Eno huonossa kunnossa aina viinan juonnin jälkeen ei pääse kävelemään jalat menevät jalta liimattu lattiaan kiinni ,nivelet ei liiku jäykät .Päisää ruikuttaa tapa minut käy laittamassa köysi valmiiksi minulle ,en käy tee se itse .En keksi mitään muuta kuin automaatinen toiminto itsetuho 30 vuotta jo ruikkuttanut on jo viime vuonna oli päisään 150 kertaa nyt 18 kertaa tähänpäivään asti.Lataamossa mutka käydä kokkolassa .Kaikista mukavin eno viinaorja vain on .
Minä käsitä miksi pitää olla jatkuvasti päisää onko maallinen vaellus Niin kestämätöntä
Anonyymi-ap
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. On ihme, että me kyetään pitämään yllä tätä hyvinvointivaltiota, kun ottaa huomioon, kuinka vahvasti alkoholi hallitsee meidän elämää. Alkaako enosi nimi T-kirjaimella? Meinaan, että olenkohan minä enosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818