Kiurun on lähdettävä Marinin tavoin Ukrainaan katsoakseen henkilökohtaisesti.
Armeijan aikana ei voi vaatia turhia kuten yhteiskunnallista väkivallattomuutta.
Sota periytyy Suomeen eikä edes Rauhan Komitea säästy siltä tai Human Rights, varsinkaan Kiuru.
Jos Kiuru on nainen, silloin hän väkivallan muodossa harjoittaa feminististä väkivaltaa, jossa mies on aina syyllinen ja ehkä pikku tyttö ison naisen rinnalla.
Itkettävä yritys on lukea pääfeministien vaatimuksia, jotka pakenevat todellisuutta omaan lokeroonsa.
Nainen nääs paheksu mielensä, jos kun hän on suu auki mikillä kuulee vastalauseita, koska vaatiko nainen todellakin, että mies kuuntelee hänet rauhassa ja kaikesta samaa mieltä?
Lapsi kysymys on ratkeamatta ja femot vaativat lisää oikeuksia valtiossa.
Armeijan mies vain nynny ja viekottelee työajallaan naisia sen sijaan, että pitäisi harjoittaa ammatillista väkivaltaa.
Sen takia Kiuru nainen on uskalias johtoon.
Euroopan pihalla on sota ja Kiurulta turhaa vaatimus aatteiden väkivallattomuudesta
Anonyymi-ap
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686