Suku kyselee koko aian millon sitä perheenlisäystä tullee, tuota saa kuulla ihan jatkuvasti.
Mulle kun autoharrastus on numero uno! Tällä hetkellä projektina BMW 325 ix turbo joka on myös käyttöauto koko aian.
Tarkotus on hankkia 700 sarjan bemu kun van rahhaa säästyy.
Tyttöystäväni höpöttää lapsista, oon vältetty asiaa.
Jos hankitaan lapsi nii se tietää sitä että saan unohtaa haaveet seitensatasesta bemarista, kaikki rahat ja aika menis lapseen. Ei nyt oikeen iske tuo juttu.
Suku ahdistaa
47
486
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eikä niitä lapsia tulekkaan bemarin pakoputkia rassaamalla. Eiköhän tyttöystäväsi jo käy muutenkin jonkun kunnon miehen hoidettavana .
- Anonyymi
Kyllä minä tyttöystäväni hoitelen mutta käytän sukelluspukua vaikka tyttöystäväni käyttää pillereitä. Ei nääs aina voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tyttöystäväni hoitelen mutta käytän sukelluspukua vaikka tyttöystäväni käyttää pillereitä. Ei nääs aina voi luottaa.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Ei kai tämä nyt ole tottakaan. Olepa nyt mies ja kerro suvullesi, että ei ole näköpiirissä jälkeläisiä. Sitä ennen ilmoitat naisystävällesi, ettet halua lapsia..vielä. Ei kenenkään pidä joutua isäksi tai äidiksi tahtomattaan. Osaatte laittaa lusikat jakoon ja kumpikin jatkaa omaan suuntaansa. Naisystäväsi voi haluta lapsia muttei se sinulle sovi. Erotkaa. Suvulta tökeröä/ rajatonta käytöstä, että kysellään milloin lapsia tulee.
- Anonyymi
Ei tyttöystäväkään halua lapsia. Ei ainoastaan sukulaiset utele vaan myös kaverit että "milloinkas tullee perheenlissäystä". ..#ittu kun ei tuu ikinä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tyttöystäväkään halua lapsia. Ei ainoastaan sukulaiset utele vaan myös kaverit että "milloinkas tullee perheenlissäystä". ..#ittu kun ei tuu ikinä".
Ei kannata sanoa ei ikinä ...
- Anonyymi
Olisi se kivempi ajella sillä seitsensatasella bemulla onnellisena perheenisänä, lapsikulta ja vaimo kyydissä. Samalla tulisi huolehdittua osaltaan kansan jatkuvuudesta. Perhe on suuri voimavara, yhteiskunnan perusyksikkö. Näin se homma toimii.
- Anonyymi
Lapset jos tekee niitä myös normi perheissä hoidetaan yhdessä eikä lähdetä uuden ihastuksen matkaan tukka putkella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset jos tekee niitä myös normi perheissä hoidetaan yhdessä eikä lähdetä uuden ihastuksen matkaan tukka putkella.
🎯 🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯 🎯🎯
Niinpä ja ollaan muka onnellisia kun koittaa "lapseton" viikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯 🎯🎯
...ja nokka pystyssä.
- Anonyymi
Toki yksinkertaisin ja oikein kysymys suvulle on mitä vittua se teille kuuluu.
- Anonyymi
Sukujuhlilla lohkaisin kerran että kanditaatteja on pitkin suomee enkä tiiä kenet niistä ottaisin. Ei oo kyselty avioitumisia senkoommin. Oon kuulemma kauhee.
- Anonyymi
Et ole kauhee kun viisas yksilö.
- Anonyymi
Parempi kun ei bemari kuskeja tule yhtään lisää, iha tarpees jo näitä itseään täynnä olevia kuspäitä...
- Anonyymi
Hei HALOO, jos hankkisin lapsen niin tuskin mulla olis varaa 700-sarjan bemarii . Mitään raatoa kun en halua.
Aion myös virittää sitä niin siihenkin palaa massia.
Autot, varsinkin bemarit on mulle kaikki kaikessa.
Jos muija sanoo että kumpiko saa lähtee Bemari vai minä niin se on heti vastaus että sinä!
I love BMW- Anonyymi
Minulla naisena sama juttu, mutta automerkki on eri. Kuitenkin kohtalotovereita ollaan 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla naisena sama juttu, mutta automerkki on eri. Kuitenkin kohtalotovereita ollaan 😄
No kerro sinä edes kunnon automerkki, toisin kun tämä penispumppu maakari jolla tuskin on edes sitä bemaria...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä edes kunnon automerkki, toisin kun tämä penispumppu maakari jolla tuskin on edes sitä bemaria...
#ittu tuu vaikka katsomaan niin näet kerrankin kunnon Bemarin, häikäistyt kun katsot konepellin alle. On sitä ihmetellyt katsastusinssitkin. On muuten viimeisen päälle tuunattu konehuone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆 huutista, mehän voitais sopii yhteen mut Bemari pidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆 huutista, mehän voitais sopii yhteen mut Bemari pidän.
Vamitettavasti olen jo varattu 🤭 enkä innostu sellaisista jotka käyttävät sanaa "huutista" 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vamitettavasti olen jo varattu 🤭 enkä innostu sellaisista jotka käyttävät sanaa "huutista" 🤭
No oot varmaan minua nuorempi, itse olen jo 33 vee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä voinut ottaa sulta suuhoitoo Bemarin takapenkillä vaikka oot varattu, ainutlaatuinen tilaisuus, 325ix BMW ja kunnon musavehkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä voinut ottaa sulta suuhoitoo Bemarin takapenkillä vaikka oot varattu, ainutlaatuinen tilaisuus, 325ix BMW ja kunnon musavehkeet.
Onkos valopaneeli katolla, ei ilman niitä näe kaupungilla ajella vaikka on katuvalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla omaan käteen tyytyminen siellä takapenkillä... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oot varmaan minua nuorempi, itse olen jo 33 vee.
30 olen :) pidetään autoharrastuksistamme kiinni 👍🏻
- Anonyymi
Jotkut kärsii lapsettomuudesta. Minä suorastaan nautin siitä.
- Anonyymi
Kannattaa nauttia kun nykyisin nuoret eroavat siinä tilanteessa kun lapset on vasta pieniä eikä jakseta lapsia hoitaa kuin vuoroviikoin. Lapset jää pelinappuloiksi ja siitä ei hyvä seuraa kun kasvavat eroperheen riepoteltavana missä milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa nauttia kun nykyisin nuoret eroavat siinä tilanteessa kun lapset on vasta pieniä eikä jakseta lapsia hoitaa kuin vuoroviikoin. Lapset jää pelinappuloiksi ja siitä ei hyvä seuraa kun kasvavat eroperheen riepoteltavana missä milloinkin.
Tuo taitanee olla ikävä kyllä nykyisin tarttuva muoti-ilmiö 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taitanee olla ikävä kyllä nykyisin tarttuva muoti-ilmiö 😭
Monelle eri isälle, kyllä. Eletään eri tukien varassa, säälittävää, siis lasten puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle eri isälle, kyllä. Eletään eri tukien varassa, säälittävää, siis lasten puolesta.
Nimenomaan lapset käy sääliksi kun tuijotetaan vaan omaan napaan ja peiliin katsotaan vaan kun ehostetaan itseä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan lapset käy sääliksi kun tuijotetaan vaan omaan napaan ja peiliin katsotaan vaan kun ehostetaan itseä.
🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯
Ei sitä tietenkään nuorena ymmärrä miten pitäisi lapsiaan hoitaa.
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla vielä korvantaukset märkänä, jos nuo asiat laittaa vastakkain ja valitsee vain toisen. Kyllä niitä autoja voi rakastella vähän vanhempana ja viisaampana, niin ei lähde henkikään niin helposti ajattelemattomuuttaan.
- Anonyymi
Aja sinä pappa vaan tojotallas mutta älä tuu pyörimään jalkoihin kun me bemareiden omistajat ajellaan.
- Anonyymi
Bemari runkkarit on ojan pohjalla tai penkassa romuineen niin voi kunnon kansalaiset ajella rauhassa... 🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä se on niin että pappojen tojota on ojassa, oon ajanut driftingii jo yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Minun Bemari ei oo romu. Tuomas aitos Bemarin vierelle niin verrataan kumman auto on se romu. Oon pistänyt satoja tunteja ja kaikki rahani bemariin. Joka ikinen paikka on kondiksessa, alustakin ja kaikki uutta alla ja konehuoneessa.
- Anonyymi
Hauskoja nämä peräkammarin pleikkarilla driftailevat pojat jotka keksii näitä höpöjuttuja mielikuvitus bemarista ja naisista...
- Anonyymi
Naikkoset ovat sitten "haaskoja"
- Anonyymi
Kyllä sitä näet Bemarini kaupungilla kun vaan viitsit pe-la iltoina käydä katsomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä näet Bemarini kaupungilla kun vaan viitsit pe-la iltoina käydä katsomassa.
Mistähän sen sinun bemarisi erottaa niin monesta bemarista? Arvaan kyllä vastauksesi.
- Anonyymi
Peräkammarin pojilla unohtuu katolle valopaneeli päälle, kun tulee valaistuille kirkonkylille. Vai palaako siellä mittaristossa, kivasti joku merkkivalo.
- Anonyymi
On kyllä hauskin viestiketju aikoihin 😂 kunnon sketsihahmon saisi tuollaisesta bemarin kihnuttajasta.
- Anonyymi
Niin muuten saisi🤣 oon aloittaja ja ikää on jo yli 60 ja ei ikinä mulla ole ollut bemaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten saisi🤣 oon aloittaja ja ikää on jo yli 60 ja ei ikinä mulla ole ollut bemaria.
No nyt sitten käänsit takkisi aivan totaalisesti. Pitihän tuo arvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haaveilet olevasi 33 vuotias, mieli tekisi saaha se bemari ja jopa nainenki sinne peräkammarin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1254054Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3192081Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481821Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21760- 1061740
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391681Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4481532MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531282Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4501251