Haluaisin mennä Hämeenlinnaan. Siihen hotelliin ja huoneeseen, josta tuli Laurin epäonnen huone. Ehkä seinät kertoisivat meille jotakin. Jos hotelli olisi minun, laittaisin huoneen seinään Laurin kuvan ja Laurin öisen vieraan kuvan. Laittaisin huoneen nimeksi ”Tähkäpää-suite”. Siitä saattaisi tulla suosittu morsiussuite. Paljonkohan siitä ilkeäisi velottaa yöltä.
Mikä hotelli, mikä huone
Anonyymi-ap
6
283
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko huone 5 Lepakossa
- Anonyymi
Ihme fantasioita jollain. Toivottavasti et ole mikään väkisinmakaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme fantasioita jollain. Toivottavasti et ole mikään väkisinmakaaja?
….sillä seinilläkin korvat on… joka askelen ja kuiskauksen… totuus minua kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….sillä seinilläkin korvat on… joka askelen ja kuiskauksen… totuus minua kiinnostaa
Tarkoitit kiihottaa
- Anonyymi
Radisson.
- Anonyymi
Onko Hämeenlinnassa Radisson vai tarkoititko raatihuone?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka722449- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811291EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28722- 30686