Hinnat. A35 Elisalla 349, S23FE, ihan uskomaton tarjous DNA 399.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Odotan uusia malleja.
- Anonyymi
Tuo 349,00€ on 256 Gt-mallin hinta, 128 Gt-mallin hinta on 299,00€ Kyse siis muistin määrästä. Ja S23 FE 128 Gt:n hinta on DNA:lla minun silmin 349,00€
- Anonyymi
S23FE elisalla 599. Eli 349 on kova tarjous ovh 729.
- Anonyymi
Jos nyt vertailisi vaikka samanhintaisia A55:ttä ja S23 FE:tä, niin itse saattaisin kyllä hyvinkin valita ennemmin ensinmainitun. Syystä, että siinä on isompi näyttö ja isomman akun sekä vähävirtaisemman suorittimen ansiosta huomattavasti parempi akunkesto.
https://m.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12824&idPhone2=12520- Anonyymi
Semminkin kun tuo DNA:n tarjouserä S23 FE:tä on ilmeisesti nyt jo myyty loppuun :)
- Anonyymi
eikö kyse ole siitä mihin itsellä on varaa? Onko varaa ostaa yli 500€ jos ei ole tarvetta.
Itselläni on nyt 4v käytössä ollut iphone ja viimeistään 2026 olisi ajatus päivittää... Olen mielessäni tehnyt jo laskelmia. Jos nyt olisi ostohousut jalassa, niin valitsisin 1300€ maksavan 16 pro mallin, mutta kyllä raha sen asian ratkaisee aika pitkälle. 1300€ jaettuna 36 on paljon rahaa. Vaikka maksaisin ykkösellä esim. 2/3 ja jättäisin loput 36kk maksuajalle, niin maksaisin silti sen jako-osuuden mikä 1300/36kk tulee.....- Anonyymi
Onko alkuperäinen akku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko alkuperäinen akku?
Onko ostohousuttomalla 1300 eeroa puhelimesta maksavalla päässään alkuperäinen "akku"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445