Riutalle uusi tuleminen, mites Pesis?

Anonyymi-ap

Pesiksellä ei tänä talvena ole ollut kuin niitä su Lasvel-tansseja. Varmaan tämäkin mesta on myynnissä, mutta tarttuuko kukaan siihen?

Joskus 5-10 v sitten kiinnitti huomioni, että Pesiksellä oli aina vaan ne samat esiintyjät, ns ykkösketju. Ainakin itseni se karkotti, muista en nyt sitten tiedä. Mutta kyllä se ohjelmiston valinta on se ykköskysymys.

7

320

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuoriso valtaa pesiksenkin millä hetkellä hyvänsä nimittäin nuorille on nyt järjestetty NIIN paljon lavatanssin teasereita ja testereitä, että he voi tulla pesiksellekin tekemään vaikka mustia kuvioita jos niikseen tulee, kun he on edistynitä ny ja nauraa kaikille alkeissa käyville

• Anonyymi

Pesikselle sopisi bingo paremmin.

• Anonyymi

Nuoret valtaa kohta bingotkin jos bingo etikettiin lisätään näin että nuorten ei oo pakko pelaa bingoo vanhojen kaa nyt ne ei uskalla tull bingoo ku ne pelkää et ne joutuu pelaa bingoo vanhoi kaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret valtaa kohta bingotkin jos bingo etikettiin lisätään näin että nuorten ei oo pakko pelaa bingoo vanhojen kaa nyt ne ei uskalla tull bingoo ku ne pelkää et ne joutuu pelaa bingoo vanhoi kaa

Joo etekää kaikkei herkimmät nuoret ei tuu pelaa bingoo mikäis heil on tuommosii pelkoi.

• Anonyymi

Kehräämö lisää viikonloppuisin tanssitarjontaansa eli kysyntää on. Kyllä Pesikselläkin olisi mahdollisuuksia, mutta kuka ottaisi riskin???

• Anonyymi

Ihan kauhee homelato, 60 vuotta vanha.

• Anonyymi

Vanha kyllä (kuten 95% Suomen tanssipaikoista!), homeista en kyllä tiedä. Mielestäni samaa tasoa kuin Jenkkapirtti.

Ihmeeksi Jenkkapirtti vaan on suosiossa vuodesta toiseen, vaikka esim wc-tiloja ei ole entrattu ainakaan tällä vuosituhannella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe