Nastat on minun valinta

Anonyymi-ap

Syy on uskomatonta mutta totta tekoälyn tekemä analyysi vuosikymmenten ajalta.
Totta ja olen kyllä tiennyt tämän jo vuosikymmenten ajan omsta kokemuksesta mutta nenää kaivavat viherituhipit inkuttaa betoni bunkkereissaan yhä vain yhtä totuutta kitkaspederengasta mutta tässä on totuus. Jopa tekoäly sen tietää.Tosta lähtee:

"Tekniikan Maailma on tehnyt aiheesta perusteellisia testejä jo vuosikymmeniä, ja tutkimustiedon, teknologisen kehityksen sekä käytännön olosuhteiden perusteella annamme nyt lopullisen tuomion.

Totuus on, ettei ole yhtä oikeaa vastausta, joka sopisi kaikille. Suomi on maa, jossa talvikelit vaihtelevat etelän loskaisista teistä Lapin jäisiin, lumeen hautautuneisiin väyliin. Tästä syystä rengasvalinnan optimaalinen ratkaisu riippuu siitä, missä ja miten ajat."

Pahus! Eihän tuo ole se, mitä pyydettiin. Tekoäly kävi sen jälkeen läpi nasta- ja kitkarenkaiden hyviä ja huonoja puolia.

Lopullinen julistus kuului seuraavasti:

"Tekniikan Maailma julistaa: Rengasvalinta riippuu kuljettajan ajoprofiilista ja ympäristöstä. Ei ole olemassa "parempaa" rengasta kaikille. Paras rengas on se, joka on oikein valittu käyttötarkoitukseesi.

Tämä keskustelu on siis turha. Sen sijaan autoilijan tulisi keskittyä muihin asioihin: riittävään turvaväliin, nopeuden sopeuttamiseen olosuhteisiin ja talviajamisen harjoitteluun. Näillä tekijöillä on huomattavasti suurempi merkitys turvallisuuteen kuin sillä, kummalla rengastyypillä ajat."

Tm lehden sivulta kaapattu otos.

5

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wauh!
      Jokainen valitsee renkaansa omista lähtökohdistaan ja ajaa kuten parhaakseen näkee. Ei siinä kauheasti TM:n jutut tai Suolessa annetut neuvot paina.

• Anonyymi

Toistit suolen ja tm lehden tekoälyn ja ketjun kirjoittajan ajatukset tiedot kokemukset,ole hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistit suolen ja tm lehden tekoälyn ja ketjun kirjoittajan ajatukset tiedot kokemukset,ole hyvä.

Ihana poika!

• Anonyymi

Viiskytä vuotta tämä nykyinen papparainen käytti nastarenkaita ja nyt alla ekat Continentalin kitkat nelivedossa. Toistaiseksi voi sanoa, että hyvin pelittää, mutta odotellaan nyt liukkaampaa ajankohtaa.

• Anonyymi

Jos papparaisen käyttöön kitkat sopii niin olisi ne sopineet jo aiemminkin. Omalla nelivedolla ajelen vähäiset ajoni kesäkumeilla ja näin joulukuussa kun leuto ilma vaihdan vasta nastarenkaisiin. Ensiviikolla vaihtuu nastat alle 12v vanhat piikkirenkaat. Menisi kitkoilla ympäri vuoden mutta ne taitaa kovettua niin liukkaaksi että ei viitti näillä ajoilla. Jos ajas paljon kitkalla vois pärjätä mutta kun on näitä sianselekä teitä niin piikki on ainoa joka pitää kun on se vesikeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe