Jos sitä kautta pääsisimme eroon toisistamme. Olis perinteinen yhden illan juttu, mutta mielikuvissa.
Miten on mies? Luulen, että tämä on ratkaisu. Ei elämä voi jatkua näin, olen näet lopen kyllästynyt sinuun ja sen vuoksi en todennäköisesti saa tarpeeksi sinusta, ennen kuin saan tarpeeksi sinua. Pakko saada pois tämä juttu ja jatkaa elämää.
Tai sitten rakastellaan
23
531
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kammoan pöpöi. Miehelt
- Anonyymi
Ei mahdoton ajatus tämäkään?
- Anonyymi
Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.
Minusta asenne oltava hetkessä, eikä tulevassa, silloin sille voi olla myös toivoa paremmasta? Jos ajattelee vain yhtenä iltana joka loppuu siihen, silloin siihen ei ole minusta sitä hyvää mitä hyvältä toivoo? Tietenkin jos antaa/ synnyttää itsestään hyvän mielikuvan, silloin sille haluaa jatkuvuuttakin?
- Anonyymi
Ei kiitos yhdenillan jutuille. Tiedätkö ap, että hyvä seksi ei ole mitään pikaista himojen tyydyttämistä vaan aitoa ja intohimoista kahden vartalon ja mielen yhtymistä.
Sellaiseen ei riitä yksi ilta, se vaatii harjoitusta ja paljon iltoja, öitä, päiviä yhdessä.- Anonyymi
Älä nyt, tämä pitää viedä loppuun kerralla jotenkin hyvällä tavalla. Tuommoinen pitkällinen ajattelu on kuin huumeaddiktin elämää. Päivittäin alkaa kaivata yhä syvenevästi toista ja sehän ei ole tarkoitus vaan energian vapautuminen täysin. En tiedä, mutta yritän tätä nyt miettiä.
- Anonyymi
Ei mahdoton ollenkaan. Pitää vain olla oikea hetki. Tähän voidaan palata. Kyllä me pystytään tämä pikkujuttu hoitamaan.
- Anonyymi
Eroon? Miksi, jos kerran sängyssä käydään. Siinähän voi käydä niin, että tulet raskaaksi ja elatusmaksut alkaa pyöriä silmissä. Huumoria puolet, totta toinen puoli. m>n
- Anonyymi
No tämä olisi kesy prosessi viedä loppuun mielikuvissa, ja kirjoittaen auki jotenkin - toivottavasti
- Anonyymi
Se käy, koska tuntuu toisinaan samalta. Ainakaan nykytilanne ei voi jatkua. Rankkaa molemmille. Sillä homma varmaankin arkistuisi ja päästäisiin eteenpäin.
- Anonyymi
Just tuo, että on rankkaa ja kukapa nyt tahtoisi täällä aikaa viettää.
- Anonyymi
💋😄🥊🫵🫦👅✍️🤗
- Anonyymi
Voidaan tehdä siitä silti herkkä rakkaustarina?
- Anonyymi
Mikset voi vaan täällä lopettaa sitä? Haluat vaan sänkyyn.
- Anonyymi
Jos se olisi tuota lajia, niin en olisi yhtään huolissani, mutta tämä tunne ja tilanne on jotain täysin muuta. Ihan ufo juttu…Melko epätoivoinen yritys miettiä, miten saisin hänet pois asumasta päästäni. Eikä tämä ole mitään huumoria edes. En ymmärrä, mistä on kyse. Olen yrittänyt kaikin keinoin pyristellä pois ajatuksesta, mutta olen kuin kiinni hänessä. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa ja sen ymmärtäisi jos tilanne olisi ollut se, että olisimme tulleet loistavasti juttuun, mutta kun ei.
Siksi olen ajatellut, että jonkinlainen psykologinen, hypnoottinen prosessi, jossa viemme onnistuneesti maaliin tämän, voisi auttaa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta pelkkä rakastelu hänen miehen kanssa
- Anonyymi
Täytyy olla hiplailua.
- Anonyymi
Eikä hänen naisen kanssa. Haluan kaiken..
- Anonyymi
Jos se kiima on noin voimallisesti sun mielikuvissa, niin sinun pitää elää se loppuun saakka mielikuvissa. Tuntuu kuin haluat elää mielummin mielikuvitusmaailmassa, se tuntuu ehkä sinusta turvallisemmalta ja saat täsmälleen sellaisen suhteen siellä kun haluat. Tämä mies haluaa kokea seksin, joka tuntuu joka solussa, kaapii sieluakin pohjiaan myöten. Eikä jossain yhden illan jutussa olisi mitään järkeä. Kuka nyt haluaisi lopettaa itselleen hyvää tekevän suhteen kun tunne ja energia vaan paranee kun toiseen kietoutuu henkisesti ja fyysisesti syvemmin ja lähemmin, oppii tuntemaan paremmin ja intensiivisyys ja intohimo tihenee mitä parempi yhteys muodostuu.
- Anonyymi
Kyllä minä haluan kaiken tuon, haluan koko paketin.
- Anonyymi
Onpa kiihoittavaa kun setämies kirjoittelee racastelusta
- Anonyymi
Taitaa kaikki olla sulle setämiehiä. Vai onko poikaset enemmän sun mieleen.
- Anonyymi
Ceelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768