Escobar laittaa lippiksen päähän ja tatskat naamaan. Naisia riittää!
Ottakaa mallia tästä superjulkkiksesta
16
345
Vastaukset
- Anonyymi
Eskolla on nykyään pipo mutta muuten olet oikeassa.
- Anonyymi
Pipo tai lippis, naista se ei kuitenkaan saa. Elää Martan tossun alla.
- Anonyymi
Koska Martti ottaa tatskan lärviinsä??!
- Anonyymi
Keskelle otsaa sopisi ”eremenko”! Hahahah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja iso pinkki sydän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan valmennus " konttausasennossa juhlakauteen " onko mennyt hyvin kaupaksi ?
- Anonyymi
Ja kuka tämä tämmönen on? Eikös tämä huumeparoni oo kuollu?
- Anonyymi
Escobar ja Martti on perustaneet uuden podcästin. Kannattaa ostaa! Hahahahaha!
- Anonyymi
Escobar johdattaa Skandinavian Hungs ryhmän Milanon muotiviikkojen lavoille!
- Anonyymi
Ension naiset 😂😂😂
- Anonyymi
"Naisia riittää!"
Aha, mistä niin olet päätellyt? - Anonyymi
Escobarilla ja Martilla on kova kiima olla julkisuudessa. Eivät käsitä olevansa koko kansan nauramia hovinarreja. Hahahahahahaa!
- Anonyymi
Mutta niin se on, kansa kaipaa sirkushuveja. Olisihan se tylsää jos ei olisi narreja, joita saa välillä nauraa ja pilkata, oma elämä näyttää taas todella hyvältä kun vertaa .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niin se on, kansa kaipaa sirkushuveja. Olisihan se tylsää jos ei olisi narreja, joita saa välillä nauraa ja pilkata, oma elämä näyttää taas todella hyvältä kun vertaa .....
Täysin totta puhut. Narreille on hauska nauraa!
- Anonyymi
Minä nauran Seiskalle, Iltalehdelle, Iltasanomille, Hesarille, Aamulehdelle, STT:lle, Neloselle, kaikelle Sanomalle...hahhahahaa
- Anonyymi
Mikä juttu se oli, että Ensio olisi Triumph ambassadorina?? Onko kuvia??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895