Kahvin hinta

Anonyymi-ap

Telkkarissa just puhuttiin että kahvipaketin hinta voi nousta 10€/ pkt. Kyl sit rupee olleen jo liian kallista. Nyt on paljon kahvitarjouksia ja kannattaa ostaa aina kun käy kaupassa

5

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten vaihtaa kokonaan vihreään teehen. Terveys kiittää.

• Anonyymi

Hyi, en tykkää teestä. Se on vihtavettä

• Anonyymi

Teen valmistus on hiukan tarkempaa hommaa ja olen huomannut, että monet vaan kupissa teepussin pyöräyttää ja sillälailla siitä vihtavettä tuleekin mutta riittävästi mustaa teetä ja antaa rauhassa hautua niin onhan se vaihtelua kahveelle vaikkei sitä korvaakaan. Täytyykin alkaa teen hintoja tarkemmin katsomaan kun aika kallista sekin näytti olevan kun eilen mielenkiinnosta kaupassa katsoin.

• Anonyymi

Tarvii kans katsoo kun meen kauppaan , en oo pahemmin katsellut.

• Anonyymi

Riippuu aika paljon menekistä, eikä toi kymppi kova hinta ole jos vertaa parempiin kahveihin. Mä oon yksin pärjännyt monta vuotta tarjouskahveilla, ja nytkin on yli 20 pkt jemmassa. 1 pkt 450-500g kestää noin 10 pv.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1348
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      923
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      171
      679
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      666
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe