Miksi et ymmärrä minua

Anonyymi-ap

Kun sinun on vaikea ymmärtää mistä tässä on kyseessä kerron se jälleen kerran, minulla on vaikea hoitoinen srreuma, jota on hoidettu pääosin lääkkeillä jotka sotkevat omaa elimistön aineenvaihduntaa, eli erilaiset kortisoli yhdistelmä, ne auttavat kipuihin aika hyvin, koska pysäyttävät tulehdusreaktion kokonaan, sydämeen on tullut ongelmia, sen takia että syystä tai toisesta valtimoihin tulee spasmeja, jotka aiheuttavat rintakipua, tämä on yleinen ongelma reumasairauksissa, ja kun spasmien takia on verenkierto vaikeutunut, sydän on reagoinut niihin kasvattamalla siltasuonia valtimosta toiseen kaksitoista kappaletta, tämä takaa verenkierron jollekin tasolla, mutta jos spasmi pääsee pahaksi se aiheuttaa rintakipua.

Thaimaassa ei kiinnitetty riittävästi huomiota noiden spasmien hoitamiseen, niitä olisi pitänyt hoitaa tehokkaammin, mutta siellä ei osaaminen riittänyt, lääkkeet oli periaatteessa täysin oikeita, mutta määrä oli riittämätön, joten annostusta nostettiin huomattavasti.

Nyt on spasmit hävinneet, mutta selkäkivut vaivaavat vielä joskus paljon, siihen kehitetty erittäin kallis hoito, mikrobipohjainen, joka poistaa kivut 95% potilailta, tämä maksaa vuodessa vajaa 70.000 euroa, kokeineen... siitä on mennyt lausunto kelalla joka on yleensä sen kustantanut... tällaisissa tapauksissa, jos tuo tulehdusreaktio saadaan rauhoittumaan, se todennäköisesti auttaa kaikkeen muuhunkin... kuten peräsuoleni sulkija lihakseen, siksi minulla on käytännössä kaiken aikaa paskat housuissa.

Tämä on se syy miksi pysyn kävelemään viidenteen kerrokseen koska sydämen verenkierto tulee kahta kautta suoraan valtimoista ja siltasuonien kautta, ja vaikka olisi rytmihäiriö tai spasmi se ei vaikuta sydämen tai keuhkojen hapensaantiin mitään...

Kardiologi kertoi että nuo siltasuonet on aikayleisiä yksi ja kaksi, mutta kaksitoista, hänellä ei ole koskaan vastaan tullut, se kertoo että sydämessä on ollut pikkuhiljaa pahaneva hapenpuute, ja sydän on korvannut paineenalenemisen näillä silloilla.

Sinänsä hoito ei poikkea sepelvaltimotukoksesta mitenkään, ongelma on tarkalleen sama mutta kyse ei ole tukoksesta, tai on hapenpuutteen aiheuttaa sepelvaltimon spasmi.

Tämä asia on hyvin tarkasti selvitetty. Tuo lääke todennäköisesti estää Thaimaan matkailun kokonaan, koska kela kustantaa vain kuukauden lääkkeet kerralla, ja thaimaassa joutuisin maksamaan lääkkeen kokonaan itse, eikä minun eläke riitä siihen, lääkkeen lisenssi menee kahdeksan vuoden kuluttua vanhaksi, joten hinta ei putoa vielä vuosiin.

24

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhä kuolkoot kotonaan!

• Anonyymi

Sinua ymmärtää ainoastaan psykiatri. Käänny luottamuksella hänen puoleensa.

• Anonyymi

Kevyet mullat, mahdollisimman nopeasti ja kustannustehokkaasti. Ei tuollaiseen monivaivaiseen kannata montaa kuukautta Kelankaan sijoittaa!

• Anonyymi

Elintavat Pasanen, ne kuuluisat elintavat.
      Olet kehuskellut pössytteleväsi sikareita. Tärkein nivelreumalle altistava ulkoinen syy on tupakointi. Reumasairauksissa suositellaan normaalia, terveellistä ruokavaliota. Suositeltavaa on käyttää runsaasti kasviksia, marjoja ja hedelmiä sekä säännöllisesti kalaa, täysjyväviljaa ja pehmeitä rasvoja. Sinä poika elät spagetilla ja nuudeleilla.
      Reuma on tulehdus. Kihti on tulehdus. Ylipaino johtaa krooniseen matala-asteiseen tulehdukseen, koska rasvakudoksen solut tuottavat sytokiineja ja muita tulehdusvälittäjäaineita. Liikunnan puute puolestaan edistää tulehdusreaktioiden syntymistä. Alkoholi voimistaa useiden lääkeaineiden maksaan kohdistuvia haittavaikutuksia. Sen vuoksi reumalääkitysten aikana alkoholinkäyttöön tulee suhtautua pidättyväisesti.

• Anonyymi

Joo, mutta Pasasellahan ei ole nivelreuma, vaan srreuma. Johtunee siitä, että tuolla tonnistolla joutuu vääntäytymään liian ahtaisiin itäautoihin pelkääjän paikalle, ja Pimpshorny antaa HANAA!

• Anonyymi

Minulla on erittäin hyvät elintavat, en tupakoi enkä dokaa, minä en syö spakettia ja nuudeleita lainkaan, painoni ei johdu läskistä vaan elimistön nestetasapainon häiriöstä, leipänä syön ainoastaan ruisleipää, ei kannata jauhaa tuota toistuvaa paskaa jolla ei ole mitään tekemistä ongelmieni kanssa... reumalle ei ole mitään altistavia tekijöitä, tulehdus aktivoituu ja sammuu itsestään, alkoholi eikä tupakka vaikuta asiaan mitään, mutta tupakka vaikuttaa pääosin hengitykseen, sekä brenkku maksa ja munuaisiin... kokeissa ei ole havaittu näissä mitään ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on erittäin hyvät elintavat, en tupakoi enkä dokaa, minä en syö spakettia ja nuudeleita lainkaan, painoni ei johdu läskistä vaan elimistön nestetasapainon häiriöstä, leipänä syön ainoastaan ruisleipää, ei kannata jauhaa tuota toistuvaa paskaa jolla ei ole mitään tekemistä ongelmieni kanssa... reumalle ei ole mitään altistavia tekijöitä, tulehdus aktivoituu ja sammuu itsestään, alkoholi eikä tupakka vaikuta asiaan mitään, mutta tupakka vaikuttaa pääosin hengitykseen, sekä brenkku maksa ja munuaisiin... kokeissa ei ole havaittu näissä mitään ongelmia.

Niinkö? Hana hanuriin ja päästää ylimääräiset nesteet vaikka yöastiaan. Niistä pääsee helpommin eroon kuin tuosta ylimääräisestä läskistä, jota sinulla lienee +50kg.

• Anonyymi

Posso pasasellahan on kova kunto.

• Anonyymi

Ei sitä muu vaivaa kuin vesipäisyys, mutta ei sekään koko vartaloa pullista tuohon malliin!

• Anonyymi

Juuh ja jämerä seisokki.

• Anonyymi

" jos tuo tulehdusreaktio saadaan rauhoittumaan, se todennäköisesti auttaa kaikkeen muuhunkin... kuten peräsuoleni sulkija lihakseen, siksi minulla on käytännössä kaiken aikaa paskat housuissa."

Oletko varma että ettei tuohon ongelmaasi vaikuta osaltaan Puuhastelusi Pupen kanssa?

• Anonyymi

Tärkein nivelreumalle altistava ulkoinen syy on tupakointi. Ainakin naisilla ylipaino lisää riskiä sairastumiseen. Mahdollisesti infektioilla, psyykkisillä tekijöillä sekä nivelten vammoilla on merkitystä. Ravitsemusta tai homealtistusta on epäilty, mutta selvää yhteyttä sairastumiseen ei ole todettu.
      https://reumaliitto.fi/reuma-aapinen/nivelreuma/

Olet siis eri mieltä kuin reumaliitto ja tunnustit juuri tupakointisi.

• Anonyymi

Mitä luulet tarvitseeko minun etsiä sairauteni hoito-ohjeita tai mitä riskejä mihinkin liittyy, kyllä olen tupakointi vaikuttaa pääosin keuhkoihin ja ja brenkku maksaan... ne kummatkin on minulla täysin kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä luulet tarvitseeko minun etsiä sairauteni hoito-ohjeita tai mitä riskejä mihinkin liittyy, kyllä olen tupakointi vaikuttaa pääosin keuhkoihin ja ja brenkku maksaan... ne kummatkin on minulla täysin kunnossa.

Ok. Miksi Reumaliiton ja lääkäriliiton sivuilla kerrotaan tupakoinnin olevan reuman tärkein syy? Osaatko sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Miksi Reumaliiton ja lääkäriliiton sivuilla kerrotaan tupakoinnin olevan reuman tärkein syy? Osaatko sanoa?

Ne ei tiedä mitä kirjoittelevat, toisin kuin minä, melkein tohtori!
        By Numbal 64v Vantaalla (kohta tuhkattu)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei tiedä mitä kirjoittelevat, toisin kuin minä, melkein tohtori!
        By Numbal 64v Vantaalla (kohta tuhkattu)

Tuhkaus on geeneissä, eikä sitä voi välttää vaikka olisi tuhka kuppi. Isä ja sen äiti tuhkattiin ja sain heiltä ne geenit ja sätkä vehkeet. Laitettiin heidän tuhka uurnaan Nortin puruja, niin ei tule viekkareita. Faijan keuhko syöpä johtui keuhkoista, eikä tupakasta.

By NumBaII, 64 natsaa pöhkiksessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on täysin heidän ongelma, ei liity minuun mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on täysin heidän ongelma, ei liity minuun mitenkään.

Erikoinen näkökanta. Tupakoit ja saat reuman, mutta katsot sen olevan Reumaliiton ja Lääkäriliiton ongelma. Eiköhän se kuitenkin ole sinun ongelmasi se reuma, eikä heidän.
        Jos ajat autolla pylvääseen ja saat aivovaurion, niin katsotko sen olevan pylvään ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen näkökanta. Tupakoit ja saat reuman, mutta katsot sen olevan Reumaliiton ja Lääkäriliiton ongelma. Eiköhän se kuitenkin ole sinun ongelmasi se reuma, eikä heidän.
        Jos ajat autolla pylvääseen ja saat aivovaurion, niin katsotko sen olevan pylvään ongelma?

Oletko sinä nähnyt yhtään sairautta mihin tupakka ja dokaaminen ei olisi riskitekijöitä, silti kansa juo ja polttaa, olennaista ei ole se poltatko ja juotko, jos teet näitä kohtuudella, niillä ole mitään vaikutusta terveyteesi, ongelmaksi se alkaa muodostumaan silloin kun käyttäminen ei pysy kohtuudessa, jos poltat kuin paljon sinulle tulee todennäköisesti keuhkosyöpä tai dokaat paljon saat maksasyövän tai kirroosin, jopa veden juonti ylettömästi on terveydelle haitallista...
        By NumBall 64v. Vantaa (kotona vaimon kanssa)
        ps. on ihmisiä jotka juovat joka päivä samoin polttavat, mutta kuolevat johonkin muuhun sairauteen 90 vuotiaina... sairauteen jolla ei ole mitään tekemistä kummankaan kanssa.

• Anonyymi

Kerro huolesi kallonkutistajalle. Hän ymärtää sinua.

• Anonyymi

"Nyt on spasmit hävinneet, mutta selkäkivut vaivaavat vielä joskus paljon, siihen kehitetty erittäin kallis hoito, mikrobipohjainen, joka poistaa kivut 95% potilailta, tämä maksaa vuodessa vajaa 70.000 euroa, kokeineen..."

Mikä mahtaa olla tuon lääkkeen nimi?

• Anonyymi

Lienee Bimzelx, kustannus pari tonnia kuussa + possolisä ;-)

• Anonyymi

Sinulle täytyy puhua selkokielellä jotta ymmärtäisit puheen. Valitettavasti selkokielistä kirjoitusta moni ei pysty tuottamaan jotta ymmärtäisit lukemaasi.

• Anonyymi

Kyllä Pasanen ymmärtää kirjoitetun tekstin hyvin, hyvin väärin.
        Data-analyytikko? hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh ...

Nuorisotoimen johtaja? hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh ...

Filosofian ja matematiikan ylemmät korkeakoulututkinnot? hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh hehheh heh heh hih eh eh hih hih hahhah eh uhhuh ...

Pullakuski? Epäilemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5013
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2541
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1924
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      579
      1897
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      115
      1624
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1018
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1009
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    Aihe