Etelän miehen silmin ihmettelen, että missä kaikki kauniit naiset Kuhmossa? Yleensä joka kaupungissa on edes muutama, nyt ei ole vastaan tullut.
Missä kaikki kauniit naiset
37
1726
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmon miehet pitää niitä kotona eikä esittele jollekin kiimaiselle etelän kulkurille.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän viehättävänä Kuhmon toppahousu+ korkokengät tyyliä. Siihen vielä tribaalihuppari ja uimalakkipipo, niin A voit!
- Anonyymi
Tämä huomattu, tyylilyylit on jossain muualla.
- Anonyymi
Tule katsomaan, olemme rantaraitilla menossa kuvaamaan Pajakkakoskea..
- Anonyymi
Kuhmossa ei ole kauniita naisia.kannattaa muualta katella.
- Anonyymi
Mustasukkaiset ukot pitävät kettigillä kiinni seinässä.
- Anonyymi
Saanto korvaa ulkoiset puitteet
- Anonyymi
Naisten on oltava kotona, kun ukot kuvailee huurteista Pajakkakoskea, että muistavat huurteisen oluen, jonka vaiko tuo illalla olohuoneen pöydälle...
- Anonyymi
Jos on voittokuvat voi saada piparia..🌞
- Anonyymi
Jos naisella on Kuhmossa aataminomena niin saattaapi yllättyä petissä..
- Anonyymi
Kauniit naiset on petissä pylly pystyssä odottamassa ottajaansa.
- Anonyymi
Horonlenkillä runsaasti. Eikun pikku puudeli mukaan ja raitilla. Kyllä saa ihastelijoita.
- Anonyymi
Muun paikkakuntalaiset ovat vieneet pois Kuhmosta.
- Anonyymi
Ne kaikki kolme kaunista ovat kotona.
- Anonyymi
Kaupunkivaltuuston kokousta katsomassa netistä
- Anonyymi
Pajakkakoskella mutta hyvin harmaata..
- Anonyymi
Hihi kuhmon kauniit naiset siinä tapauksessa mää olen kuhmon komee kolli
- Anonyymi
Kauniita naisia käypi vain vierailulla Kuhmossa. Etelämpänä kaunottaria.
- Anonyymi
MISSÄHÄN LUURAA KOMEAT MIEHET? EI OLE VIELÄ VASTAAN TULLU!
- Anonyymi
sattui vissiin kipeästi kun huudat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sattui vissiin kipeästi kun huudat.
Kuka täällä huutaa.kaikki vaan ovat huolissaan minne on kauneus hävinnä.
- Anonyymi
Selvästi sinua vituttaa kuin noin huudat?
- Anonyymi
Vai että oikein etelän mies taijat olla perukasta eikö vaan..
- Anonyymi
On niitä jokunen näkynyt, liekö sitten muualta tulleita käymäseltään, en tuntenut.
- Anonyymi
tämmösistä pikkupitäjistä .vähänkin kauniimmat lähtee isoihin kaupungeihin heti kun pystyvät.näin täälä kerran yhtenä kesänä todella kauniin naisen.mutta sitten selvis että se oli turisti ja vaan ohikulkumatkalla.täälä olevat on rumemman puoleisia ja sitten osalle maistuu liikaa alkon tuotteet.
- Anonyymi
Kyllä näkyy etelän miehillekin maistua🫣
- Anonyymi
kheikurasta löytyy.
- Anonyymi
Neljäkaisaa ainakin ne neljä Kaisaa on kauniita, käy kato!
- Anonyymi
Punaista huuliin, violettia luomiin, ja vielä glitteriä poskiin ja hiuksiin. Kainaloon Yves rocherilta jo 80-luvulla tilattua hajuvettä, mini Vogue kampaus.. kelpaa lähteä joulupäivänä villikkoon katselemaan olisiko tullut naisväkeä paikalle joka jaksaisi kuunnella iänikuisia juttuja metsäkoneita tai pöllin sahuusta.
- Anonyymi
Mene Kalevala hotelliin. Pitäneekö paikkaansa että siellä oli tämä uusi hallintojohtajakin ollut toimistotiimin tyttöjen kanssa viettämässä kikatus-käkätys-koktail-iltaa ja yrittänyt tehdä lähempää tuttavuutta paikallisen uroon kanssa, mutta oli saanut pakit? Mikä se tuommonen ranttuus on?
- Anonyymi
Miksi sulle pitää olla kaunis. Oletko sinä itse..👴
- Anonyymi
onko siellä enää kapakkaakaan mistä iskeä naista?....
- Anonyymi
Täällähän minä olen ota kiinni.
- Anonyymi
Ei ole ketä kannattaa matkassaan kuljetella.
- Anonyymi
Sotkamossa oli nais porukka viihteellä,,ainakin kaksi kertoi asuvansa Kuhmossa.
Ihan kivan näköisiä naisia olivat ja hauskoja . - Anonyymi
Minä pidän itseäni kauniina, Kuhmossa on paljon kauniita naisia. Te ääliö ukot ette vaan osaa arvostaa mitään! Koko elämänne täällä shellin ympärillä ootte eläneet, vähän jos sotkamossa käytte niin alkaa vinkuminen kuin kollikissalla.
- Anonyymi
Ota tarpeeksi viinaa, niin kyllä se ohranjyvä silmässä hyvältä näyttää. Aamulla saattaa olla eri juttu. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797382
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853232- 572305
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se681473Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691424- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201306Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010