Tai sitten rakastellaan

Anonyymi-ap

Jos sitä kautta pääsisimme eroon toisistamme. Olis perinteinen yhden illan juttu, mutta mielikuvissa.
Miten on mies? Luulen, että tämä on ratkaisu. Ei elämä voi jatkua näin, olen näet lopen kyllästynyt sinuun ja sen vuoksi en todennäköisesti saa tarpeeksi sinusta, ennen kuin saan tarpeeksi sinua. Pakko saada pois tämä juttu ja jatkaa elämää.

25

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä kammoan pöpöi. Miehelt

• Anonyymi

Ei mahdoton ajatus tämäkään?

• Anonyymi

Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.

Minusta asenne oltava hetkessä, eikä tulevassa, silloin sille voi olla myös toivoa paremmasta? Jos ajattelee vain yhtenä iltana joka loppuu siihen, silloin siihen ei ole minusta sitä hyvää mitä hyvältä toivoo? Tietenkin jos antaa/ synnyttää itsestään hyvän mielikuvan, silloin sille haluaa jatkuvuuttakin?

• Anonyymi

Ei kiitos yhdenillan jutuille. Tiedätkö ap, että hyvä seksi ei ole mitään pikaista himojen tyydyttämistä vaan aitoa ja intohimoista kahden vartalon ja mielen yhtymistä.
      Sellaiseen ei riitä yksi ilta, se vaatii harjoitusta ja paljon iltoja, öitä, päiviä yhdessä.

• Anonyymi

Älä nyt, tämä pitää viedä loppuun kerralla jotenkin hyvällä tavalla. Tuommoinen pitkällinen ajattelu on kuin huumeaddiktin elämää. Päivittäin alkaa kaivata yhä syvenevästi toista ja sehän ei ole tarkoitus vaan energian vapautuminen täysin. En tiedä, mutta yritän tätä nyt miettiä.

• Anonyymi

Ei mahdoton ollenkaan. Pitää vain olla oikea hetki. Tähän voidaan palata. Kyllä me pystytään tämä pikkujuttu hoitamaan.

• Anonyymi

Eroon? Miksi, jos kerran sängyssä käydään. Siinähän voi käydä niin, että tulet raskaaksi ja elatusmaksut alkaa pyöriä silmissä. Huumoria puolet, totta toinen puoli. m>n

• Anonyymi

No tämä olisi kesy prosessi viedä loppuun mielikuvissa, ja kirjoittaen auki jotenkin - toivottavasti

• Anonyymi

Se käy, koska tuntuu toisinaan samalta. Ainakaan nykytilanne ei voi jatkua. Rankkaa molemmille. Sillä homma varmaankin arkistuisi ja päästäisiin eteenpäin.

• Anonyymi

Just tuo, että on rankkaa ja kukapa nyt tahtoisi täällä aikaa viettää.

• Anonyymi

💋😄🥊🫵🫦👅✍️🤗

• Anonyymi

💋🍆🗯️tämä on lupaus ja lupaan olla yrjöömättä.♥️♥️🔥

• Anonyymi

Voidaan tehdä siitä silti herkkä rakkaustarina?

• Anonyymi

Mikset voi vaan täällä lopettaa sitä? Haluat vaan sänkyyn.

• Anonyymi

Jos se olisi tuota lajia, niin en olisi yhtään huolissani, mutta tämä tunne ja tilanne on jotain täysin muuta. Ihan ufo juttu…Melko epätoivoinen yritys miettiä, miten saisin hänet pois asumasta päästäni. Eikä tämä ole mitään huumoria edes. En ymmärrä, mistä on kyse. Olen yrittänyt kaikin keinoin pyristellä pois ajatuksesta, mutta olen kuin kiinni hänessä. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa ja sen ymmärtäisi jos tilanne olisi ollut se, että olisimme tulleet loistavasti juttuun, mutta kun ei.

Siksi olen ajatellut, että jonkinlainen psykologinen, hypnoottinen prosessi, jossa viemme onnistuneesti maaliin tämän, voisi auttaa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta pelkkä rakastelu hänen miehen kanssa

• Anonyymi

Täytyy olla hiplailua.

• Anonyymi

Eikä hänen naisen kanssa. Haluan kaiken..

• Anonyymi

Jos se kiima on noin voimallisesti sun mielikuvissa, niin sinun pitää elää se loppuun saakka mielikuvissa. Tuntuu kuin haluat elää mielummin mielikuvitusmaailmassa, se tuntuu ehkä sinusta turvallisemmalta ja saat täsmälleen sellaisen suhteen siellä kun haluat. Tämä mies haluaa kokea seksin, joka tuntuu joka solussa, kaapii sieluakin pohjiaan myöten. Eikä jossain yhden illan jutussa olisi mitään järkeä. Kuka nyt haluaisi lopettaa itselleen hyvää tekevän suhteen kun tunne ja energia vaan paranee kun toiseen kietoutuu henkisesti ja fyysisesti syvemmin ja lähemmin, oppii tuntemaan paremmin ja intensiivisyys ja intohimo tihenee mitä parempi yhteys muodostuu.

• Anonyymi

Kyllä minä haluan kaiken tuon, haluan koko paketin.

• Anonyymi

Onpa kiihoittavaa kun setämies kirjoittelee racastelusta

• Anonyymi

Taitaa kaikki olla sulle setämiehiä. Vai onko poikaset enemmän sun mieleen.

• Anonyymi

Ceelle?

• Anonyymi

No ei ainakaan sille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      274
      2289
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1624
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe