tietoa on jokaisella siitä että kun alkaa huumeiden kanssa pelaamaan niin ne koukuttaa,samoin kuin viina, tupakka, energiajuomat, suklaa. Se että osaa pitää hallinnassa ettei ratkea viihdekäyttäjksi päivittäin ja sitten se helpostii repsahtaa vahvempien käyttäjäksi . NYT JUURI TELKUSTA TULI PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN OMAT KERTOMUKSET, siinä manasivat sitä kun olivat sortuneet niin muuta eläntarkoitusta ei heillä enää ole, eka annos saatava heti aamulla ja monesti se annos ei riitä kuin puolen tuntia vaikutusta ja sit taas lisää.
Nuorten nykyään käytetty ilokaasu aiheuttaa hermostoon viannopeasti joka vie liikuntakyvyn sun muuta.
Eihän monikaan mieti pätkääkään terveyttää eikä myöskään kaverinsa puolesta vaan kaveriukset alkavat tyhmyttään käyttelee uskomatta sitä että se on menoa humnningolle.
MONI PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ ON TAPPANUT OMAISIAAN TAI MUITA IHMISÄ SAADAKSEEN RAHAA HUUMEISIIN .
Nykyisin rappioporukka ja helvetin selkärangatonta , sit porataan kun saa hoitoa vaikka oman surkeuttaa on sit huonossa jamassa kun aineisiin sortuu.
kantsii miettii mihin alkaa ja kantaa vastuunsa
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenterveysongelmat alkavat olemaan kovin yleisiä, ja kun ihmiselle tulee paha olla, hän saattaa paeta oloaan päihteisiin, hakee kenties helpotusta tuskaiseen oloonsa.
Onhan se hetken helpotus, mutta ei se mitään pitemmän päälle auta, päinvastoin, sillä saa vain ongelmat lisääntymään ja olonsa entistä kurjemmaksi.
Kukaan ei varmaan nuorena mieti, että haluaa " isona " alkoholistiksi tai narkomaaniksi. On monen tekijän summa, että jotkut ajautuu sille tielle, siihen ei ole ainoastaan yhtä syytä. Ja syyt löytyy omasta psyykestä, omasta tavasta ajatella ja toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940