Somero luopuu mies-titteleistä – näin asiaan reagoitiin somessa,
Kaikille ei ollut mieleen Someron päätös siirtyä sukupuolineutraaleihin tehtävänimikkeisiin. Professori kertoo, mistä pöyristyminen johtuu.
https://www.ts.fi/uutiset/6515238
Someron pellet luopuvat miehistä.
8
421
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan kansalainen ei halua eroon miehistä tai naisista. Se on joidenkin mieleltään sairaiden politikkojen juttu. Potkikaa ulos nuo elukat.
- Anonyymi
Nuo poliitikot voisi potkia Venäjälle.
- Anonyymi
Vihervassareita?
- Anonyymi
Hyvä näin.
Ainut oikea mies taisi olla se ulkopaikkakuntalainen lakimies joka korruption ja vääryyden toi päivänvaloon tarmolla ja taidolla.
Kiitos mystinen lakimies. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon. - Anonyymi
Ei hellvetti, älkää nyt menkö mukaan tuohon woke-sekoiluun. Itse pk-seudulla asuvana olen saanut "nauttia" tästä sekoilusta enemmän kuin tarpeeksi. Mökki on Somerolla ja aina välillä tarvitsee breikkiä tästä sairaasta maailmasta ja menosta, takaisin normaalijärkisten ihmisten pariin.
- Anonyymi
woke-saasta tuo pahaa tullessaan
- Anonyymi
Tämä on yksi syy lasten ja nuorten pahoinvointiin nyky Suomessa.
- Anonyymi
Miehistä ei enää ole mihinkään. Lukekaa uutisia niin huomaatte. Somerollakin yhtä mittaa erikoisen paljon rikoksia, joita miehet tehtailevat, urakoivat, sarjarikollisiakin riittää. On noloa tuollaisa mies-nimeä antaa naiselle tehtävässään kannettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242