Just luin uutisen että sinne avataan ns. Premium-vessa jonka käyttö maksaa 3 euroa ja jossa on suihku. Jos ikinä milloinkaan tulee tien päällä tilanne jossa tätä tarvitsisin niin arvostan edes mahdollisuutta. Lisäksi kehun sitä että maksu näyttäis olevan kassalla, jossa vissiin vähän katsotaan millainen romppu sinne on menossa asumaan. Eikä niin että se maksettaisiin kolikoilla ovella tai jotain. Toivon ettei tätä uutta kokeilua joku veikeä ihminen pilaa ja tätä mahdollisuutta tulee muuallekin. Muuten ABC:t ovat kyllä mitä ovat mutta sehän pitää uskoa jo etukäteen tässä vaiheessa, jollei tule jollekulle yhä yllätyksenä.
Hirvaskankaan ABC:lle kehujakin
7
618
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinne joku spuge ja rännittäjä menee kumminkin
- Anonyymi
Mutta ruoka on surkeita. Pari kertaa buffetin vetänyt niin on kyllä niin pakolla väännettyä ruokaa. Siellä en enää syö
- Anonyymi
Miten buffettia vedetään oot sä joku hinaaja
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa,aina olen ollut tyytyväinen kun olen ostanut noutopöytä lounaan. Käyttävät suomalaista lihaa ja kasviksia. Muualla syödessä ei ole niin varmaa mitä syö
- Anonyymi
Ei ole mikään ihme, että Premium-vessaa tarvitaan Hirvaskankaan ABC:llä. Varsinaiset WC-kopit ainakin hameväen puolella ovat käsittämättömän pieniä kopperoita. Älyttömiä ovat olleet suunnittelijat, ei mitään käsitystä ihmisen koosta. Tänään tuli pakosta poikettua. Ei kääntymään mahdu, mitenkähän isokokoisemmat ja huonokuntoisemmat ihmiset noissa selviävät. Lisäksi WC-tilat ovat poikkeuksetta sotkuiset, papereita lattialla. Sama ilmiö kyllä muillakin ABC-asemilla. Kyllä me suomalaiset olemme suttuista kansaa, emmekä osaa arvostaa siisteyttä ja sen tekijöitä!
S-ryhmän kannattaisi satsata siisteyteen; siisteyskin on hyvä mainosvaltti. - Anonyymi
En tiedä ABC sosiaalitiloista enkä muusta koska en käytä tuon kartelli ketjun palveluja.
Hirvaskankaalla toisella puolella on ST1 .
WC tilat on todella siistit ,ruoka on hyvää ja polttoaineiden hinnat halvemmat kuin tien toisella puolella.
Kaikin puolin miellyttävämpi paikka.
Jokainen tietysti itse päättää mitä palveluja käyttää ja millä perusteilla.- Anonyymi
Kyllä siellä tien toisella puolella on ainakin toistaiseksi vielä Shell, eikä St1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784