikein väliä parinvalinnassa.Kaverit on sitte erikseen.
        Kyllä parin pitää olla itseä ulkoisesti miellyttävä.
        Tyhmäkin saa olla ja lapsellinen.
        Kaverit on hyvä olla rumia.
        Vanha on vanha niin se vaan on.Nahka on liian haperoa ja silleen.

Taidat olla liian nuori ymmärtämään, mutta ihmisissä on todellakin eroja. Ihmiset eivät kasva ikään kiinni vaan toivon mukaan nimenomaan siitä irti.

• Anonyymi

No kyllä tuo 6 vuotta menee just ja just. Sen enempää ei kyllä, loput ihan yök pappoja. Paitsi jos nimi sattuu olemaan J jolla on kaunis vaalea koira. Se mies menis vaikka vankilarapajuoppona kenelle tahansa. Ei ikä haittaisi mtn

• Anonyymi

Tuo oli aika hyvä. Kaunis vaalea koira tekee papankin kelpoisammaksi. Kaunishan se onkin kuin koiraenkeli.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2816
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2383
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2322
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2143
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1752
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1285
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe