Taitaa olla vuosikymmenen ennätys tulossa kirkolle, kun vertaa vanhoihin aikoihin, kun kaikki oli toisin, nimittäin eroissa.
Ennätys kirkosta eroamisessa:
https://eroakirkosta.fi/static/dvv-aikasarja/
Kansa jättää kirkon
16
766
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olisi aika ainoiden oikeidenkin tehdä uskonratkaisu ja erota kerettiläisestä kirkosta ja sen liberaalista painostavasta ahdingosta.
Tosin näytti tuo kirkon veronkanto tekevän taas uuden ennätyksen tälle Q nelosen lopulle.
Mutta kun ei se rikas mies sovi paratiisiin siitä samasta neulansilmästä mistä se harjattu kameli, kun on se paksu lompsa takataskussa.
Jääpi pyrkivä siitä kiinni ja ulkopuolelle.
No sitähän voi tietenkin keventää sitä lompsaa, myymällä omaisuus (ei halvalla) ja lahjoittamalla kaikki mammona köyhille (khöm) ja silleen.
Sitten vartoa vähäisenä varallisuudestaan, vaatimattomasti ja kärsivällisen nöyrästi eläen sitä neulansilmän lävistystä vartoen.
Jookosta joo! - Anonyymi
No joko se tekeminen tekeytyi sanan todistamisen tasolle?
- Anonyymi00003UUSI
Voiko Putin saada syntinsä anteeksi, jos lestadiolainen päästä hänet synnistä.
- Anonyymi00005UUSI
Se kysymys miehet veljet mitä meidän pitää tekemän autuaaksi tullaksemme.
Ei sitä kysyneet lainoppineet eikä fariseukset vaan he joihin Pyhä Henki oli laskeunut kuule nyt:
Ei yksikään jonka Pyhä Henki valitsee ole jäävä ulos taivaan valtakunnasta sentähden me sanomme jokaisesta joka itsensä alentaa niin kuin tämä lapsi Jeesuksen edessä että hän on periva taivaan valtakunnan uskon kautta Jeesuksen Kristuksen nimen päälle nyt ja kerran iankaikkisesti!
Sillä vähimmiten me jotka ihmiset lihassa olemme, olemme sanomaan kuka perii taivasta ja kuka ei armon jälkeen, niissä joissa Pyhä Henki tekee työtä.
Mutta se saarna jonka Apostoli Pietari saarnasi Simon noidalle sen hän sanoi siitä jossa Pyhä Henki ei tehnyt työtä joka rahaa vastaan katso se on lihassa tahtoi taivaan valtakuntaa ostaa
Mutta nämä jotka armon perään kysyivät olivat vaikutetut PYHÄLTÄ HENGELTÄ sentähden me saarnaamme kaikille katuville ja murheellisille ja alaspainetuille usko kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi Jeesuksen Kristuksen korkeassa nimessä ja kalliissa sovintoveressä joka nyt priiskoittukoon sinun sydämeesi ja joka uskot se saarnan niin käy myös Herran kasteelle vanhurskasten kasteelle jossa kätten päälle panemisen kautta vielä kastetaan yksi uskovainen hänen Herransa tuntemiseen Pyhän Hengen lahjan saamiseksi niin kuin raamattu sanoo jonka kautta profetian lahja herätetään.
Niin me emme siis katso muotoa eli lihaa olisko hän kreikkalainen eli juutalainen tai venäläinen eli eurooppalainenko vai mistä maasta hän olis vaan me katsomme sitä kenelle arpa lankeaa nimittäin tämä arpa josta matteuksen 5 luku ja autuuden ensimmäinen ja toinen tuntomerkki puhuu ja sinne me saarnaamme autuutta Jeesuksen Kristuksen nimeen niin kuin on ennen saarnattu niin pitää myöskin saarnattaman jatkossa ettei yhdenkään väärintekijän pidä perimän taivaan valtakuntaa mutta he jotka Herra se on kaikkivaltias Jumala armossaan valitsee Pyhän Hengen kautta tuntemaan syntiturmeluksensa ja kelvottomuutensa ja avuttomuutensa heille on aina saarnattu uskosta Kristuksen Jeesuksen päälle ei ainoastaan tänäpäivänä vaan iankaikkisesti siksi hän sanoo se on kun hän kirjoittaa kuulkaat minua niin minä teen teidän kanssanne lujat se on Daavidin armot.
Sillä Daavid oli pahaintekijä huoruutta täynnä mutta hän katui ja sai lujan armon hän katui Jumalan armosta sillä Pyhä Henki muisti häntä vielä ja Daavid heräsi profeetan nuhteesta niin kuin kansa heräsi helluntai päivänä Apostoli Pietarin nuhteesta ja niin on saarnattu Daavidin armot läpi uuden testamentin kristillisyyden kaikille katuville ja murheellisille ja alaspainetuille sieluille että nostakaa nyt teidän päänne ja katsokaa sitä yrttitarhassa verta hikoilutta Jumalan poikaa ja sitä Golgatan mäellä ristiinnaulittua karitsaa jonka veri on vuotanut kaikkien syntiinlangenneiden edestä jotka vielä tuntee että ovat haavat tehneet Jumalan pojalle omilla rikoksillaan ja suruttomuuden kauhistuksillaan joihin vielä saa käydä Pyhän Hengen saarna joka vielä osuu sydämeen ja haavoittaa sitä ja tekee hätääntyneeksi sellaisille on aina saarnattu uskon kautta tulevasta armosta Kristuksessa Jeesuksessa.
Mutta niille jotka eivät kadu joihin Pyhä Henki ei ylety jotka eivät koskaan tule totuuden tuntoon ja eivät tule tuntemaan veren karvaisia vikojaan ja syntejään niin sellaisille me emme saarnaa armoa olkoot kunniallinen taikka siveä oppinut taikka kouluttamaton olkoot rikas taikka köyhä taikka yrittäjä taikka työtön mutta me saarnaamme armoa sinne missä on armon kerjäläisiä jotka murhe mielin kolkuttaa Herran Jeesuksen perään O Jeesus Daavidin poika armahda minua syntistä, miehet veljet mitä meidän tekemän pitää että me autuaaksi tulisimme sellaisille on aina saarnattu armoa sillä arpa on langennut muutamien päälle ja minne arpa lankee sinne evankeliumi käypi armosta ja se on ihmisen puolesta uskosta ja siinä ei lueta ihmisen ansiota vaan Jumalan Pojan ansio ja sovitustyö joka risti on nyt muutamille pahennuksen kallioksi ja loukkauksen kiveksi tullut ja muutamille pahuuden peitteeksi jotka eivät armon järjestystä tunne autuuden ensimmäistä ja toista tuntomerkkiä mutta valituille se Jeesuksen risti on tullut katumukseksi ja parannukseksi iankaikkiseen elämään jossa valitut lapset huuda uudessa mielessä ja uudessa Hengessä niin kuin kirjoitettu on että abba rakas Isä.
Emme me tuomitse mutta Jumalansana tuomitsee viimeisenä päivänä ja tuuli puhaltaa minne Hän tahtoo, katso ei Hän ihmistä tottele vaan Jumalaa iankaikkista Isää. - Anonyymi00006UUSI
Tottakai, jos hän tuntee syntinsä, katuu niitä ja hylkää ne!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se kysymys miehet veljet mitä meidän pitää tekemän autuaaksi tullaksemme.
Ei sitä kysyneet lainoppineet eikä fariseukset vaan he joihin Pyhä Henki oli laskeunut kuule nyt:
Ei yksikään jonka Pyhä Henki valitsee ole jäävä ulos taivaan valtakunnasta sentähden me sanomme jokaisesta joka itsensä alentaa niin kuin tämä lapsi Jeesuksen edessä että hän on periva taivaan valtakunnan uskon kautta Jeesuksen Kristuksen nimen päälle nyt ja kerran iankaikkisesti!
Sillä vähimmiten me jotka ihmiset lihassa olemme, olemme sanomaan kuka perii taivasta ja kuka ei armon jälkeen, niissä joissa Pyhä Henki tekee työtä.
Mutta se saarna jonka Apostoli Pietari saarnasi Simon noidalle sen hän sanoi siitä jossa Pyhä Henki ei tehnyt työtä joka rahaa vastaan katso se on lihassa tahtoi taivaan valtakuntaa ostaa
Mutta nämä jotka armon perään kysyivät olivat vaikutetut PYHÄLTÄ HENGELTÄ sentähden me saarnaamme kaikille katuville ja murheellisille ja alaspainetuille usko kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi Jeesuksen Kristuksen korkeassa nimessä ja kalliissa sovintoveressä joka nyt priiskoittukoon sinun sydämeesi ja joka uskot se saarnan niin käy myös Herran kasteelle vanhurskasten kasteelle jossa kätten päälle panemisen kautta vielä kastetaan yksi uskovainen hänen Herransa tuntemiseen Pyhän Hengen lahjan saamiseksi niin kuin raamattu sanoo jonka kautta profetian lahja herätetään.
Niin me emme siis katso muotoa eli lihaa olisko hän kreikkalainen eli juutalainen tai venäläinen eli eurooppalainenko vai mistä maasta hän olis vaan me katsomme sitä kenelle arpa lankeaa nimittäin tämä arpa josta matteuksen 5 luku ja autuuden ensimmäinen ja toinen tuntomerkki puhuu ja sinne me saarnaamme autuutta Jeesuksen Kristuksen nimeen niin kuin on ennen saarnattu niin pitää myöskin saarnattaman jatkossa ettei yhdenkään väärintekijän pidä perimän taivaan valtakuntaa mutta he jotka Herra se on kaikkivaltias Jumala armossaan valitsee Pyhän Hengen kautta tuntemaan syntiturmeluksensa ja kelvottomuutensa ja avuttomuutensa heille on aina saarnattu uskosta Kristuksen Jeesuksen päälle ei ainoastaan tänäpäivänä vaan iankaikkisesti siksi hän sanoo se on kun hän kirjoittaa kuulkaat minua niin minä teen teidän kanssanne lujat se on Daavidin armot.
Sillä Daavid oli pahaintekijä huoruutta täynnä mutta hän katui ja sai lujan armon hän katui Jumalan armosta sillä Pyhä Henki muisti häntä vielä ja Daavid heräsi profeetan nuhteesta niin kuin kansa heräsi helluntai päivänä Apostoli Pietarin nuhteesta ja niin on saarnattu Daavidin armot läpi uuden testamentin kristillisyyden kaikille katuville ja murheellisille ja alaspainetuille sieluille että nostakaa nyt teidän päänne ja katsokaa sitä yrttitarhassa verta hikoilutta Jumalan poikaa ja sitä Golgatan mäellä ristiinnaulittua karitsaa jonka veri on vuotanut kaikkien syntiinlangenneiden edestä jotka vielä tuntee että ovat haavat tehneet Jumalan pojalle omilla rikoksillaan ja suruttomuuden kauhistuksillaan joihin vielä saa käydä Pyhän Hengen saarna joka vielä osuu sydämeen ja haavoittaa sitä ja tekee hätääntyneeksi sellaisille on aina saarnattu uskon kautta tulevasta armosta Kristuksessa Jeesuksessa.
Mutta niille jotka eivät kadu joihin Pyhä Henki ei ylety jotka eivät koskaan tule totuuden tuntoon ja eivät tule tuntemaan veren karvaisia vikojaan ja syntejään niin sellaisille me emme saarnaa armoa olkoot kunniallinen taikka siveä oppinut taikka kouluttamaton olkoot rikas taikka köyhä taikka yrittäjä taikka työtön mutta me saarnaamme armoa sinne missä on armon kerjäläisiä jotka murhe mielin kolkuttaa Herran Jeesuksen perään O Jeesus Daavidin poika armahda minua syntistä, miehet veljet mitä meidän tekemän pitää että me autuaaksi tulisimme sellaisille on aina saarnattu armoa sillä arpa on langennut muutamien päälle ja minne arpa lankee sinne evankeliumi käypi armosta ja se on ihmisen puolesta uskosta ja siinä ei lueta ihmisen ansiota vaan Jumalan Pojan ansio ja sovitustyö joka risti on nyt muutamille pahennuksen kallioksi ja loukkauksen kiveksi tullut ja muutamille pahuuden peitteeksi jotka eivät armon järjestystä tunne autuuden ensimmäistä ja toista tuntomerkkiä mutta valituille se Jeesuksen risti on tullut katumukseksi ja parannukseksi iankaikkiseen elämään jossa valitut lapset huuda uudessa mielessä ja uudessa Hengessä niin kuin kirjoitettu on että abba rakas Isä.
Emme me tuomitse mutta Jumalansana tuomitsee viimeisenä päivänä ja tuuli puhaltaa minne Hän tahtoo, katso ei Hän ihmistä tottele vaan Jumalaa iankaikkista Isää.No nämä sanat minä puolittain profeteerasin sillä hengellisellä ymmärryksellä kuin minulla on tai sen kanssa.
Mutta ollakseni rehellinen.
Niin pitää ottaa politiikoissa huomioon se kun nyt puhun järjestäni.
Että missä kohtaa tänäpäivänä menee se raja että tästä pidemmälle et valtakunnan politiikassa pääse jos et sieluasi anna saatana lle eli meneekö sellainen raja jossakin on kysymys vai onko se vain spekulaatiota kun Daavid oli syntinsä tunteva kuningas mutta Daavid palveli aina Jumalaa sydämestään hän ei siis koskaan myynyt itseään sillä tavalla tietoisesti saatana lle vaan ainoastaan lihansa heikkouden tähden lankesi. Se on siis syntiturmelus.myös voit aloittaa sodan lihasi Heikkoudessa jos et tunne elävää Jumalaa niin liha tekee paljon Heikkoudessaan.
Mutta nyt jos Pyhä Henki lähenee jotakin ihmistä niin silloin me emme enään katso sitä mitä hän on tehnyt vaan me katsomme sitä jaa Pyhä Henki on hänessä jaa Herra tietää paremmin kuin me, emme me siis muuta voi kuin armahtaa. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No nämä sanat minä puolittain profeteerasin sillä hengellisellä ymmärryksellä kuin minulla on tai sen kanssa.
Mutta ollakseni rehellinen.
Niin pitää ottaa politiikoissa huomioon se kun nyt puhun järjestäni.
Että missä kohtaa tänäpäivänä menee se raja että tästä pidemmälle et valtakunnan politiikassa pääse jos et sieluasi anna saatana lle eli meneekö sellainen raja jossakin on kysymys vai onko se vain spekulaatiota kun Daavid oli syntinsä tunteva kuningas mutta Daavid palveli aina Jumalaa sydämestään hän ei siis koskaan myynyt itseään sillä tavalla tietoisesti saatana lle vaan ainoastaan lihansa heikkouden tähden lankesi. Se on siis syntiturmelus.myös voit aloittaa sodan lihasi Heikkoudessa jos et tunne elävää Jumalaa niin liha tekee paljon Heikkoudessaan.
Mutta nyt jos Pyhä Henki lähenee jotakin ihmistä niin silloin me emme enään katso sitä mitä hän on tehnyt vaan me katsomme sitä jaa Pyhä Henki on hänessä jaa Herra tietää paremmin kuin me, emme me siis muuta voi kuin armahtaa.Mutta millä mittaat Pyhää Henkeä asetatko vaa'an ja sanot kaksi denaaria minä vaadin sinulta ettäs tiedän sinut Jumalasta syntyisin olevan?
Ei vaan me mittaamme yhden denaarin ja se lukee Matteuksen 5luvussa se on autuuden ensimmäinen ja toinen tuntomerkki sen me mittaamme kulta vaa'alla ja sinne me saarnaamme armoa niin kuin Pyhä Henki kehoittaa tekemään. Kullakin ajalla erikseen. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta millä mittaat Pyhää Henkeä asetatko vaa'an ja sanot kaksi denaaria minä vaadin sinulta ettäs tiedän sinut Jumalasta syntyisin olevan?
Ei vaan me mittaamme yhden denaarin ja se lukee Matteuksen 5luvussa se on autuuden ensimmäinen ja toinen tuntomerkki sen me mittaamme kulta vaa'alla ja sinne me saarnaamme armoa niin kuin Pyhä Henki kehoittaa tekemään. Kullakin ajalla erikseen.Ja niin sanoo virren sanat ja näyttäkööt ja tuntukoot tää elämä vaikka miltä niin salattu on tavara meillä taivahassa.
Niin. Aamen. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta millä mittaat Pyhää Henkeä asetatko vaa'an ja sanot kaksi denaaria minä vaadin sinulta ettäs tiedän sinut Jumalasta syntyisin olevan?
Ei vaan me mittaamme yhden denaarin ja se lukee Matteuksen 5luvussa se on autuuden ensimmäinen ja toinen tuntomerkki sen me mittaamme kulta vaa'alla ja sinne me saarnaamme armoa niin kuin Pyhä Henki kehoittaa tekemään. Kullakin ajalla erikseen.Vai enkö minä sen jo unessa nähnyt kun kaksi leijonaa ne istuivat häissä ja minä juttelin toisen suuremman leijonan kanssa.
Ja se puhui se Leijona että mistä me tiedämme että te olette Jumalasta minkä merkin voisitte antaa. Ja minä ihmettelin sitä puhetta
Hän puhui aikaisemmin en muista enään sanoja mutta se oli (tunne) kun hän kerjäisi armoa.(voin muistaa väärinkin)
Ja tämä Leijona minä luulen että kuvaa jotakin kuningasta.
Sillä Leijona se on viidakon kuningas.
Mutta hän tahtoi merkkiä. Ja minä ihmettelin sitä ja tuli eräs saarnaaja siihen uneen ja minä kysyin häneltä mitä hänelle vastaamaan pitäisi sillä hän anoo merkkiä ja minä en tiedä mitä minä vastaan ja saarnaaja sanoi en minä tiedä mutta sinun edelläs käy enkeli joka puhuu sinulle sinä tiedät paremmin tai jotakin sellaista hän vastasi ja jatkoi tekemistään.
En minä kuitenkaan tiedä mitä minun pitäisi vastata merkkiä anovalle kuninkaalle.
Sillä Jeesus sanoo ei teille muuta merkkiä annettaman pidä kuin profeetta Joonaan merkki ja se tapahtui sinä aikana niin että Jumala tahtoi profetaan kautta puhua ja koska profeetta ei tahtonut vaan pakeni Herraa ja tuli meren tykö tai veden tykö ja meni haahteen tai veneeseen ja Herra nosti myrskyn merellä ja koko vene meinasi hukkua ja merimiehet hätääntyivät että mitä he ovat tehneet että Jumala heitä näin rankaisee mutta heille kuitenkin kerrottiin että tämä myrsky on sentähden että teidän veneessä on profeetta joka pakenee Herraansa ja sentähden teitä koettelee myrsky ja rajuilma niin siis merimiehet heittivät profeetan mereen ja meri eli rajuilma tyyntyi. Ja Joona oli valaan vatsassa monta päivää ja rukoili kunnes viimein Jumala otti hänet takaisin ja Joona kuuli jälleen Herraansa.
Tämä Joonaan merkki on teille hyödyllinen siksi että te merimiehet oppisitte että miksi teillä on niin suuri myrsky merellä kun teidän hengelliset johtajanne jotka istuvat samassa veneessä teidän kanssanne eivät tottele eivätkä kuuntele kaikkivaltiasta Jumalaa vaan omia ajatuksiaan ja käyvät omia teitään.
En minä muuta merkkiä tiedä tälle leijonalle kertoa oi jos joku muu merkki on, niin huutakoot metsän hongat sen teille ja ehkäpä tuuli se kuljettaa jotakin parempaa sanaa mukanaan mutta tämä on ainut merkki minkä minä olen kuullut ja minkä minä taidan selittää.
Mutta hän kysyi merkkiä todista että sinä olet Jumalasta.
Anna merkki että sinä ole Jumalasta.
Mutta Joona oli profeetta Jumalan mies. Ja kuka siis todisti että Joona oli Jumalasta? Eikö se myrsky todistanut? Koska hän oli hiljaa niin maailmassa oli silloin myrsky tämä on profeetan merkki että koska hän vaikenee niin myrsky yltyy. Mitä muuta merkkiä te tahdotte. Ei teille muuta merkkiä anneta. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai enkö minä sen jo unessa nähnyt kun kaksi leijonaa ne istuivat häissä ja minä juttelin toisen suuremman leijonan kanssa.
Ja se puhui se Leijona että mistä me tiedämme että te olette Jumalasta minkä merkin voisitte antaa. Ja minä ihmettelin sitä puhetta
Hän puhui aikaisemmin en muista enään sanoja mutta se oli (tunne) kun hän kerjäisi armoa.(voin muistaa väärinkin)
Mutta hän tahtoi merkkiä. Ja minä ihmettelin sitä ja tuli eräs saarnaaja siihen uneen ja minä kysyin häneltä mitä hänelle vastaamaan pitäisi sillä hän anoo merkkiä ja minä en tiedä mitä minä vastaan ja saarnaaja sanoi en minä tiedä mutta sinun edelläs käy enkeli joka puhuu sinulle sinä tiedät paremmin tai jotakin sellaista hän vastasi ja jatkoi tekemistään.
En minä kuitenkaan tiedä mitä minun pitäisi vastata merkkiä anovalle kuninkaalle.
Sillä Jeesus sanoo ei teille muuta merkkiä annettaman pidä kuin profeetta Joonaan merkki ja se tapahtui sinä aikana niin että Jumala tahtoi profetaan kautta puhua ja koska profeetta ei tahtonut vaan pakeni Herraa ja tuli meren tykö tai veden tykö ja meni haahteen tai veneeseen ja Herra nosti myrskyn merellä ja koko vene meinasi hukkua ja merimiehet hätääntyivät että mitä he ovat tehneet että Jumala heitä näin rankaisee mutta heille kuitenkin kerrottiin että tämä myrsky on sentähden että teidän veneessä on profeetta joka pakenee Herraansa ja sentähden teitä koettelee myrsky ja rajuilma niin siis merimiehet heittivät profeetan mereen ja meri eli rajuilma tyyntyi. Ja Joona oli valaan vatsassa monta päivää ja rukoili kunnes viimein Jumala otti hänet takaisin ja Joona kuuli jälleen Herraansa.
Tämä Joonaan merkki on teille hyödyllinen siksi että te merimiehet oppisitte että miksi teillä on niin suuri myrsky merellä kun teidän hengelliset johtajanne jotka istuvat samassa veneessä teidän kanssanne eivät tottele eivätkä kuuntele kaikkivaltiasta Jumalaa vaan omia ajatuksiaan ja käyvät omia teitään.
En minä muuta merkkiä tiedä tälle leijonalle kertoa oi jos joku muu merkki on, niin huutakoot metsän hongat sen teille ja ehkäpä tuuli se kuljettaa jotakin parempaa sanaa mukanaan mutta tämä on ainut merkki minkä minä olen kuullut ja minkä minä taidan selittää.
Mutta Joona oli profeetta Jumalan mies. Ja kuka siis todisti että Joona oli Jumalasta? Eikö se myrsky todistanut? Koska hän oli hiljaa niin maailmassa oli silloin myrsky tämä on profeetan merkki että koska hän vaikenee niin myrsky yltyy. Mitä muuta merkkiä te tahdotte. Ei teille muuta merkkiä anneta.Istuivat häkissä.
Juttelin häkin läpi toisen leijonan kanssa - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai enkö minä sen jo unessa nähnyt kun kaksi leijonaa ne istuivat häissä ja minä juttelin toisen suuremman leijonan kanssa.
Mutta Joona oli profeetta Jumalan mies. Ja kuka siis todisti että Joona oli Jumalasta? Eikö se myrsky todistanut? Koska hän oli hiljaa niin maailmassa oli silloin myrsky tämä on profeetan merkki että koska hän vaikenee niin myrsky yltyy. Mitä muuta merkkiä te tahdotte. Ei teille muuta merkkiä anneta.Todista että sinä olet Jumalasta.
Ei minun tarvitse todistaa.
Mutta minä voin todistaa että ne hengelliset johtajat jotka istuvat sinun veneessäsi eivät kuuntele Jumalan ääntä sillä myrsky yltyy ja yltyy siitä Joonan merkki puhuu.
Se ei siis suoraan tahdo sanoa että kuka on Jumalasta ja kuka ei vaan mitä se sanoo?
Että koska Jumalan ääntä ei kuulla niin myrsky yltyy ja yltyy.
Tässä siis minä ositan sinä kuningas eli Leijona joka kysyt neuvoa ehkä ortodoksi papeiltasi ja muilta hengellisiltä johtajilta kysyt neuvoa ja mitä seuraa sen jälkeen?
Myrsky se yltyy ja yltyy.
Tästä sinä Leijona eli kuningas tiedät että se hengellinen johtaja joka istuu samassa veneessä sinun kanssasi ei nyt kuule Jumalaa. Tämä on Joonaan merkki.
Sillä jos hän kuulis Jumalaa niin myrsky se tyytyisi.
Sinä tahdoit merkkiä että minä todistaisin että minä olen Jumalasta tai minun seurakuntani jossa en nyt jaksa käydä.
Mutta sen sijaan minä kerronkin ettei ne hengelliset johtajat johon sinä luotat he eivät ole Jumalasta eivätkä kuule Jumalan ääntä sillä myrsky nousee maailman merellä aina kun kuuntelet heitä. Opi nyt sinä Leijona kuningas häkissä joka odotat vapautumistasi. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Todista että sinä olet Jumalasta.
Ei minun tarvitse todistaa.
Mutta minä voin todistaa että ne hengelliset johtajat jotka istuvat sinun veneessäsi eivät kuuntele Jumalan ääntä sillä myrsky yltyy ja yltyy siitä Joonan merkki puhuu.
Se ei siis suoraan tahdo sanoa että kuka on Jumalasta ja kuka ei vaan mitä se sanoo?
Että koska Jumalan ääntä ei kuulla niin myrsky yltyy ja yltyy.
Tässä siis minä ositan sinä kuningas eli Leijona joka kysyt neuvoa ehkä ortodoksi papeiltasi ja muilta hengellisiltä johtajilta kysyt neuvoa ja mitä seuraa sen jälkeen?
Myrsky se yltyy ja yltyy.
Tästä sinä Leijona eli kuningas tiedät että se hengellinen johtaja joka istuu samassa veneessä sinun kanssasi ei nyt kuule Jumalaa. Tämä on Joonaan merkki.
Sillä jos hän kuulis Jumalaa niin myrsky se tyytyisi.
Sinä tahdoit merkkiä että minä todistaisin että minä olen Jumalasta tai minun seurakuntani jossa en nyt jaksa käydä.
Mutta sen sijaan minä kerronkin ettei ne hengelliset johtajat johon sinä luotat he eivät ole Jumalasta eivätkä kuule Jumalan ääntä sillä myrsky nousee maailman merellä aina kun kuuntelet heitä. Opi nyt sinä Leijona kuningas häkissä joka odotat vapautumistasi.Kuule Leijona sinä jolla on möreä ja matala ääni
Minä tahdon sinulle sanoa yhden sanan vielä
Katso Joonan vertausta
Katso miten myrsky tyyntyi Eikö niin että hengellinen pappi eli hengellinen johtaja heitettiin mereen.
Jos se nyt auttaisi sinua ja maailmaa että hengelliset johtajat heitettäisiin mereen alkaen paavista ja ortodoksi johtajista ja jatkaen kaikkiin hengellisiin johtajiin jos se auttaisi maailmaa saamaan tyyneen sään takaisin että hengelliset johtajan profeetta Joonan tavoin heitettäisiin mereen kuolemaan sillä ei he kuulleet Jumalan ääntä ja Jumala nosti sentähden myrskyn ja aallon pauhun maailman lainehtivalla merellä.
Ehkä se nyt auttaisi maailmaa kun sen väärät hengelliset johtajat heitetään mereen kuolemaan siksi etteivät he kuunnelleet Jumalan ääntä ja silti tahtoivat virkansa pitää että heillä papin ja hengellisen johtajan maine olis ilman Jumalan voimaa * ilman Jumalan ääntä. Joka on tuoreeksi tekevä hänen viikunapuunsa oksat ja sen lehdet.
- Anonyymi00004UUSI
Kohta vain lestat pitää kirkon pystyssä ja eivät kai he eroa jos joku parkaisee homoista jotain, vaikka eivät ole innoissaan homohumpasta.
- Anonyymi00014UUSI
Mutta koira sanoo hau.
Leijona puhuu ihmisen kielellä.
. Silti se on villieläin.- Anonyymi00015UUSI
Koska sillä on villit jutut.
En tienny että leijonat puhuu samaa kieltä ihmisten kanssa... - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koska sillä on villit jutut.
En tienny että leijonat puhuu samaa kieltä ihmisten kanssa...Tuli villistä jutusta mieleen yksi laulu
On paula lehmä kuun se voittaa kaikki muut saa vanukkaasta täplikkään se vie kielen mennessään vanilija suklaa suklaa vanilija. Paulalla on villit rillit paulat Super vanukas päivän tekee paremmaks
Lauloin sitä ala asteella koulu bussissa k.. a tykkäs tosi paljon meidän taksi kuski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23914947
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?451915- 1791401
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021300- 281189
- 122948
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80728- 75658