Miten unikko kukasta voi tehdä huumetta? Eiks siitä tehdä ooppiumia?
Voiko sitä tehdä ihan tosta noi vaa?
Unikko
5
2475
Vastaukset
- luonnosta hyvää saa
Unikon kukista ja sen varsista keitetään teetä ja juodaan sitä, pitäs alkaa vaikuttaa.
- luonnosta hyvää
tosiaan unikosta valmistetaan heroiinia, joka ei onneks ole mun juttu, mut unikko teetä voin juoda.
- Fuusio
HUOM: tämä viesti on vain informaation vuoksi. En suosittele kokeilemaan, opiaatit aiheuttavat monille todella vaikean riippuvuuden ja oopiumin valmistaminen on Suomessa laitonta.
Oopiumunikon (papaver somniferum) siemenkodasta kukkimisen jälkeen voi kerätä maitiaisnestettä viiltämällä siihen loven veitsellä. Maitiaisnesteelle tehdään jotain (käyminen/kuivatus/tms.??) ja tuloksena on oopiumia, josta on laboratoiriossa mahdollista eristää kodeiinia, morfiinia jne.
Mutta tosiaan, ei välttämättä kannata kokeilla. Se saattaa olla _Liian_ kivaa -> Koukku. - vke
sitä ooppiumia kannattaa tuskin käydä erittelemään jos omaa vähääkään taipumusta päihdeongelmaan
- eap
Olisiko kukkakaupasta ostetusta kukasta mahdollista saada oopium uutetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1795850
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418