Siihen haluan edelleen uskoa, kävi miten kävi.
Vaikka nyt tahtoisitkin että kaikki päättyy,
en sinulle häpeä myöntää mitä tunnen.
En myöskään häpeä sitäkään myöntää jos tuntuu pahalta.
Pahinta ei ole se jos ei saa mitä haluaa, hyväksyn silloin sen ettei meitä ole sitten tarkoitettu.
Pahimmalta tuntuu se kun välillä kerrot tunteistasi, kohta käyttäydyt aivan päinvastaisesti.
En voisi tuolla tavoin leikkiä sinun tunteillasi.
Tulee jojomainen olo, lasket kauemmas, vedät takaisin lähemmäs. Kunnes unohdat taas kelata takaisin.
Ehkä jossain kohtaa vielä tämäkin pistää hymyilyttämään kokemuksena, tuskin alan katumaan kuitenkaan. Toivon ettet sinäkään.
Ehkä vastaan tulee vielä ihminen jonka kanssa kaikki loksahtaa kohdalleen ja sinä jäät kauniina muistona mielen perukoille.
Joskus sanoinkin että nostat riman aika korkealle. En arvannut sitä sanoessa että se tulee pätemään muillakin osa-alueilla.
Kaikki päättyy hyvin
7
352
Vastaukset
- Anonyymi
Et juu.
- Anonyymi
Älä syytä minua. Olen vain ollut epävarma omista tunteistani. Toki nyt tiedän etten ole tällaisia kokenut keneenkään. Olen myös niin harkitsevainen. Nyt vasta uskallan olla rennommin seurassasi. Ehkä kun kohtasimme niin olisi tilanne ollut otollinen. Minulla riippuu kaikki niin päivistä.
- Anonyymi
Jos olisi minulle. Käytös johtuu epävarmuudesta. Pelkään, ettet lopulta pitäisikään minusta. Et pitäisikään siitä minusta, joka sisimmässäni olen. Panikoin myös lähelläsi ja se johtuu tunnekuohuista, jonka näkemisesi ja/tai äänesi kuuleminen minussa aiheuttaa. Käyttäydyn hölmösti refleksin omaisesti. Pelkään koko ajan tunteideni näkyvän muille ja se on kiusallista, koska se on niin henkilökohtaista.
- Anonyymi
Mutta eniten pelkään, että kaikki mitä tunnen ei olekaan vastavuoroista. Siinä käsityksessä olen, vaikka en ehkä tahtoisi niin uskoa.
Tämä viesti oli siis jatkoa edelliseen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eniten pelkään, että kaikki mitä tunnen ei olekaan vastavuoroista. Siinä käsityksessä olen, vaikka en ehkä tahtoisi niin uskoa.
Tämä viesti oli siis jatkoa edelliseen...Jos olisit hän, tietäisit mitä tunnen. Epävarmuudestakin on puhuttu, sinulla ei pitäisi syytä olla siihen enää...
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, tietäisit mitä tunnen. Epävarmuudestakin on puhuttu, sinulla ei pitäisi syytä olla siihen enää...
ApMihin viittaat? Mistä sen tietäisin
- Anonyymi
Voitko edes sanoa onko aloittaja mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123199
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191702En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321595- 731573
- 231511
- 281370
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262