missä mättää

?????

Kun tuntuu että kaikki ihmissuhteet/ihastukset aina jymähtävät paikoilleen? Jos olen ihastunut johonkin mukavaan miehenalkuun ja tuntuu että toinenkin olisi kiinnostunut, ja vaikka koettaa viedä asiaa eteenpäin, tuntuu että kohtalo aina lyö kapuloita rattaisiin.

Nytkin juuri kun oli päässyt puheyhteyksiin ja voisi vihjailla kiinostusta toista kohtaan, hän lähtee lomaksi pois enkä näe häntä kuukauteen. Ja tuskin hän minua ehtii lomallaan ajttelemaan. Ja monta kertaa on ystävien kanssa sovittu tapaamisia yms. ne peruuntuu aina. Ja tätä kaikkea on jatkunut ties kuinka kauan. Olen aina suhtautunut tulevaisuuteen positiivisesti ja innokkaasti, mutta alkaa tuntumaan että mitä järkeä kun menee kumminkin pieleen.

En nyt väitä mitään että olisin ainoa jolla jumittaa pahemman kerran. Olen vain siinä iässä että lapsuus on takana ja elämä alkamassa, mutta kun tuntuu että koko ajan joku pidättelee paikoillaan.

Toivottavsti joku jaksaa kommentoida.

4

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morcheeba

Itse olen miettinyt asian silleen et kyllä kun on oikea aika ja paikka niin silloin natsaa ihan takuulla. Murehdimme pienistä asioista kuin ne olisivat isojakin ongelmia elämässämme. Luultavasti olet n. 20 v. ja sinulla on koko elämä edessä. Olet nähnyt vasta murto osan elämästäsi ja voin olla varma että vielä on sinunkin aikasi. Kannattaa katsoa niitä valoisia puolia tästä hetkestä vaikka se on kovin vaikeaa. Uskon vakaasti että jos tällä hetkellä ei ole jotain sitä mitää toivoo kovasti niin ei ole valmis siihen mitä toivoo. Jokin prosessi on vielä käytävä läpi että asia toteutuu tai sitten ei ole vaan oikea ajan kohta. Itse olen saanut tähän mennessä kaiken realistisen ajan kanssa ja luulenpa että jokainen saa jos vaan jaksaa odottaa. Miksi ei jaksaisi odottaa vai onko meillä kiire tässä elämässä johonkin???

Sekavaa tekstiä ja paljon ajatuksia...
      Toivottovasti saat minun näkemykseni selville tästä viestistä ja hyvä jos siitä on sinulle jotain apua/hyötyä.

• rohkaisevista sanoista

eikä viestisi ollut yhtään sekava. Olen kyllä melko samoilla linjoilla kanssasi asioista, ehkä kaipasin vain 'muistutusta'. Ja myös pyrkinyt olemaan realistinen ja välttämään kaikkimulleheti- asennetta. Ehkä herkässä mielentilassa tuli vähän paisuteltua asiaa..

Hyvää kesää sinulle ja kaikille muillekin!

• Anonyymi

ensitrefit altarilla,vaikka on asiantuntijat ei ole mitään yhteistä,sukset ristissä,siten vasta aletaan kysellä esim haluaako lapsia,eikö näille paritajille asia ole auenut leikitään parisuhdepeliä,palapeli,maalataan piirtään.itse en ole tässä luokassa,mutta laulun sanoilla on edleen meritys anna sen tunteen selvitää-kuka viereesi jää,ei raha hiukset virtuaali,some,kaverit,osaatko itse valita,tiedätkö,joten ei ihmistä tunne tiedosta,ja silläkin on koeaika kuten työpaikalla,astut nyt uuteen toisen elämään ja kaiken pitäsi mätsätä,vai kuinka sen haluaa pukea.

• Anonyymi

Huvittavaa.. vuoden 2005 aloitus. Menee vielä kolme vuotta ennen kuin pääsen nettiin. Sittenkin vielä kaksi vuotta ennen kuin työ"kaveri" kertoo tästä paikasta. Ehkä oli hörhö ja kuvitteli minut muumimamman paikalle. Katsoi reaktioitani tarkasti, mutta olin onnellisen tietämätön näistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3870
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3652
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3495
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2871
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2706
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      53
      1504
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe