Ei voi kuin ihmetellä. Fluorikielto murtomaahiihossa että on kyllä nykyään monessaki suhtteessa eletään kummallisia aikoja. Jotkut pahoitti mielensä fluorin käytöstä murtomaahiihossa ja he sai tahtonsa läpi. Voi että . Mitä jos yhä useampi saa tahdon läpi monissa eri asioissa niin mitenkä tavalliset ihmiset että kuunnellaanko koskaan tavallisten ihmisten mielipiteitä? En väitä että suuri enemmistö&massat&oma kansa olisi aina oikeassa koska ei mielestäni aina olekaan oikeassa, mutta on tuo nyt kummaa touhua että fluorikielto. Varmasti monet hiihtäjät ja muut hiihdon harrastelijat on kummastelleet tuota fluorikieltoa että uskallan väittää että suurin osa pitää sitä naurettavana muutoksena.
Fluorikielto voi helvetti senthään että pitää olla lapsellista
Anonyymi-ap
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
on tietenki hyvä että muoviongelmaa yritetää ratkaista samoin kuin metsäkatoa jotka on globaalisti niin vakavia ongelmia. Fluorikieltoa ei voi verrata noihi kahtteen. Olen avauspostaaja.
- Anonyymi
siis tarkoitin fluoriongelma
- Anonyymi
Kyllä myrkyt pitää sallia . Itse joudun DDT tä tuomaan ulkomailta . Hyvä aine on se .
- Anonyymi
Paljonkohan sääntöjen noudattajia / fluoreilla hiihtäviä kisoissa edelleen... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961698Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481541Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281091- 791057
- 741050
- 1171000
- 86991
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875- 56834