Jos sitä kautta pääsisimme eroon toisistamme. Olis perinteinen yhden illan juttu, mutta mielikuvissa.
Miten on mies? Luulen, että tämä on ratkaisu. Ei elämä voi jatkua näin, olen näet lopen kyllästynyt sinuun ja sen vuoksi en todennäköisesti saa tarpeeksi sinusta, ennen kuin saan tarpeeksi sinua. Pakko saada pois tämä juttu ja jatkaa elämää.
Tai sitten rakastellaan
64
2015
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kammoan pöpöi. Miehelt
- Anonyymi
Ei mahdoton ajatus tämäkään?
- Anonyymi
Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ole, jos onnistutaan, tilanne nytkähtää eteenpäin. Jos ei auta niin sitten meidän täytyy miettiä muuta.
Minusta asenne oltava hetkessä, eikä tulevassa, silloin sille voi olla myös toivoa paremmasta? Jos ajattelee vain yhtenä iltana joka loppuu siihen, silloin siihen ei ole minusta sitä hyvää mitä hyvältä toivoo? Tietenkin jos antaa/ synnyttää itsestään hyvän mielikuvan, silloin sille haluaa jatkuvuuttakin?
- Anonyymi
Ei kiitos yhdenillan jutuille. Tiedätkö ap, että hyvä seksi ei ole mitään pikaista himojen tyydyttämistä vaan aitoa ja intohimoista kahden vartalon ja mielen yhtymistä.
Sellaiseen ei riitä yksi ilta, se vaatii harjoitusta ja paljon iltoja, öitä, päiviä yhdessä.- Anonyymi
Älä nyt, tämä pitää viedä loppuun kerralla jotenkin hyvällä tavalla. Tuommoinen pitkällinen ajattelu on kuin huumeaddiktin elämää. Päivittäin alkaa kaivata yhä syvenevästi toista ja sehän ei ole tarkoitus vaan energian vapautuminen täysin. En tiedä, mutta yritän tätä nyt miettiä.
- Anonyymi
Ei mahdoton ollenkaan. Pitää vain olla oikea hetki. Tähän voidaan palata. Kyllä me pystytään tämä pikkujuttu hoitamaan.
- Anonyymi
Eroon? Miksi, jos kerran sängyssä käydään. Siinähän voi käydä niin, että tulet raskaaksi ja elatusmaksut alkaa pyöriä silmissä. Huumoria puolet, totta toinen puoli. m>n
- Anonyymi
No tämä olisi kesy prosessi viedä loppuun mielikuvissa, ja kirjoittaen auki jotenkin - toivottavasti
- Anonyymi
Sinun siittimesi siis toimii nähdäksesi, aloittajasetä? Kyselen kun tuo reproduktioteema toistuu tavalla tai toisella teksteissäs ja ”aika” suolaiseen sävyyn
- Anonyymi
Se käy, koska tuntuu toisinaan samalta. Ainakaan nykytilanne ei voi jatkua. Rankkaa molemmille. Sillä homma varmaankin arkistuisi ja päästäisiin eteenpäin.
- Anonyymi
Just tuo, että on rankkaa ja kukapa nyt tahtoisi täällä aikaa viettää.
- Anonyymi
💋😄🥊🫵🫦👅✍️🤗
- Anonyymi
💋🍆🗯️tämä on lupaus ja lupaan olla yrjöömättä.♥️♥️🔥
- Anonyymi
Voidaan tehdä siitä silti herkkä rakkaustarina?
- Anonyymi
Mikset voi vaan täällä lopettaa sitä? Haluat vaan sänkyyn.
- Anonyymi
Jos se olisi tuota lajia, niin en olisi yhtään huolissani, mutta tämä tunne ja tilanne on jotain täysin muuta. Ihan ufo juttu…Melko epätoivoinen yritys miettiä, miten saisin hänet pois asumasta päästäni. Eikä tämä ole mitään huumoria edes. En ymmärrä, mistä on kyse. Olen yrittänyt kaikin keinoin pyristellä pois ajatuksesta, mutta olen kuin kiinni hänessä. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa ja sen ymmärtäisi jos tilanne olisi ollut se, että olisimme tulleet loistavasti juttuun, mutta kun ei.
Siksi olen ajatellut, että jonkinlainen psykologinen, hypnoottinen prosessi, jossa viemme onnistuneesti maaliin tämän, voisi auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se olisi tuota lajia, niin en olisi yhtään huolissani, mutta tämä tunne ja tilanne on jotain täysin muuta. Ihan ufo juttu…Melko epätoivoinen yritys miettiä, miten saisin hänet pois asumasta päästäni. Eikä tämä ole mitään huumoria edes. En ymmärrä, mistä on kyse. Olen yrittänyt kaikin keinoin pyristellä pois ajatuksesta, mutta olen kuin kiinni hänessä. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa ja sen ymmärtäisi jos tilanne olisi ollut se, että olisimme tulleet loistavasti juttuun, mutta kun ei.
Siksi olen ajatellut, että jonkinlainen psykologinen, hypnoottinen prosessi, jossa viemme onnistuneesti maaliin tämän, voisi auttaa.Yrität ratkaista tilannettasi ihan nurinkurisesti. Sielusi kaipaa häntä, eikä kyse ole pelkästä intohimosta, vaikka kirjoititkin tekstisi tänne palstalle.
Kyse on siitä, että hän kaipaa myös, ja teidän tulisi olla yhteydessä enemmän. Näen välillänne kauniin yhteyden monien, monien elämien takaa. Sielunne muistavat sen, etkä voi millään mielesi tason yrityksillä tuota kaunista yhteyttä poistaa. Eikä tarvitsekaan.
Syvällä sisimmässäsi tiedät, että kaipaat hänen näkemystään elämässäsi. Teistä tulee läheisiä ystäviä ja ajatusten vaihtajia.
Voit siis täysin turvallisesti kuunnella sieluasi ja toimia sen mukaisesti. 😊 Siitä syntyy kaunis yhteys sielujen välille, jotka tuntevat toisensa jo vuosituhansien takaa.
🕉️
- Anonyymi
Ei kiinnosta pelkkä rakastelu hänen miehen kanssa
- Anonyymi
Täytyy olla hiplailua.
- Anonyymi
Eikä hänen naisen kanssa. Haluan kaiken..
- Anonyymi
Jos se kiima on noin voimallisesti sun mielikuvissa, niin sinun pitää elää se loppuun saakka mielikuvissa. Tuntuu kuin haluat elää mielummin mielikuvitusmaailmassa, se tuntuu ehkä sinusta turvallisemmalta ja saat täsmälleen sellaisen suhteen siellä kun haluat. Tämä mies haluaa kokea seksin, joka tuntuu joka solussa, kaapii sieluakin pohjiaan myöten. Eikä jossain yhden illan jutussa olisi mitään järkeä. Kuka nyt haluaisi lopettaa itselleen hyvää tekevän suhteen kun tunne ja energia vaan paranee kun toiseen kietoutuu henkisesti ja fyysisesti syvemmin ja lähemmin, oppii tuntemaan paremmin ja intensiivisyys ja intohimo tihenee mitä parempi yhteys muodostuu.
- Anonyymi
Kyllä minä haluan kaiken tuon, haluan koko paketin.
- Anonyymi
Onpa kiihoittavaa kun setämies kirjoittelee racastelusta
- Anonyymi
Taitaa kaikki olla sulle setämiehiä. Vai onko poikaset enemmän sun mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kaikki olla sulle setämiehiä. Vai onko poikaset enemmän sun mieleen.
Pitääkö tässä ns yksi vähempi paha nyt valita vai mikä homma?
- Anonyymi
Ceelle?
- Anonyymi
No ei ainakaan sille
- Anonyymi
Yx isi vois n*ssia mua. Monesti.
- Anonyymi
Ei minusta ole tuollaiseen ap.
Olen liian herkkä mies.- Anonyymi
❤️👍
- Anonyymi
Tämähän toimii, vain jos kyse on pelkästä himosta. Mikäli on yhtään syvempää tunnetta tai halua tuntea toinen oikeasti tämä vain pahentaa tilannetta. Paneskelemalla vailla huolta huomisesta vaan satuttaa itseään ja pahimmiltaan toista ihmistä. Mieti tarkkaan mitä teet.
- Anonyymi
Voidaan tehdä se, mutta haluan sinut pidemMäksi aikaa ihanuus
- Anonyymi
Ei kiinnostaa liittyä sinun yhden illan juttujen listalle numeroksi. Ne muut haluaa sitä enemmän, minulla on tunteet, sinulle kelpaa kaikki!
- Anonyymi
Minusta luonnollisinta olisi elää vaan siinä hetkessä sen enempää miettimättä tulevaisuutta, niinhän se käytännössä elämässä menee. En jaksaisi toistaa tätä vanhaa pierua, mutta mennyt on mennyttä, tulevaisuudesta et varmasti tiedä, joten on olemassa se nykyhetki, joka on itse asiassa se ainut todellinen, elävä elämä, mikä meillä on. Mennyt ja tuleva eivät tavallaan ole enää tai vielä voimassa. Tunteet ovat ajatonna, ne myrkskyävät kun nainen ja mies ovat toisissaan kii, iho ihoa vasten. Pienikin tuollainen hetki on arvokas, enempi läheisyys luonnollisesti syventää tunteita.
- Anonyymi
Ymmärrän, miksi se korvienväli on niin heikossa kunnossa heitukalla.
- Anonyymi
Oletko sinä palstaäijän tekstien kautta herjaava yksilö naispuolinen? Sitten olet kyllä harvinaisen keinottoman oloinen rakenteiden uusintajs, jolla di ole yhtään varaa luennoida ylipöpistöissä sheimaamisesta tms. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä palstaäijän tekstien kautta herjaava yksilö naispuolinen? Sitten olet kyllä harvinaisen keinottoman oloinen rakenteiden uusintajs, jolla di ole yhtään varaa luennoida ylipöpistöissä sheimaamisesta tms. T naiselta
Tai propagandasta päämajassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää vaikka yhdessä sinne hoitoon kun vajaalla käytte. M*lkutuksessa sentään jokin liikkuu korvien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai propagandasta päämajassa
Tai kirjoitella niitä teennäisiä hymistelykolumneja, joissa ollaan niin muumimammaa että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kirjoitella niitä teennäisiä hymistelykolumneja, joissa ollaan niin muumimammaa että
Kiltit muumimammat on iltaisin jalat kohti kattoa tyhjennysastioina useille ukoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltit muumimammat on iltaisin jalat kohti kattoa tyhjennysastioina useille ukoille.
Kiitos näkemyksestä sinullekin vaan, aloittajaäijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näkemyksestä sinullekin vaan, aloittajaäijä.
Onko pktädillä huono olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pktädillä huono olo.
PK-tädillä- Eki viittaatko sinä yhden sortin viimeisen sanan per ketju- sanoja siihen palstaäijän rooliin, jonka mukaan kaikki häiritsee tai on häirintää? Eli tämä ns projekti-narratiivi? Miksi muuten kiilasit tähän keskusteluun ylipäätään? T naiselta
- Anonyymi
Hoho käytä sauvaa.
- Anonyymi
Onko pöristin mielestäsi ratkaisu kaikkiin ”ongelmiin” , palstasetä? Oli kyseessä sitten vaahtoutumaton maito aamukahvissa tai joku muu epäkohta? Väsynyttä moskaa
- Anonyymi
Ap ota minuun yhteyttä, niin sovitaan koska rakastellaan.
- Anonyymi
Rakastelen mieluummin naisia joihin ei ole tunteita.
- Anonyymi
En muistanutkaan, että on noin epätoivoisia ajatuksia ollut joskus 🤭🫣😂
- Anonyymi
Kaikki kelpaa...
- Anonyymi
En epäile sitä ollenkaan, pieni poika täällä aloittajasedän luomassa taikametsässä. Olet näitä ns etnonationalisteja, mutta todellisuudessa mitä tahansa ”rotua” edustava kelpaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En epäile sitä ollenkaan, pieni poika täällä aloittajasedän luomassa taikametsässä. Olet näitä ns etnonationalisteja, mutta todellisuudessa mitä tahansa ”rotua” edustava kelpaisi
Paitsi ho ron per seet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ho ron per seet..
Okei, lennokasta oli ja tiimi taputtaa. Taitavat maan rakoon jo vajota ”edusmies”
- Anonyymi
Palstarakkautta yritetty kursia kokoon panemalla.
- Anonyymi
Maapallolla on olemassa mies kenestä ajattelen asioita
- Anonyymi
En minä halua sinusta eroon p*nemalla. Itseasiassa haluan paljon muuta kanssasi.
- Anonyymi
No mistä aloitetaan..jos ei p nemalla? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä aloitetaan..jos ei p nemalla? 🤔
Eipä juuri muuta taida olla, eikä sitäkään.
- Anonyymi
Jotenkin vaan tahtoisi, että tämä kaikki negatiivinen kismailu loppuisi ja voisi purkaa kaiken patoutuneen tunteen yhdessä. Unelmoi siitä, kun jännitys purkautuisi täysin ja olisi hyvä olla.
- Anonyymi
Ei ole enää jännitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää jännitystä.
Sehän on hyvä sitten. Asiat on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää jännitystä.
Jännitystä? Kyllä varmuuden vuoksi pitää nukkua lipas jemmassa ku ei voi koskaan tietää mistä se riista pölähtää.
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään tommonen. Rakastan.
- Anonyymi
Yhdenillan jutuilla ole mitään tekoa rakastelun kanssa se ny ole panemista tai naimista kummempaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1152983Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel602132Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102097Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien651818Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551652Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241446Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31053Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751045- 801011
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘671008