mielessäni. Tunnen sinua kohtaan niin paljon kaikkea ääneen lausumatonta. Tahtoisin tulla lähelle, koskettaa. Näen unia sinusta. Kaipuu täyttää yöni ja päiväni. En kestäisi jos sinulle tapahtuisi jotakin todella ikävää. En arvannut kun sinuun tutustuin, että tässä näin kävisi.
Anyway, olet
36
841
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja gubbe. Jotenkin käy jo sääliksi nää naisperformanssit. Ootko muuttanut muuten?
- Anonyymi
No niin, taas saapui gubettelija! Gubettelija tappaa kaipuun talossa ja puutarhassa! Minne minun pitäisi muuttaa ja miksi? Se tosin ei sinulle taida kuulua, missä asun. En tarvitse sääliäsi. Olen tänäänkin ollut tekemisissä sen ihmisen kanssa jota kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, taas saapui gubettelija! Gubettelija tappaa kaipuun talossa ja puutarhassa! Minne minun pitäisi muuttaa ja miksi? Se tosin ei sinulle taida kuulua, missä asun. En tarvitse sääliäsi. Olen tänäänkin ollut tekemisissä sen ihmisen kanssa jota kaipaan.
Vai,ett sellanen tapaus tänään,entä huomenna!missä näitte? Entisen Teboilin bensa asemalla vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai,ett sellanen tapaus tänään,entä huomenna!missä näitte? Entisen Teboilin bensa asemalla vai?
Menes nyt tuusulan pedo roskiin ennen kuin eestipojat sinne heittää 🫢
- Anonyymi
Mitäs sun peilikuvas sanoo gubbe riippuvainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sinulle millä tavalla olin tekemisissä. Pidä huoli omista asioistasi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sun peilikuvas sanoo gubbe riippuvainen?
Peilikuvakin mäjäyttää gubbea naamatauluun heti kun mahdollisuus tulee, ellei muut ehdi ensin. Mitä muuta saisi olla 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilikuvakin mäjäyttää gubbea naamatauluun heti kun mahdollisuus tulee, ellei muut ehdi ensin. Mitä muuta saisi olla 🫢
Pidä mäjäyttelyt ihan suosiolla omalla tontillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä mäjäyttelyt ihan suosiolla omalla tontillasi.
En todellakaan pidä. Tulen nauttimaan joka sekunnista ja nautin nyt jo, on vaan ajan kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää gubettaja on kyllä rasittava tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan pidä. Tulen nauttimaan joka sekunnista ja nautin nyt jo, on vaan ajan kysymys.
Olet todella typerä kun uhkailet tuntematonta ihmistä. Harhainenkin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää gubettaja on kyllä rasittava tapaus.
Joo gubettaja on rasittava, harhainen kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo gubettaja on rasittava, harhainen kiusaaja.
Laita nyt vielä pari kommenttia lisää gubbbbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella typerä kun uhkailet tuntematonta ihmistä. Harhainenkin olet.
Gubbe on kyllä aika tunnettu mutta..... Ehkä olisi kannattanut miettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt vielä pari kommenttia lisää gubbbbe
Et siis malta lopettaa kiusaamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on kyllä aika tunnettu mutta..... Ehkä olisi kannattanut miettiä
Mieti vain itse. Gubetus vituttaa näillä palstoilla muitakin kuin minua.
- Anonyymi
Pitäisikö sinun jo sanoa tuo ääneen kaivatullesi
- Anonyymi
Ei tuu kesää gubelle jankuttava moukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuu kesää gubelle jankuttava moukka
Aloittaja ei ole gubbe ja ainoa jankuttaja täällä olet sinä.
Niin, mikäli asioita ei sanota ääneen toiselle, ne jäävät kummittelemaan koko loppuelämäksi. Siitä kertoo nuo näkemäsi unet yms. eli sun alitajunta yrittää työstää asiaa vaikka sun mieli jarruttaa, koska se pelkää. Kannattaa kuunnella sisintään ja kertoa rehellisesti tunteistaan tuolle toiselle osapuolelle. Se on mun vinkki viitonen 🥰
- Anonyymi
Mikset halua jutella tästä?..
- Anonyymi
Haluaisin jutella hänen kanssaan tästä, mutta en voi. Kaipuun kyyneleet valuvat poskiani pitkin.
- Anonyymi
Samoin tunnen sinua kohtaan. Ajattelen sinua jokaikinen päivä. Olet rakas, läheisyys ja kosketus olisi unelmieni täyttymys. Ikävä sua!
- Anonyymi
Minä ajattelen häntä joka päivä. Hän on minulle rakas. Salaisissa haaveissani pidän häntä sylissäni.
- Anonyymi
Haluaisin lähestyä häntä mutta en tiedä miten. En halua että hän kokee kiusaantuneisuutta. Haluan antaa tilan vetäytyä kohteliaasti, jos hän ei pidä minusta. Kuten ei varmaan pidäkään samalla tavalla kuin minä hänestä. Sydäntäni polttelee ja kyyneleet valuvat poskillani kun ajattelen häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin lähestyä häntä mutta en tiedä miten. En halua että hän kokee kiusaantuneisuutta. Haluan antaa tilan vetäytyä kohteliaasti, jos hän ei pidä minusta. Kuten ei varmaan pidäkään samalla tavalla kuin minä hänestä. Sydäntäni polttelee ja kyyneleet valuvat poskillani kun ajattelen häntä.
Haluan, että lähennytään, mutta edetään rauhallisesti. En tunne kiusaantuneisuutta, saatan kokea pelkoa ja jännitystä, mutta sydän pakahtuisi onnesta. Ihan varmasti tykkään sinusta.
- Anonyymi
Sulautua.
Pakahtua.
Aistin herkästi tunnetilojasi.
Mihin sinä uskot, mitä kiität tästä?- Anonyymi
Kiitän Universumia! 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän Universumia! 💜
Kuuliks mä oikein, sanan ”mersu”? ☺️ Eiku siis mä mietin vaan ku jostai perinnöst sillon kerran puhuit. Niinii muistan kyl et se oli siit yhest esineest vaan. Älä ny jaks syyllistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuliks mä oikein, sanan ”mersu”? ☺️ Eiku siis mä mietin vaan ku jostai perinnöst sillon kerran puhuit. Niinii muistan kyl et se oli siit yhest esineest vaan. Älä ny jaks syyllistää.
Unimersu 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unimersu 🤣
Siis näin vaan että sait sen perinnön kato. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se sinun poikaystäväsi auto, jonka kyydissä olit silloin vuosi sitte;)
- Anonyymi
Mikset pääsisi lähelle kun kerran tutustutte?
- Anonyymi
Toinen ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ei halua.
Niin no en tiedä toisen haluista mitään. Omasta puolestani voin sanoa, että täältä tietyn henkilön etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja siksi ei niin järkevää kommunikointia kahdenkeskisenä keskustelualustana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no en tiedä toisen haluista mitään. Omasta puolestani voin sanoa, että täältä tietyn henkilön etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja siksi ei niin järkevää kommunikointia kahdenkeskisenä keskustelualustana.
Noin se juuri on. Tokkopa näkee tiettyä henkilöä enää koskaan palstan ulkopuolellakaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedän pitkältä ajalta
Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t264088Nainen, yksi paha vika sinussa on
No niin. Haluat sen kuitenkin tietää, niin kerron sen tässä sinulle kaikella rehellisyydellä. Muuta vikaa en keksi. Eli403396- 1101836
Minkä nimiseen
Naiseen/mieheen olette ihastunut. Itse vastaan Lasse etelä-suomi. Hän ei sitä tiedä niin lisätietoja en anna.891816Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....
Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia4391760- 1141347
Syntyykö lapsi synnittömänä...?
Raamatussa ei ole mainintaa että ihmislapsi syntyy synnittömänä (perisynti). Ps. 58:4 Luopuneita ovat JUMALATTOMAT ÄID3181022IS Viikonloppu 14.-15.12.2024
Antti Skytän kovis on varsin haastava. Ylempää alkava pääkuvalause on arvattavissa helpostikin, mutta alempi on täysi yl67971Martina menee tyypin kanssa naimisiin
IS: Martina toteaa tarvitsevansa paljon omaa tilaa ja aikaa. En tosiaan tarvitse siihen koko ajan jotain tyyppiä vieree167890Anyway, olet
mielessäni. Tunnen sinua kohtaan niin paljon kaikkea ääneen lausumatonta. Tahtoisin tulla lähelle, koskettaa. Näen unia36841