Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on SAASTAINEN, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Toinen kaannos
Ja paha tehköön enemmän pahaa, ja tyhmä tyhmyyttä, ja vanhurskas vanhurskautta, ja pyhät pyhitetään.
Jakobin kirje
Ja te, rakkaat veljeni! Olkoon jokainen teistä pikainen kuulemaan, ja hidas puhumaan, ja hidas
vihastumaan. .
Sillä miehen viha ei toteuta Jumalan vanhurskautta.
Tämän tähden poistakaa teistä kaikki saastaisuus, ja pahuuksien paljous, ja nöyryydessä ottakaa
vastaan se sana, joka on teidän luontoonne istutettu, se, joka pystyy tekemään teidän sielunne eläväksi
Saastainen tulkoon saastaiseksi
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Minä todistan jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan profetian sanat: se, joka laittaa niihin lisää, Jumala on laittava hänen
päälleen tässä kirjassa kirjoitetut vitsaukset.
Ja se, joka poistaa tämän kirjan profetian sanoista, Jumala on poistava hänen osansa elämän puusta ja pyhimmästä
kaupungista, niistä, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. - Anonyymi
Tai
Ja juutalaisten pääsiäinen oli lähestymässä, ja Jeshua meni ylös Jerusalemiin.
Ja hän havaitsi temppelissä olevan lampaiden ja karitsojen ja kyyhkysten myyjiä, ja rahanvaihtajia, jotka istuivat
Ja hän teki köydestä ruoskan, ja ajoi temppelistä ulos heidät kaikki, ja karitsat ja lampaat ja rahanvaihtajat, ja heitti pois heidän rahansa ja kaatoi heidän pöytänsä
Ja hän sanoi niille, jotka myivät kyyhkysiä, ”viekää nämä pois täältä, älkääkä tehkö minun isäni talosta
kauppapaikkaa!”
Ja hänen oppilaansa muistivat, että kirjoitettu on, että ”sinun huoneesi kiivaus on minut kuluttanut”
Oli jeesus aika vihanen
Lutter
Se vanha vainooja kiivas julma miukuinen hirmuinen vain herra hanet voittaa
Kuka voittaa ja kenet
Kuka on millinkin kiivas kkukkuinen julma hirmuinen - Anonyymi
No voi saasta!
- Anonyymi
Minun isäni on antanut kaiken minulle, eikä kukaan tunne poikaa, paitsi isä yksin, eikä myös isää tunne
kukaan ihminen, paitsi poika, ja se, jolla poika tahtoo tämän paljastaa.
Tulkaa minun luokseni, te kaikki, jotka raadatte ja joita pakotetaan kantamaan taakkoja, ja minä annan
teille levon.
Ottakaa minun ikeeni päällenne, ja oppikaa minusta, sillä minä olen sydämessäni nöyrä ja levollinen, ja
te löydätte levon sieluillenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun isäni on antanut kaiken minulle, eikä kukaan tunne poikaa, paitsi isä yksin, eikä myös isää tunne
kukaan ihminen, paitsi poika, ja se, jolla poika tahtoo tämän paljastaa.
Tulkaa minun luokseni, te kaikki, jotka raadatte ja joita pakotetaan kantamaan taakkoja, ja minä annan
teille levon.
Ottakaa minun ikeeni päällenne, ja oppikaa minusta, sillä minä olen sydämessäni nöyrä ja levollinen, ja
te löydätte levon sieluillenne.Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi
äkisti, yhtenä päivänä:
lapsettomuus ja leskeys;
ne kohtaavat sinua täydeltänsä,
huolimatta velhouksiesi paljoudesta,
loitsujesi suuresta voimasta.
Sinä luotit pahuuteesi,
sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe".
Sinun viisautesi ja tietosi,
ne sinut eksyttivät,
ja niin sinä sanoit sydämessäsi:
"Minä, eikä ketään muuta!"
Sentähden kohtaa sinua onnettomuus,
jota et osaa manata pois;
sinut yllättää tuho,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145