Kun tuntuu että kaikki ihmissuhteet/ihastukset aina jymähtävät paikoilleen? Jos olen ihastunut johonkin mukavaan miehenalkuun ja tuntuu että toinenkin olisi kiinnostunut, ja vaikka koettaa viedä asiaa eteenpäin, tuntuu että kohtalo aina lyö kapuloita rattaisiin.
Nytkin juuri kun oli päässyt puheyhteyksiin ja voisi vihjailla kiinostusta toista kohtaan, hän lähtee lomaksi pois enkä näe häntä kuukauteen. Ja tuskin hän minua ehtii lomallaan ajttelemaan. Ja monta kertaa on ystävien kanssa sovittu tapaamisia yms. ne peruuntuu aina. Ja tätä kaikkea on jatkunut ties kuinka kauan. Olen aina suhtautunut tulevaisuuteen positiivisesti ja innokkaasti, mutta alkaa tuntumaan että mitä järkeä kun menee kumminkin pieleen.
En nyt väitä mitään että olisin ainoa jolla jumittaa pahemman kerran. Olen vain siinä iässä että lapsuus on takana ja elämä alkamassa, mutta kun tuntuu että koko ajan joku pidättelee paikoillaan.
Toivottavsti joku jaksaa kommentoida.
missä mättää
4
1060
Vastaukset
- morcheeba
Itse olen miettinyt asian silleen et kyllä kun on oikea aika ja paikka niin silloin natsaa ihan takuulla. Murehdimme pienistä asioista kuin ne olisivat isojakin ongelmia elämässämme. Luultavasti olet n. 20 v. ja sinulla on koko elämä edessä. Olet nähnyt vasta murto osan elämästäsi ja voin olla varma että vielä on sinunkin aikasi. Kannattaa katsoa niitä valoisia puolia tästä hetkestä vaikka se on kovin vaikeaa. Uskon vakaasti että jos tällä hetkellä ei ole jotain sitä mitää toivoo kovasti niin ei ole valmis siihen mitä toivoo. Jokin prosessi on vielä käytävä läpi että asia toteutuu tai sitten ei ole vaan oikea ajan kohta. Itse olen saanut tähän mennessä kaiken realistisen ajan kanssa ja luulenpa että jokainen saa jos vaan jaksaa odottaa. Miksi ei jaksaisi odottaa vai onko meillä kiire tässä elämässä johonkin???
Sekavaa tekstiä ja paljon ajatuksia...
Toivottovasti saat minun näkemykseni selville tästä viestistä ja hyvä jos siitä on sinulle jotain apua/hyötyä.- rohkaisevista sanoista
eikä viestisi ollut yhtään sekava. Olen kyllä melko samoilla linjoilla kanssasi asioista, ehkä kaipasin vain 'muistutusta'. Ja myös pyrkinyt olemaan realistinen ja välttämään kaikkimulleheti- asennetta. Ehkä herkässä mielentilassa tuli vähän paisuteltua asiaa..
Hyvää kesää sinulle ja kaikille muillekin!
- Anonyymi
ensitrefit altarilla,vaikka on asiantuntijat ei ole mitään yhteistä,sukset ristissä,siten vasta aletaan kysellä esim haluaako lapsia,eikö näille paritajille asia ole auenut leikitään parisuhdepeliä,palapeli,maalataan piirtään.itse en ole tässä luokassa,mutta laulun sanoilla on edleen meritys anna sen tunteen selvitää-kuka viereesi jää,ei raha hiukset virtuaali,some,kaverit,osaatko itse valita,tiedätkö,joten ei ihmistä tunne tiedosta,ja silläkin on koeaika kuten työpaikalla,astut nyt uuteen toisen elämään ja kaiken pitäsi mätsätä,vai kuinka sen haluaa pukea.
- Anonyymi
Huvittavaa.. vuoden 2005 aloitus. Menee vielä kolme vuotta ennen kuin pääsen nettiin. Sittenkin vielä kaksi vuotta ennen kuin työ"kaveri" kertoo tästä paikasta. Ehkä oli hörhö ja kuvitteli minut muumimamman paikalle. Katsoi reaktioitani tarkasti, mutta olin onnellisen tietämätön näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914184Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617210Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006937Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415029K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1094807Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744677Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos784383PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194361Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921