17 ja ei ole ollut oikeaa poika ystävää!!! :(

Smirta

Mä siis tosiaan oon jo seittemäntoista vuotias eikä mulla oo kertaakaan ollu poikaystävää. Jotkut saattaa ajatella mua nyhveröks mut sitä mä en oo. Mä en vaan oo löytäny ketään joka sopis mulle, mut saattaahan se osittain johtuu mun hieman huonosta itsetunnosta ja ujoudesta... Mä toivosin et täällä olis joku mun kohtalotoveri ei välttämättä saman ikänen kun mä mut silti... :) Mulle kelpaa kaikki viestit niin ruusut kuin risutkin.

41

5384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

Mä oon kohta 17 eikä ikinä oo ollu poikaystävää. Mulla on huono itsetunto ja oon aika ujo. Kiva tietää, etten oo ainut, jolla ei tän ikäsenä oo ollu poikaystävää :)

• jäbää

Ajatella, 17v ja et ole seurustellut?!?! Huoh, ite oon 19 enkä ole seurustellut, mua se ei ainakaan häiritse yhtään. Jos ei löydy sopivaa niin sit ei löydy. Seurustelen sellaisen kanssa, jonka kanssa on jotain syytäkin seurustella, enkä vain sen takia, että se on niin cool mennä käsi kädessä tuolla kaduilla. Herää Smirta.

• tyttö 18 v

Eli ite samassa tilanteessa.. Eli et ainoa ole.. :) Itselläni siinä 16 vuoden paikkeilla oli aika kova pala, ku monilla kavereilla oli jo poikakaveri ja itellä ei mitää kokemusta.. Mutta nyt en enää koko asiasta välitä.. Vaikka toki olisin ikionnellinen jos jonku tässä vielä löytäisin.. :)

Eletään me kaikki sinkut onnellisina nuoruuttamme! Ja toivotaan että joku vielä joku kaunis päivä kohdataan.. Ja jos ei.. nii ei jäädä murehtimaan asiaa..

Tätä mieltä olen.. Itse en kiirettä aio pitää.. Ku ei oo tähänkää mennessä vielä ketää löytyny, nii eipä sillä nii välii onko vielä esimerkiksi 20 vuotiaanakaan.. tai 30 vuotiaana.. Vaikka todellakin toivon että sitten sentään jo jonku löytäny olen..

Pidä iloinen mieli mukana eläkä turhia murehdi! Nii kyllä siihen kaveriin saatat törmätä ennen kuin uskotkaa!

Mukavaa kesän jatkoo! :) Ja ollaan yhdessä ylpeitä, että ei olla ketä tahansa huolittu! :)

• Kohtalotoveri

Niin kuin otsikosta voit päätellä tilanne on sama. Paitsi että olen poika eikä tyttöystävää ole ollut koskaan (vielä). Kun tämä ujous, ja sitten kasilla yksi ihastuksen kohde kesken tunnin möläytti tyyliin "älä töllää!", kun katselin tätä. Kait siitä jäi jonkinlaiset traumat, kun en ole sen koommin juuri uskaltanut mennä puhumaan kenellekään (vastakkaisen sukupuolen edustajille). (ennen ei siinä ollut ongelmaa, ensimmäinen paraskaveri, jonka muistan, oli tyttö. Ekalla tokalla luokalla oltiin kaverit, sitten muutti pois. Otin yhteyttä ysillä, pyysin kahville, tavattiin, selvisi että oli varattu. Sitten lähetettiin sähköpostia kaveripohjalta, mutta sekin sitten jäi) Ja nekin joihin olen edes jotenkin ottanut yhteyttä ja pyytänyt ulos, eivät joko ole edes vastanneet, tai sitten varattuja, varattuja-ja-ei-kiinnosta, tai sitten asuvat jossain kauempana. Eikä tilannetta auta yhtään se, etten ole juhlija-tyyppiä, en pyöri viikonloppuisin kaupungilla tai notku ravintoloissa. Eikä harrastusten paristakaan kannata juuri yrittää. Pienoismallien väsääjät ovat lähes poikkeuksetta miehiä, ja harrastajien ikähaitari kallistuu pikkuhiljaa keski-iän nurkille. Enkä ole kovin sosiaalinen, esim. sain pyydettyä yhtä ihastustani ulos tänä keväänä. vastaus oli "varattu, ei kiinnosta". Tuohon olin ihastunut 6 vuoden ajan. Olen kai vieläkin...

Nyt pitää vain toivoa, että saan jatko-opintopaikan, yliopistolla luulisi ihmisiä tapaavan. Jos ei onnistunut pääsykoe, näyttää pahalta. Ensi vuonna olisi sitten armeijakin edessä, eli vaikuttaa aika masentavalta. (siis ihmistentapaamismielessä)

• Smirta

Sä oot IHAN samanlainen kuin mä. Mäkään en tykkää käydä discoissa tai notkua kylällä viikonlopulla oli kiva löytää noin samanlainen ihminen kuin mä. :)

• annemarie

Mä olen kanssa 17-vuotias, joka ei ikinä ole seurustellu. Mulla oli kanssa kaksi vuotta sitten tosi kova itsetunto-ongelma, mutta mun sen hetkinen elämä oli muutenki vähä erilaista ku nyt. Olin vissii hiuka masentunu muutenki ja tosiaa tuli paha mieli ku kaikilla muilla oli poikaystävä paitsi mulla.

Mut sit se meni ohi. Ei mua enää ees haittaa ettei mulla oo poikaystävää. Välillä joskus jopa tuntuu, et on vaa parempi, ettei sit tuu mitää parisuhdeongelmii. Ainaki sillo on sellane fiilis ku jotkut kaverit tulee parkumaa huonoa suhdettaa.

Nyt oon kyl alkanu saada enemmä huomiota pojilta ku ennen. Niitten kanssa on iha kiva sekoilla välillä, ku ei sillee oo mitää välii... :D

• girly

Nooh sama juttu mulla ja 17v. tyttönen olen. Ihan niin kuin edellisis viesteis niin kyl se ensi vähä harmitti ku oli kaveripiiris "se ainut sinkku", mut nykyään ei niin haittaa. Oon oppinu nauttii täst sinkkuelämästä!! =) ei miestä, ei ongelmia... :) Turha sitä on murehtia... sul on koko elämä viel aikaa löytää joku! Nauti nuoruudesta ja vapaudesta! Älä tuhlaa nuoruuttas murehtimiseen, et saa nuoruutta enää koskaa takasin. Mulla on sillee, et ei yksinkertasesti oo tullu vastaan ketään sopivaa... niin on kai sit tarkotettu =) hyvää jatkoo sulle...

• jokujätkävaan..

onhan se ihan tavallista ettei ketään oo löytäny.. Oon sua kyl nuorempi, mutta.. noh, niin. en tiedä mistä johtuu.. =/

• jamppa

tuon ikäsen et ole vielä seurustelut.
      minä menin jo naiseni kans 17w kihloihin ja 27w naimisiin ja nyt on kaks lasta ja olen 30w.

• marjukka

...hienoa jos näin on mutta kasva sitten myös aikuiseksi...äläkä naureskele toisille joilla ei ole yhtä hyvin.

• ilonensinkku

no herran jumala... älkää nyt huoliko, ei elämä siihen kaadu jos ei sitä omaa kultaa vielä kainalosta löydy!! mä olen ite tällä hetkellä 18, eikä mullakaan ole ollu ku yks "oikee" poikakaveri mutta voin sanoo että seurustelu ei aina ole sitä sinkkuna kuviteltua ihanaa ja hempeetä pilvissä leijumista, vaan joskus voi olla ehkä parempiki ilman sitä toista... Varsinki jos valitsee poikakaverinsa vaan siltä pohjalta et ku muillakin on! Loppujen lopuks siitä seuraa vaan suruu ja vihaa kun sitä toista ei enää ookkaan.. mieti ootpahan ainaki onnistunu säästyy siltä helvetiltä kun et oo hypänny ihan kenentahansa kyytiin! ja sitä paitsi nyt oo itekki huomannu miten paljon helpompaa on esim. nyt kun pääsee jo baariinkin,eikä tarvii pelätä loukkaavansa sitä toista, vaan voi mennä ja tulla ihan vapaasti omanhalun mukaan... jokaisen pitäis nautii ainakin vähän aikaa nuoruudesta sekoillen ihan vaan sinkkuna!! yksinäisyys ei sitä paitsi oo aina kiinni esim. ulkonäöstä tai luonteesta, eikä siitä pitäis huolestuu!ei vika oo aina sussa itessä! et vaan ehkä oo tavannu ketään mukavaa ja ihanaa poikaa! mut älä huoli! anna kavereitten seurustella ja ota sinkkuuden ilot irti niittenki puolesta

• Aasi

Itsekkin olen 17-vuotias enkä ole vielä koskaan seurustellut. Tunnen kyllä pari n. 22 vuotiasta, jotka ei ole koskaan vielä seurustellut, mutta vaikeinta tässä on kun melkein kaikki, jotka seurustelee lepertelee kuinka ihanaa se ja hän on.
      Mieluusti minäkin ottaisin jonkun tuonne viekkuun nukkumaan, eikä se joku aina olisi meidän vanha kissa.

• Poika vm 1989

Moi!

Oon sun kohtalotoverisi, olen pian 16 vuotias poika, eikä mullakaan ole ollut ketään tyttöä, paitsi ala-asteella oli sellainen parin viikon "hei, mä tykkään susta" juttu. Oikeaa meininkiä en siis ole kokenut. Haluaisin kyllä.
      Olen kyllä hieman ujo tyttöjen seurassa ja minulla on akne, luulen etteivät tytöt tykkää minusta juuri siksi.

• M87

Mulla sama homma, olen kohta 18 vuotias poika eikä tyttöystävää vielä ole löytynyt, asia voi toki johtua myös siitä etten kauheasti pyöri missään discoissa yms. Kova halu kyllä olisi löytää se oma prinsessa mutta kai se täytyy vain odottaa....

[email protected]

jos kiinnostuit...

• Boris

Tässä viel yks joka on samassa tilantees. En oo mitenkää cool, sillä en ryyppää enkä mene juhliin, kaipa se sitten tekee must surkimuksen, en mä tiedä.
      Ei siin mitään, enemmän aikaa täs on itselle ja saa tehdä mitä haluaa.. Mut ehkä joku päivä onni hymyilee..

• .....

Mäkin oon 17 eikä oo ollu poikaystävää. Ei se siltä kannalta tunnu pahalta että "ku muillakin on", pahinta on mun mielestä läheisyydenkaipuu. Mä en oo ikinä ees suudellu ja jotenkin sitä tämän ikäisenä kaipais jo sellasta ihmistä kenen lähellä olla (muutakin kun äitiä:)).. Välillä on sellanen olo että vois hypätä seuraavan vastaantulijan kaulaan... mutta kun oikeesti haluun jonkun, kenen kanssa olla tosi läheinen.

• This one

Mietin tuossa äsken kommentteja lukiessani, että mitenkä selittäisin oman tilanteeni, mutta sinäpä teit sen puolestani.
        En mäkään halua ketään, vaan siks, että muillakin on. Muilla oli jo joskus kuudennella, jolloin mä pidin vielä itteäni liian nuorena seurustelemaan, vaikka ihastuin silloin tällöin.
        Mä haluaisin vaan jonkun, enkä nyt siis ketä tahansa, joka olis lähellä ja välittäis. Ja mielellään siinä romanttisessa mielessä, kiitos.
        Kovinkaan moni mun tutuista tai ystävistä ei seurustele, joten siitä suunnasta ei tule paineita, siksi vaan mainitsin, kun jotkut on sanoneet, että niitä se ahdistaa.
        Ai niin, ja mulla tulee tänä vuonna se 17 täyteen.

• Never

17 ja en-ikinä-seurustellut minäkin. En ole oikeestaan mitään hirveää stressiä siitä kehittänyt, välillä tosin tulee vähän huono fiilis kun ihmiset tulee kyselemään(tädit ym.) että "Jokos se Never seurustelee? Noenvielä." Että olenko mä nyt mahdollisesti jotenkin epäonnistunut kun en ole löytänyt ketään. Tai myöskin kaverit välillä. Tosin omassa kaveripiirissä en ole ainoa, joka ei seurustele että eipä sillä. Tällä hetkellä kuitenkin oon sellasessa tilanteessa että oikeastaan onnellinen etten seurustele ja pidän elämääni hyvänä ihan näin sinkkuna. Mutta ois toisaalta kiva löytää joku joku ihminen josta mä pitäisin ja joka pitäis myös musta. :>
      Mulla varmaan johtuu siitä, että ennen oon ollut hyvinkin ujo eikä itsetunto mitenkään huipussa. Vähän epätodennäköistähän se on tutustua ihmisiin jos niille ei uskalla jutella.. Nyt onneksi jo paremmin ton asian kanssa.

• Ouzo

Eipä mulkaa oo virallista tyttöystävää vielä ollut.
        Yhen kaa ois tullu mut asu kaukana Espoosta..

Mul ainaki teki mieli saada tyttö. Se on kuitenkin kiva tunne kokea.
        Itekkää en tykkää juoda tai polttaa. En nää niin mitää järkee, mut tuntuu et nykyää kaikki juo tai polttaa..
        Eipä oo montaa sopivaa löytyny täält Espoosta..Taitaa olla muualla ne hyvät.Tääl vaa juodaan! xD

• mies

Minä olen jo kohta 22v. Minulla ei ole vielä ollut yhtään tyttöystävää tai edes tyttökaveria. :(

• Liicher

Noniin, meikäläisenkin aika avautua. 87-vuosimallia eli kohta on 18v täynnä. Ei mitään vakavampaa suhdetta, tälläisiä ala-aste -hommia muutama. Ala-asteen lopulla tyttö pyysi kyllä yhteen, mutta jostain syystä(?)kieltäydyin. En tiedä sitten oliko syynä pelko tulevasta yläasteesta muusta säädöstä, mutta no can do now. Myöhemmin ajatellen koin tehneeni kuitenkin oikean päätöksen: ei yhden tanssiskaban perusteella kannata suhdetta rakentaa, vaikka hiton vaikea tässä vaiheessa enää sanoa.

Yläaste -aika oli täysin hiljaista, pieni kiinnostus oli muutamaan muijaan, mutta lopahti. Jälkeenpäin vielä kuulin, että oli mennyt kihloihin(taisivat olla vielä alle 17-v). Että simmottis

Tällä hetkellä kauppiksessa ja ehkäpä sieltä sosiaali/terveyspuolelta löytyy juuri se what i'm looking for.

Kyllä täytyy sanoa, että silloin tällöin mieli tekis kävellä ilta-auringossa jonkun söpön tytön kanssa.

Nörtti mikä nörtti

• tyttö17

Minä myös tyttö 17-vuotias ja eikä ole minullakaan ollut vielä poikaystävää. Joskus se ahdistaa, kun ystävät puhuu omistaan. Kaikesta siitä mitä ne on tehny ja kuinka ihanaa on etc.. Tulee vähän tyhjä olo ja sit ajattelee et kunpa olisi minullakin. On tässä muutaman vuoden aikana joitain ehdokkaita ollut mutta ei ne vain ole ollut minun mieleen. Ne ei vain ole kolahtanut. En ottaisi ketään sillä periaatteella että on vain joku. Kyllä se onni vielä meidän ovelle kolkuttaa!! Itse ainakin tykkään pitää hauskaa ja tavata uusia ihmisiä! Ja uskon että jonakin päivän eteeni tulee sellainen joka olisi minulle sopiva..:)

• MaaruK

Hei smirta! Olin 17-vuotiaana ihan samassa tilanteessa, eikä siinä todellakaan ole mitään erikoista tai hävettävää!! Nyt (hurjasti enemmän elämänkokemusta keränneenä...) 20-vuotiaana voin sanoa, että kyllä niitä miehiä tulee, jos vain liikkuu ihmisten ilmoilla eikä haise pahalta. Tiedän monia ikäisiäni ja vanhempiakin, jotka eivät ole koskaan seurustelleet, vaikka ovat kauniita, seurallisia ja kaikin puolin suhteeseen kelpaavia ihmisiä. Osa on ollut ilman seurustelua omasta tahdostaan, osa ei. Mutta tärkeintä on, ettet ota asiasta paineita tai ryhdy epätoivoiseksi. On oikein ja suotavaa, että alkaa seurustella vasta kun löytää sopivan ihmisen, ja monilla sitä ei ole tapahtunut vielä 17-vuotiaana.

• 17vuotias poika

Eipäs ole mullakaan vielä ollut sitä pitkäaikaista superupeeta prinsessaa, vaikka itsetunnossa mitään vikaa olekaan. SEN oikean löytäminen on vain hankalaa, ehkä olen liian kriittinen.. mut ei voi mitään.. Kyllä se vielä jostain löytyy.

• tyttönen... :(

Ei ole mullakaan ollut yhtään poikaystävää vielä koskaan. Enkä ole edes koskaan suudellut.. Syinä ovvqat varmaan ainakin huono itsetuntoni ja se, että en oikein tykkää bilettämisestä yms. Nykyään on sitten sellainen olo, etten minä varmaan koskaan voi omaa kultaani löytääkään, kun itsetuntoni menee koko ajan huonommaksi, enkä enää juurikaan tapaa uusia ihmisiä. Ja monena iltana kaipaan sitä omaa kultaa kainalooni... Uskoni siihen, että joku saattaisi pitää minusta on mennyt. Enkä kuitenkaan ole mikään erityisen ruma tai ujo..

• pojke123

Et todellakaan ole ainut. T. 17v poika

• -Poika-

MOI!
      Oon myös 17 eikä minullla ole olut vielä tyttöystävää oon poika! Me voitais tutustuu..!

• On tyhmiäkin ...

Iha pikku vinkki nuthead... katoppas milloin viestiketju on alotettu :DD sun kultas on kuule jo 22 :PPP

• m.sairanen

Kuule, mä oon jo 19-vuotias eikä mul oo ollut kertaakaan poikaystävää :D Mut mä en siitä välitä. Mul ei ees oo nyt aikaa millekään suhteelle, opiskelu ja kouluttautuminen on nyt etusijalla. Parisuhde saa tulla sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Mä ainakin oon ylpee siitä, että mä oon sataprosenttisesti sinkku. Mitä turhaa alkaa seurustella, jos suhde tulee kuitenkin nuoruudessa useimmiten päättymään aika nopeesti? Turhaa ajan ja tunteiden kulutusta, sanonpa vaan.

• dddddd

Mä oon jo 22-vuotias mies ja mulla ei oo ikinä ollu tyttöystävää.. Apua!

Ja oon jo muuttuny kyyniseksi.

• Gärräärrää

öö, mun veli on 23-vuotias eikä ikinä oo ollu tyttöystävää että 17 ei oo viel mitää.
      Sitte kun löytää sopivan niin sitten on sun aikas. Ei kannata kiirehtiä asialla ja pitää itsekkin olla valmis suhteeseen. Ei se mitään haittaa vaikka ei olisi tyttö/ poikaystävää. Jossain vaiheessa löydät vielä jonkun sopivan, pitää muistaa olla aktiivinen ja reipas eikä vain kykkiä nurkassa miettien milloin tapaa jonkun sopivan ;)

• sakk3us

Mä oon 19v enkä ole ikinä mäkään seurustellu kenenkään kanssa. Ei haittaa yhtään enkä jaksa murehtia mutta toisaalta vois kokemuksenakin olla ihan kiva. Hyvin on silti pärjätty ilmankin. Turhaan sitä kenenkään kannattaa siitä murehtia, mutta varsinkaan nuorten ei kannata koska niillä on vielä koko elämä aikaa.

• rinzzzzza 22

OOkkei boys and girls.. veikkaan et suurin juttu miks tytöt ei löydä poika kavereit on et ne ei ehkä ole niitä luokan kauneimpia, rohkeimpia tai hauskimpia, mutta ovat ihmisiä kuitenkin.

Ja pojjaat tuossa iässä ja vielä vuosia jälkeenkin kattovat niitä "Parhaimpia" pönkittääkseen egoaan tai sitten jostain syystä ei halua sitoutua niin nuorena tai pitävät vanhemmista naisista tai eivät vaan halua tyttöystävää samasta koulusta. Ja minä pidän tärkeämpänä että löytää sellaisen ihmisen jossain elämän vaiheessa jonka kanssa löytyy yhteinen sävel

Kokemuksella voin sanoo et EI kannata mennä ekan kerran sänkyyn kenenkä kanssa vaan, se saattaa harmittaa jälkeenpäin. Jos joku oikeasti sinusta välittää sen huomaa siitä että hän ei halua loukata tunteitasi ja kunnioittaa sanojasi, jos hän odottaa siihen asti että olet valmis johonkin asiaan hän on se oikea..

Yhden illan jutut on kans pahoja.. ittellä 4 kumitonta ja 4 kumillista kumppaniaja huono säkä. tuli klamydiat, kondyloomat. ja nyt kun löysin mieleiseni miehen niin todettiin vulvodynia......

• Pelsonen

Älkää hätäilkö hyvät nuoret! Olen itse potenut koko nuoruuteni, aina aikuistumisen kynnykselle huonoa itsetuntoa. Oli kokeiluja poikien kanssa, mutta mitään kunnollista suhdetta en saanut aikaiseksi. Välillä etsin liikaa ja luulin sillä tulevani onnelliseksi. Vaan ei siitä seurannut kuin sydänsuruja, itsensä vihaamista ja murhetta.

Nyt vanhempana, aikuisena, löysin itselleni sellaisen miehen josta olen unelmoinut. Ja todellakin, hän tuli aivan vahingossa kohdalle, niin se oikeasti tapahtuu. Älkää etsikö turhaan, niin on teilläkin parempi olo itsestänne. Olette nuoria ja kaikki on vielä edessä =)

Tsemppiä elämäänne ja olkaa onnellisia siitä mitä tällä hetkellä on!

• daadadadad

Oon 19v "mies" ja en ole koskaan seurustellut, syyt= Erittäin huono itsetunto ja suuri ujous. Ikisinkuksi jäänkin... Ette ole ainoita

• 18 vee tyttönen

Sama!!
      Rupesin äsken ajattelemaan ja kauhea ahdistus alkoi ja van kasvoi kun katsoin milloin ketju on luotu! hyvänen aika 2005! Niin se aika kuluu :(

terv 17 kohta 18 vee tyttö eikä koskaa seurustellut saati viettänyt aikaa kahden kesken pojan kanssa :(

• Näin täällä

Enpä ole minäkään seurustellut ja kahdenkeskinen aikakin on ollut ihan kavereina.

Yhden kerran on tultu kosiskelemaan, mutta ei kiinnostanut kyseisen tyypin kanssa seurusteleminen, jos nyt ylipäätään kenenkään kanssa kiinnostaa.

Muut kokemattomat, onko teillä aidosti ollut halua seurustella tai oletteko ihastuneet?

• minähän se tässä
        Näin täällä kirjoitti:

Enpä ole minäkään seurustellut ja kahdenkeskinen aikakin on ollut ihan kavereina.

Yhden kerran on tultu kosiskelemaan, mutta ei kiinnostanut kyseisen tyypin kanssa seurusteleminen, jos nyt ylipäätään kenenkään kanssa kiinnostaa.

Muut kokemattomat, onko teillä aidosti ollut halua seurustella tai oletteko ihastuneet?

Ihastunut olen moniinkin ja kaipaan seurustelukumppania. Ihastumisen kohteet vaan ovat sen verran suosittuja että kilpailu on kovaa ja olen hieman ujo. Oon kuitenki ihan ok-näkönen ja urheilullinen, mutta lyhyt (kaikki tytöt ei tunnu ottavan ihan tosissaan). Tytöt ei myöskään taida tykätä kilteistä pojista.

• 17v poika

Oon 17v. poika ja mulla sama juttu. Oon 170cm ja 56kg ja ehkä vähän keskimääräistä paremman näkönen. Ongelma (pituuden lisäksi) on vaan että oon vähän ujo. En viitsi oikeen mennä juttelemaan tytöille, vaikka haluaisinkin. Enkä edes tietäisi mitä sanoa.

• tyttö 16vee

täytän syksyllä 17 eikä mulla oo ollu koskaan poikaystävää en oo oikein ees jutellu pojille johtun siitä et mul on tosi huono itsetunto sekä olen hyvin ujo. haluaisin kyl mennä usein juttelemaan mut en uskalla enkä sit tietäs ees mitä niille vois sanoo. muutama poika on kyl tullu kysymään multa jotain ja sillee mut ei mitään kummempaa. en usko et löydän koskaan itelleni ketään sillä kaikki pojat täällä päin polttaa ja juopottelee viikoittain ja itsekun en sellaisesta välitä.

• 2014 :DDD

Mä oon 19-vuotias, eikä mulla tai suurimmalla osalla mun kavereista oo koskaan ollu poikaystävää tai tyttöystävää.

Tässä keskustelussa on tullu tosi paljon viisaita kannanottoja ja oon samoilla linjoilla. Eli: ei huolta, koska sillä ei oo mikään kiire. Varmaankin jos olis mahdollista taikoa esiin se elämän suurin rakkaus, niin sen tekisi, mutta niin kauan kun rakkaus on lähinnä sattumaa, ei kannata syyllistää itteensä siitä, jos ei oo vielä sitä oikeeta ihmistä löytäny ;)!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      88
      2381
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      20
      2285
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      1868
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1512
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      105
      1487
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      160
      1256
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      257
      1052
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      70
      981
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      919
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      174
      903
    Aihe