Sä mies tän aloitit, turha tätä on mun niskaan kaataa. Sä tuijotit mua, punastelit, hipelöit hiuksiasi jne. Mä en ota tästä nyt syitä itselleni. Oon yrittänyt parhaani, ettei muut huomaisi, mutta nyt mä en jaksa. Mulle on nyt ihan sama, kuka huomaa ja mitä, ei mun tarvii aikuista miestä suojella. Mä oon niin väsynyt teihin miehiin.
Väsynyt miehiin
12
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä siinä onkin, että jotkut ei osaa toimia hyvällä. Sittenkun omat tunteet loukkaantuu, niin osataan kyllä toimia pahalla. Kostaa, olla hankala ja sen sellaista. Kertoo luonteesta.
- Anonyymi
Sä et tunne mua etkä tiedä tästä mitään etkä mun toiminnasta. Mut ei, mä en anna yhdenkään miehen kävellä mun yli. Eikä mun tarvitse toimia pahalla, mä toimin ihan hyvällä, mutta tää loppuu nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tunne mua etkä tiedä tästä mitään etkä mun toiminnasta. Mut ei, mä en anna yhdenkään miehen kävellä mun yli. Eikä mun tarvitse toimia pahalla, mä toimin ihan hyvällä, mutta tää loppuu nyt.
Miten sun yli on kävelty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti alla, meni väärään kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt hyvä lapsi kysellä tältä naisena esiintyvältä äijältä triviaaleja, kyllä elämä kantaa
- Anonyymi
Hän käyttäytyy itse ihan omituisesti viikkotolkulla ja mä pelastan hänet kerta toisensa jälkeen ja sit hän itse loukkaa mua muiden kuullen.
- Anonyymi
Voitteko vaan pysyä siellä yläkerrassa ja vetää vaik sitä sätkää??
- Anonyymi
Ihmettelen kun Ihastuminen palstalle pitää tätä katkeruutta tulla parkumaan?
- Anonyymi
Ja minä ihmettelen tätä sinun psyykkistä tilannetta kun pitää mankua saman äijän teksteissä mitä maanittelee ottamaan yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä ihmettelen tätä sinun psyykkistä tilannetta kun pitää mankua saman äijän teksteissä mitä maanittelee ottamaan yhteyttä.
Ikäväpalsta on ikävöintiå eli omaa tunnenarkkausta varten t käry grändi
- Anonyymi
Ihastuin itsekin, mutta se karisi nyt pois. Blame on you, if you fool me once, blame on me, if you fool me twice.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun gubbe tarvii nyt ihmetellä kun asia ei sulle kuulu, mutta näyttää kuuluvan buahahhaha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057