https://www.warkaudenlehti.fi/paikalliset/8138611
Mikään hanke, juhla tilaisuus tapahtuma festari, rock,museo
Sullekaa ja ajakaa kaikki alas
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
Ei kiinnosta vaalit ehdokkaat
En äänestä
Ei kiinnosta kaupungin asiat johtaja
Ihmiset heidän asiat ja elämä
Elän omaa elämää teen omaa elämää
Kaupunki ei liity mitenkään minun kuin siten että maksan laskut käyn kaupassa kirjastossa ärrällä apteekissa
Ei kiinnosta ei kuulu mulle
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle et enää esittele omia asioitas
Etkä puolueen, kaupungin
Ei kiinnosta- Anonyymi
Kolme tuntia soitettu kitaralla
Ei kuule paljon ajatella teitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme tuntia soitettu kitaralla
Ei kuule paljon ajatella teitäMenee U2 New years Day
With or without you
Simple Minds 81,82,83,84
Don't you forget about me
Tom Petty Running down a dream
Kim Wilde Kids in America
Indica ikuinen virta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee U2 New years Day
With or without you
Simple Minds 81,82,83,84
Don't you forget about me
Tom Petty Running down a dream
Kim Wilde Kids in America
Indica ikuinen virtahttps://youtu.be/LYhcZFL6r74?si=63ZJFHI5jpzMrhPb
Petra Gargano tossa
Petra Gargano Raskasta joulua 2024
- Anonyymi
vanha apteekki
kirjasto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768