Onko sinulla millaisia kokemuksia Polkka Pohjois-Karjalan tulipalvelut Joensuussa?
Työkaverit, esihenkilöt, hallinto?
Kokemuksia Polkka Pohjois-Karjala tukipalvelut
18
1132
Vastaukset
*Tukipalvelut
- Anonyymi
Jonkun puolueen kotkotuksia kait
- Anonyymi
Kunnan työ paikkoja
- Anonyymi
Hirveetä kiusaamista ja paskanpuhumista.Kokemusta on. Polkalla.
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Hirveetä kiusaamista ja paskanpuhumista.Kokemusta on. Polkalla.
Tuntuu että täällä on kiusaamista joka puolella.
- Anonyymi
Avoimia työapaikkoja tarjolla?
- Anonyymi
Missä ne työpaikat?
- Anonyymi
Siellä piti tanssia kolmesti päivään polkkaa.
- Anonyymi00007
Paska työpaikka, kannattaa kiertää kaukaa
- Anonyymi00009
Menkää ihmeessä kokemaan se mitä siellätapahtuu,ette viihdy montakaaviikkoo ainakaa siivouspuolella.On nimittäin semmoset työkaverit vastassa,että oksatpois.Hirveäpaikka..Kokemukset kamalat.Palkkahuono.
- Anonyymi00011
minulla on lyhyt kokemus polkan hommista joka juurikin päättyyi omaan lähtööni sieltä ja kiusaamiseen, olin yhdessä yksikössä töissä jossa tehtiin kahta vuoroa , heti kun menin töihin niin jouduin silmätikuksi, joko lautasliinat oli sentin vinossa, liian monta sokeria annoskärryssä, siivousvaunu väärässä kohtaa käytävää, minulle ei juteltu tai jos jotain piti sanoa niin ei edes silmiin katsottu, käytävällä näin kun supistiin ja kun ohi kävelin niin hiljaistapa tuli...tauolla ei tultu samaan pöytään istumaan ja keksittiin mitä milloinkin valhetta esimiehelle. oli siellä yksikössä pari todella mukavaa tyyppiä mutta ne vuorot joissa joutui olemaan kiusaaja ämmän kanssa olivat helvettiä, lopulta en enää jaksanut. esimies tiesi ja työsuojelu tiesi mutta kukaan ei puuttunut ....etsin muualta työpaikan. jälkikäteen olen toki miettinyt mitä tein väärin? mikä minussa oli sellaista joka ärsytti muita? mutta en nää mitään muuta syytä kuin kateus, älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne, ei edes yhtä päivää siihen että otatte kantaaksenne toisten vittuilut , lähtekää heti, elämä on liian lyhyt ollakseen sellaisessa paikassa joka vie vain mielenterveyttä.
- Anonyymi00012
Joo samanmoinen kokemus, työkaverit kiusaa ja myös esihenkilö, terveys menee tuolla helvetissä kyllä ei kannata mennä töihin… esihenkilön lellikkejä suojellaan ja suositaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo samanmoinen kokemus, työkaverit kiusaa ja myös esihenkilö, terveys menee tuolla helvetissä kyllä ei kannata mennä töihin… esihenkilön lellikkejä suojellaan ja suositaan
En suosittele. Siellä on 2 esimies ja ja ohjaaja tutkintoa opiskelemassa vanhojen akkojen seassa, ja pärstä kertoimella ja valehtelulla päässeet sinne, ja esimies lellikkejä. Totuus on kuitenkin se että suurin osa on siellä työpaikka kiusaajia, ja siihen ei puututa, ihan sama kuka luottari on. Jos yhtä lässykkä kuin eräs isompi muka, niin ei mitään uskalleta sanoa.
- Anonyymi00014
Ei sinussa ole mitäänvikaa,vaan ne siivoojat on kauheita,haukkuvat kaikki uudet .Pomokin on itse siivooja,ei uskalla puuttuu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei sinussa ole mitäänvikaa,vaan ne siivoojat on kauheita,haukkuvat kaikki uudet .Pomokin on itse siivooja,ei uskalla puuttuu.
Vanhat kantturat joutaisi pois, ja heitä kehutaan kuinka helppoa on laittaa haastaviin kohteisiin, ja ei tarvitse niin paljon perehdyttää muka.. Hah Hah.. Lopputuloksena on miten sattuu siivottu aivan liian väärillä tavoilla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vanhat kantturat joutaisi pois, ja heitä kehutaan kuinka helppoa on laittaa haastaviin kohteisiin, ja ei tarvitse niin paljon perehdyttää muka.. Hah Hah.. Lopputuloksena on miten sattuu siivottu aivan liian väärillä tavoilla.
Loppujen lopuksi en yhtään ihmettele miksi iss rahan ahneet firmat tekee jotain heidän pikku kohteita. Yhtä kieroa johtoportaan väkeä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
En suosittele. Siellä on 2 esimies ja ja ohjaaja tutkintoa opiskelemassa vanhojen akkojen seassa, ja pärstä kertoimella ja valehtelulla päässeet sinne, ja esimies lellikkejä. Totuus on kuitenkin se että suurin osa on siellä työpaikka kiusaajia, ja siihen ei puututa, ihan sama kuka luottari on. Jos yhtä lässykkä kuin eräs isompi muka, niin ei mitään uskalleta sanoa.
Nyt on keksitty se, että esihenkilön töitä siirretään ohjaaville laitoshuoltajille😅.Lisää kuormitusta jäljelle jääneille työntekijöille.Tulevaisuudessa ketä ohjataan?, työntekijät on jo, nyt kiven alla !
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nyt on keksitty se, että esihenkilön töitä siirretään ohjaaville laitoshuoltajille😅.Lisää kuormitusta jäljelle jääneille työntekijöille.Tulevaisuudessa ketä ohjataan?, työntekijät on jo, nyt kiven alla !
Näinpä kun siellä muutenkaa tekijöitä ole eikä tule olemaan🤡 polkka on vitun kiero työpaikka kun keksivät kaikkea paskaa eivätkä edes lisiä maksa 🤡 saattaa kohta nuokin ohjaavat laitoshuoltajat huomata et oli paska idea edes ruveta tähän koska tekevät esihenkilön työt mutta palkka paskaa 💩esihenkilöt nauraa partaansa kun nostavat isoja palkkojaan ja tyhmät tekee heidän työt 🤡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743