En ikinä tule enää kenenkään luottaa.
Kaikki jätti silloin painajaisen keskellä
minut yksin!
En ikinä oo enää ehjä.
Rikos tuhosi minut.
Mutta se ei ole pahinta, vaan ihmiset joihin
luotin käänsi rikoksen jälkeen selkää minulle.
En ikinä tule olee enää ehjä ja luottaa että olen arvokas ihminen, mutta elään kiusallankin.
En ikinä tule luottaa
6
814
Vastaukset
- Anonyymi
Pahinta oli kuitenki tämä syksy, kun sain ammatti apua niin ihmiset suuttui minulle.. He joita pidin luotto ihmisinä minun elämässöni!
- Anonyymi
Sisältyisiköhän tähän kokonaisuuteen gubbe muutakin, kun lähdit työterveyden kautta ns jalat edellä kilometritehtaalle?
- Anonyymi
Se on oikein se heippaa
- Anonyymi
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
Onko joku laulanut sinusta? Tiedonantokanavan kutsuminen vasikkakanavaksi kertoo karua kieltä asenteista. Metateksti
- Anonyymi00008
1. trust no one
2. deny everything
3. destroy the evidence
X-filesistä opittu aikanaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1334135Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1913905Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut941385Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361079