Toimittajat ja tuotteistajat saavat aina laukkunsa täyteen. Ihmissukua pakenevaa on hienoa ymmärtää hänen poistuttuaan - sitten kun hänestä kaluttu on hygienisesti ja korskeaan hintaan poimittavissa myyntipöydältä.
Laukku Leenan perintö
7
394
Vastaukset
- Anonyymi
Kova hinta kirjalla. Kiertolainen muni kultamunia toimittajalle, jonka ei varmaan tarvitse odotella liftikyytejä, vaan voi ajella pirssillä.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Yleensä nuo omakustannelipareet on 10-12 euroa. Äivän järkyttävä pyyntö tuosta omakustanteesta!!
- Anonyymi
Kyllä Leenan stoori on kirjan ansainnut, mutta tuo toimittajan nyrkkipajassa tuotetun pehmeäkantisen tuotoksen hinta jo kertoo mistä on kyse. Leenan laukut oli kai kiire koluta, kun hän poistui keskuudestamme. Leenan hautajaisissa ei ollut yhtään ihmistä, joten ei tuo toimittajakaan näyttänyt läheinen olleen, tai sitten ei vain katsonut tärkeäksi olla paikalla.
- Anonyymi
Sellaista se on, ei ketään saattamassa viimeiselle matkalle, mutta vainajan jälkeensä jättämä tavara kiinnostaa.
- Anonyymi
Olis antanut kuolleen pitää yksityisyytensä. Varsinkin kun hän itse ei julkisuuteen hakeutunut. En arvosta.
- Anonyymi
Tökeröä toimintaa tuolta toimittajalta.
Mutta ei täällä Jämpsässä siihen kukaan puutu kun se on jonkun tuttu.
Surullista!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048