koulukiusaajani olivat OIKEASSA kun kiusasivat minua!!

koska silloin jo he tajusivat mikä LUUSERI minä olen=( olen surkein luuseri mitä maa päällään kantaa.. epäonistuin aivan kaikessa elämässäi ja jokainen pilkkaajani on vain e joka laukoo totuuden minusta.. ole niin vammautunut ja paska ja luuseri jota ei toista ole.. olen helvetin lapsi ja matkalla helvettiin tiedän sen nyt

21

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisitko vain masiksessa. Jos on kovinkin vanhoja asioita, ei niihin kannata jäädä piehtaroimaan. Elät vain yhden kerran ja itseäsi varten, ne kiusaajat tuskin käyttävät aikaa sinun murheitasi miettien. Paras näyttö kiusaamisen vastaisesti on osoittaa heidän olleen väärässä sillä, että teet elämälläsi jotain.

Lightning

• Anonyymi

Olet uskonu valheen jonka kiusaajasi, omassa sokeudessa ovat laukoneet.
      Olet Jumalan kuvaksi luotu ja sinä olet ainutlaatuinen yksilö, jolla on yksilölliset sormenpäätkin. Niin ainutlaatuiseksi sinut luotiin.
      Ei vielä näy kaikki se mitä varten sinut luotiin , mut Jumala sanoo Jeremia sanoin, minä annan teille tulevaisuuden ja toivon

• Siis epäonnistujan kuvaksi luotu? Toistaitoinen hammaskeijujen opiston pudokaskaan ei olisi joutunut luomustaan tulvalla hukuttamaan. Eikä tässä edes kaikki!

• Anonyymi

Sinä olet kuule Jumalan rakastama ihminen jolle on syntynyt heikko itsetunto kiusaajien takia. Monet viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja moni ei millään voi taivaaseen päästyään uskoa, että niin huono ihminen kuin hän on sinne sittenkin päässyt. Epäonnistumiset tai onnistumiset ihmisten edessä, opiskelussa, työpaikalla tai ihmissuhteissa eivät ole sellaisia asioita, jotka vievät Jumalan rakkauden pois tai estävät taivaaseen pääsyn.

Olen minäkin koko elämäni pilannut ja muutaman muunkin ihmisen elämän, mikään ei mennyt unelmien ja odotusten mukaan eikä minusta tullut menestyjää tai minkään yhteisön arvostettua jäsentä. Silti odotan pääseväni taivaaseen armon ja syntien anteeksiantamuksen takia. Jeesuksen uhrin ja ansioiden takia.

• Anonyymi

Löytäisitpä luotettavan sielunhoitajan, joka auttaisi sinut pois itsesäälistäsi. Et ole yhtään sen huonompi ja syntisempi Jumalan edessä kuin kukaan muukaan. Maailmamme on paha ja särkee monia.
      Jeesus K. rakastaa sinua niin paljon, että meni Ristille puolestasi ja kaikki sinun syntisi on anteeksi annettu ja saatu Hänen nimessään, usko se ja nouse jaloillesi väärästä huonommuuden tunteista huolimatta.
      Armahda itsesi Jeesuksen tähden ja anna anteeksi sinua vastaan rikkoneille, mutta älä palaa heidän kiusattavakseen. Sinulla on elämä elettävänä ja pelastus ikuisesta kuolemasta.
      (Vältä lakihenkisiä seurakuntia, omaksu lut. armon evankeliumin saarna ja julistus kohdallesi joka päivä.)

• Anonyymi

Ei ketään pidä kiusata oli millainen tahansa kuten ei pidä tehdä kansanmurhaa missään tapauksessa. Kumpaakaan ei tule hyväksyä eikä puolustella tai muutoin pahalle antaa pikkusormen ja pian se vie koko käden.

• Anonyymi

Jos ette huomanneet niin aloittaja on provo ja demoni!

Itseasiassa kyseinen viesti oli tarkoitettu minulle nimenomaan masentamaan minua,

En mene aiheeseen yksityiskohtiin tämän enempää.

Annan kuitenkin arvon keskustelijoille pari vinkkiä miten tunnistaa täällä riivaajahenkiä.

Riivaajat eivät yleensä ole kovin älykkäitä. Lucifer kyllä on mutta eivät hänen alaisensa!

https://mega.nz/file/YVhDDbIY#FBI7u-BZuE7w0jB0N17lZCOGgW0tbNSqKO1RQ5HDNPQ

On olemassa todella korkean luokan enkeliolentoja ja sitten on ne "Perusriivaajat"

Noita löytyy aika monesta paikkaa. Vaikkapa suoraan sanoen aika useasta taloyhtiöstä. Riivaajat on keskimäärin tyhmiä ja väkivaltaisia. Niitä on suoraan sanoen koko tämä taikauskolle(Lutherilaisuus) perustettu Suomi täynnä ja niitä toimii VARSINKIN Suomen Evankelitlutherilaisen kirkon piirissä jossa on muuten todella paljon vapaamuuraritoimintaa.

https://mega.nz/file/0QRG3JxC#BOqnhv4a-MpMG-DyC8NHrREJDI6w8iKUj9EOgNiAZt4

Itselleni tulee muuten kyllä auttamatta mieleen...

https://mega.nz/file/8RQBVZpD#8oDYdRkIJoO0fEIVSEOnmp9B86U6lfNuFODlYOnQAx0

Mutta siis...noi korkean tason riivaajat toimii meillä käytännössä politiikkoina. En mene aiheeseen tämän enempää vaikka lähdemateriaalia todella muuten LÖYTYY!

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-42.png

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-43.png

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-44.png

Mutta siis noi alemman tason riivaajat on todella tyhmiä ja ne heittää usein tämmösiä "pommeja" esim tälle palstalla jossa mä käyn usein. Kannattaa jättää nää olennot suosiolla omaan arvoonsa. Ne on ohjeloitu toimimaan ihan tietyllä tavalla. Ein se sun "Järjen ääntä" kuule! Niillä on suoraan ja Suomeksi sanoen ihan oma isäntä joka on tahallaan rakentanu niistä tommosia vajakki öykäreitä. Ne ei osaa mitään muuta kuin tehdä kiusaa!

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-46.png

Juu ja näin lopuksi toi trollailu alko juuri kun mä aloin rukoilla tota "Jesseä" yläkerrassa johtuen kiusaamisesta mitä tapahtuu tässä taloyhtiössä jossa mä asun! Mun puolesta lötyy myös jonkin verran esirukoilijoita mutta siis noi olennot ei ole täysin fyysisiä. Eli ne hyppii silmille ja voi olla TODELLA AGRESSIIVISIA mutta siis toi luojajaumala Yahuah poika Yahushua PELOTTAA niitä eli toi niiden trollaus on tapa jolla ne reagoi tohon PELKOON! Muuten hyvin suurella syyllä koska Yahushua PELASTAA ;=))

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-47.png

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Riivatut poliitikot, jne. Mielenkiintoinen näkemys. Mutta huomautan, ettei synnin tekemiseen ja harjoittamiseen tarvita välttämättä mitään erityistä riivaustilaa, eikä riivausta välttämättä tunnista siitä, että ihminen vain on onnettoman ruman näköinen, kuin kauhuelokuvan mörkö tai lurjus.

• Anonyymi

Riivattuja ihmisiä on todella paljon. Niihin voi törmätä taloyhtiössä, kaupungilla kulkiessa, metrossa, missä vain. Niitä on varmasti monien tuttavapiirissäkin.

• Anonyymi

Kuulostaa mielenhäiriöltä. Minä tapaan vain epätäydellisiä ihmisiä.

• Anonyymi

Mitä tulee aloittajaan, niin rauhoitu hyvä ihminen. Et ole luuseri, mutta henkisesti lyöty, aivan selvästi. Olet saanut syvän trauman.

Elä omassa rauhassasi, parantele itseäsi nauttien omasta elämästäsi. Kierrä epäilyttävät ihmiset, älä altista itseäsi ihmisten ilkeyksille.

• Anonyymi

On aina hyvä, kun on tietoa.

Pidä mukanasi puukkoa, jolloin tietosi on varmasti SINUN hallinnassasi.

• Anonyymi

Vaikka muut olisivat herjanneet sinua, älä sinä herjaa itseäsi. Siunaa muita ja ole heille hyvä, niin sinulla ei ole mitään kaduttavaa. Rukoile paljon. Olet arvokas.

• Anonyymi

Mieti uudessa valossa asioita. Minä olen vain kiitollinen, että "luuserit" kiusasivat minua koulussa. Opin päättämään itse asioistani, enkä jäänyt "tuleen makaamaan". Kiusaaminen oli varsin lapsellista, näin myöhemmin ajatellen. Vain kapeakatseinen henkilö kykenee siihen. Lähdin valloittamaan maailmaa, ja sillä tiellä olen. Kiitos kiusaajat! Pysykää "lestissänne".

• Anonyymi

Kiusaamista on erilaista. Sinun kiusaajasi eivät todella haavoittaneet sinua. Kestit kiusaamisen. Kaikki eivät kestä. Kyseessähän on murhayritys tai jopa murha. Jeesuksen mukaan tällaisen, kiusaamisen tekijää odottaa vain Helvetin tuli.

Omassa koulussani tapahtui aikoinaan, että kiusaamisen uhri koulusta tultuaan meni ja hirtti itsensä. Hän ei kestänyt.

Hänen kiusaajastaan tuli julkisuuden henkilö, joka hänkin kuoli melko nuorena. Tässäkin kohdin elämä lopulta oli oikeudenmukainen, joskin liian myöhään.

Miksi pahoja ihmisiä tulisi siunata? Tukea pahuutta?

• Anonyymi

"Kiusaaminen oli varsin lapsellista, näin myöhemmin ajatellen. Vain kapeakatseinen henkilö kykenee siihen."

Lapsi ei voi olla avarakatseinen. Aivot kehittyvät 25 vuotiaaksi asti. Tunteiden ja käyttäytymisen säätelyyn liittyvä aivojen alue kehittyy aivan viimeisenä. Kouluikäiseltä ei voi odottaa samaa järjen käyttöä kuin aikuiselta. Olet muuten oikeassa. Tapahtui mitä tahansa, niin omat reaktiot ratkaisevat. Ei ole pakko omaksua muiden käsitystä itsestään. Paras "kosto" on jatkaa elämää, löytää omat lahjansa ja kehittää niitä. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei olisi hyvä jossakin.

• Anonyymi

Luonnehäiriöisillä ihmisillä ei ole omaatuntoa eikä tavallinen tallaaja pysty heitä auttamaan. Hekään kuitenkaan eivät voi pelastua muuten kuin samalla lailla kuin muutkin eli tunnustamalla syntinsä, synnillisyytensä ja saamalla katumuksen armon, jolloin vasta pystyvät uskomaan anteeksiantoon Kristuksessa J.

PKTNH

• Anonyymi

"Päivän Sana
      17.12.24

Ruut vastasi: ”Sinä olet minulle kovin hyvä. Olet lohduttanut minua ja puhunut lempeästi minulle, vaikka en edes kelpaisi sinun palvelusväkesi joukkoon.” Ruut 2:13
      Oppisimmeko armahdettuina, paljon anteeksisaaneina, rakastamaan niitä, jotka eivät sitä mielestämme ansaitse. Kuka lopulta voi tuntea heidän sydäntensä haavat, niiden vastaanottamat iskut ja lyönnit? Kuka voi tietää, miten heidän sydämensä on rikottu? Ehkä he ovat joutuneet kokemaan pahempaa, kuin osaamme kuvitellakaan. Onhan myös niin, että meistä jokainen on synninalainen, Jumalan kirkkautta vailla ja saa armosta lahjaksi uskon ja anteeksiantamuksen. Emme ole tuomitsemiamme ihmisiä parempia. Mikäli siis meistä riippuu, rakastakaamme niitäkin, joita on vaikea tunteen tasolla rakastaa. Antakaamme anteeksi, niin kuin mekin saamme itse jatkuvasti anteeksi. Puhukaamme lempeästi toisillemme, niin kuin Jumalakin lempeästi meille puhuu.

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä lupaus kantaa.
      © Juha Vähäsarja & Perussanoma Oy"

• Anonyymi

Aloittaja on herkkä persoona, ehkä jo kotioloissa henkisesti nujerrettu, jotain henkistä väkivaltaa täytyy olla pohjalla, että jo pieni lapsi, jonka kuuluisi mennä elämää vastaan pää pystyssä, kulkeekin jo pää nuokuksissa, "heikkona".

"Luuseri"? No, mikä on "luuseri"? Ehkä monet meistä, jo lapsina nujerretuista, olimme ja tulimme "luusereiksi" - MAAILMAN MITTAPUULLA.

Mutta entä Jumalan mittapuulla?

Monet luuserit voivat esim. kokea empatiaa muita luusereita kohtaan, olla tukena: eivät tuhoa, vaan rakentavat.

Nuo maailman menestyjät ovatkin silloin niitä - MAAILMANKAIKKEUDEN, JUMALAN mittapuulla katsoen hyödyttömiä luusereita, todellisia, tyhjänpäiväisiä, sielunsa kadottavia pintaliitäjiä, häviäjiä: tosi "luusereita".

Me, maailmassa luuserit, kuten aloittajakin, voisi katsoa omaa elämäänsä JUMALAN tuomioistuimen näkökulmasta. Me voimme hiljaisuudessa käyttää niitä lahjoja eli leivisköitä joita meillä on, Jumalan valtakunnan hyväksi.

Luukas 19: 10-27 Leiviskät:
      10 sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on".
      11 Ja heidän tätä kuunnellessaan hän puhui vielä vertauksen, koska hän oli lähellä Jerusalemia ja he luulivat, että Jumalan valtakunta oli kohta ilmestyvä.

12 Hän sanoi näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen.
      13 Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen'.

14 Mutta hänen kansalaisensa vihasivat häntä ja lähettivät lähettiläät hänen jälkeensä sanomaan: 'Emme tahdo tätä kuninkaaksemme'.

15 Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.
      16 Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää'.
      17 Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia'.

18 Ja toinen tuli ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää'.
      19 Niin hän sanoi tällekin: 'Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia'.

20 Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
      21 Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
      22 Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
      23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
      24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää'.
      25 -Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää'. -
      26 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

27 Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

Aloittaja (ja muut "luuserit"), mitä leivisköitä sinulla onkin, käytä niitä!

Jeesus On Herra. ✨
      *

• Anonyymi

Harmi että elämäsi on täynnä kärsimystä. Kaltaisiesi ihmisten kärsimykset ovat turhia, mutta nykyinen lainsäädäntö ei salli ongelman tarkoituksenmukaisinta ratkaisua. Epäkelvot yksilöt tulisi poistaa joukosta. Tämä mahdollistaisi yhteiskunnan kehittymisen ja vaurastumisen, kun turha painolasti poistettaisiin.

• Anonyymi

Luonnevikainen persu julistaa siinä taas evankeljumiaan. Sinäkin saat ansiosi mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4286
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1187
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      106
      880
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe