Kaikki päättyy hyvin

Anonyymi-ap

Siihen haluan edelleen uskoa, kävi miten kävi.
Vaikka nyt tahtoisitkin että kaikki päättyy,
en sinulle häpeä myöntää mitä tunnen.
En myöskään häpeä sitäkään myöntää jos tuntuu pahalta.
Pahinta ei ole se jos ei saa mitä haluaa, hyväksyn silloin sen ettei meitä ole sitten tarkoitettu.
Pahimmalta tuntuu se kun välillä kerrot tunteistasi, kohta käyttäydyt aivan päinvastaisesti.
En voisi tuolla tavoin leikkiä sinun tunteillasi.
Tulee jojomainen olo, lasket kauemmas, vedät takaisin lähemmäs. Kunnes unohdat taas kelata takaisin.
Ehkä jossain kohtaa vielä tämäkin pistää hymyilyttämään kokemuksena, tuskin alan katumaan kuitenkaan. Toivon ettet sinäkään.
Ehkä vastaan tulee vielä ihminen jonka kanssa kaikki loksahtaa kohdalleen ja sinä jäät kauniina muistona mielen perukoille.
Joskus sanoinkin että nostat riman aika korkealle. En arvannut sitä sanoessa että se tulee pätemään muillakin osa-alueilla.

7

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et juu.

• Anonyymi

Älä syytä minua. Olen vain ollut epävarma omista tunteistani. Toki nyt tiedän etten ole tällaisia kokenut keneenkään. Olen myös niin harkitsevainen. Nyt vasta uskallan olla rennommin seurassasi. Ehkä kun kohtasimme niin olisi tilanne ollut otollinen. Minulla riippuu kaikki niin päivistä.

• Anonyymi

Jos olisi minulle. Käytös johtuu epävarmuudesta. Pelkään, ettet lopulta pitäisikään minusta. Et pitäisikään siitä minusta, joka sisimmässäni olen. Panikoin myös lähelläsi ja se johtuu tunnekuohuista, jonka näkemisesi ja/tai äänesi kuuleminen minussa aiheuttaa. Käyttäydyn hölmösti refleksin omaisesti. Pelkään koko ajan tunteideni näkyvän muille ja se on kiusallista, koska se on niin henkilökohtaista.

• Anonyymi

Mutta eniten pelkään, että kaikki mitä tunnen ei olekaan vastavuoroista. Siinä käsityksessä olen, vaikka en ehkä tahtoisi niin uskoa.
        Tämä viesti oli siis jatkoa edelliseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eniten pelkään, että kaikki mitä tunnen ei olekaan vastavuoroista. Siinä käsityksessä olen, vaikka en ehkä tahtoisi niin uskoa.
        Tämä viesti oli siis jatkoa edelliseen...

Jos olisit hän, tietäisit mitä tunnen. Epävarmuudestakin on puhuttu, sinulla ei pitäisi syytä olla siihen enää...
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän, tietäisit mitä tunnen. Epävarmuudestakin on puhuttu, sinulla ei pitäisi syytä olla siihen enää...
        Ap

Mihin viittaat? Mistä sen tietäisin

• Anonyymi

Voitko edes sanoa onko aloittaja mies vai nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3199
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1702
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1595
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1573
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1370
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe