Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

In Joy and Sorrow

salaviesti?

HIMin "in joy and sorrow"-biisissä on siin yhessä vaiheessa semmonen kohta jossa kuuluu vaan jotain tosi hiljasta "kuiskailua". Mä oon melkeen varma et jos sen biisin sillee kääntäis toisinpäin,niin siellä olis sellanen joku salaviesti. Se nimittäin kuulostaa ihan siltä. Joku joka osais,vois kokeilla ja kuunella...

13

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kääntäis toisin päin? Hmmm...

      • ...

        tiiäthänsä noita juttuja et on käännetty artistien biisejä väärinpäin ja sielt on löydetty vaikka mitä saatananpalvoja juttuja ja kaikkee...

        http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm
        tos on niitä nurinpäin käännettyjä biisejä.


      • sanna
        ... kirjoitti:

        tiiäthänsä noita juttuja et on käännetty artistien biisejä väärinpäin ja sielt on löydetty vaikka mitä saatananpalvoja juttuja ja kaikkee...

        http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm
        tos on niitä nurinpäin käännettyjä biisejä.

        Riku Rinne on tainnut vierailla koulussasi :D


    • ...

      Haluaisin todella tietää mitä siinä lauletaan. :D Itse en vaan jaksa alkaa selvittelemään..

    • backslasher

      En tiedä ottaiskohan noitan tosissaan,mutta ennen vanhaan vanhemmat kuunteli LPt vastapäivään jos löytyisi saatanallisia viestejä.

    • lavs

      Että näin olisi, hiukan hienoa!:D Jos sekin olisi kunnian osoitus Led Zeppelinin Stairway to Heavenille, missä kuulemma kuuluu väärimpäin kaikenlaista. Ite en kyllä usko että Enjoy and Sorrowssa olisi mitään salaviestiä, tuskin.

      • BUAHHAHHHAHAHHAHAHAHAHAAAAA!


      • dhdm
        Pellemeininki kirjoitti:

        BUAHHAHHHAHAHHAHAHAHAHAAAAA!

        Ei,ei,toi ei olis hyvä salaviesti,sen kuulis vaikka kuuntelis oikein päin. Minne taas jätit aivos? Ai niin,ei sul oo... sori..


      • dhdm kirjoitti:

        Ei,ei,toi ei olis hyvä salaviesti,sen kuulis vaikka kuuntelis oikein päin. Minne taas jätit aivos? Ai niin,ei sul oo... sori..

        Kuuleppas kultaseni jokaisella ihmisellä on aivot. Aivot säätelevät ihmisen elintointoja ja mahdollistavat ajattelun. Jos minulla ei olisi aivoja, olisin kuollut. Eikä kuolleet osaa kirjoittaa. Eihän?


      • .....
        Pellemeininki kirjoitti:

        Kuuleppas kultaseni jokaisella ihmisellä on aivot. Aivot säätelevät ihmisen elintointoja ja mahdollistavat ajattelun. Jos minulla ei olisi aivoja, olisin kuollut. Eikä kuolleet osaa kirjoittaa. Eihän?

        En tarkottanu sitä ihan noin kirjaimellisesti. Ainaki osaat olla näsäviisas.


      • ..... kirjoitti:

        En tarkottanu sitä ihan noin kirjaimellisesti. Ainaki osaat olla näsäviisas.

        Ja jos olisin aivoton (siis kuvainnolisesti), en osaisi kirjoittaa, käyttää tietokonetta tai lukea


      • ...
        Pellemeininki kirjoitti:

        Ja jos olisin aivoton (siis kuvainnolisesti), en osaisi kirjoittaa, käyttää tietokonetta tai lukea

        No okei,mä valitsen toisen sanan. Aivovamma. Tai asennevamma.


      • lilylazer
        ... kirjoitti:

        No okei,mä valitsen toisen sanan. Aivovamma. Tai asennevamma.

        Jos ei muuta tekemistä ole, kuin käydä jauhamassa paskaa toisten pitämästä musiikista. Vaikka kai se on tavallaan positiivinen juttu, että HIM herättää niin suuria tunteita, että on iiiihan pakko tulla tänne sössöttämään ja haukkumaan ihmisä pissiksiksi (Hieno sana muuten tuo pissis, kun ei se oikein tarkoita mitään, eikä sille ole mitään määritelmää, mutta kun ei mitään muuta keksi, niin voi aina turvautua "te ootte ihan pissiksiä"-korttiin.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe