Olen siis täysin ihastunut, mutta kyseinen henkilö on kaksi vuotta nuorempi. Onko se huono asia? Olen itse "peruskoulu-ikäinen" (en halua kertoa oikeaa ikää) mutta kuitenkin. Olen ollut aiemmin ihastunut omaan luokkalaiseen, mutta tämä tunne on ihan erilainen. Hänen luonne on niin ihana ja ulkonäkökin ihan mintti. Tiedän että kyseinen henkilö pitää minusta, mutta en ole varma onko vielä ihastunut. Olisi kiva jos saisin vastauksia että miten voisin "flirttailla hellästi" hänelle jotta saisin hänet tajuamaan että pidän hänestä. Haluan lähestyä hiljalleen, en liian nopeasti, koska en halua säikäyttää. Kiitos kaikille jotka vastaavat. :)
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711