En ikinä tule enää kenenkään luottaa.
Kaikki jätti silloin painajaisen keskellä
minut yksin!
En ikinä oo enää ehjä.
Rikos tuhosi minut.
Mutta se ei ole pahinta, vaan ihmiset joihin
luotin käänsi rikoksen jälkeen selkää minulle.
En ikinä tule olee enää ehjä ja luottaa että olen arvokas ihminen, mutta elään kiusallankin.
En ikinä tule luottaa
Anonyymi-ap
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Pahinta oli kuitenki tämä syksy, kun sain ammatti apua niin ihmiset suuttui minulle.. He joita pidin luotto ihmisinä minun elämässöni!
- Anonyymi
Sisältyisiköhän tähän kokonaisuuteen gubbe muutakin, kun lähdit työterveyden kautta ns jalat edellä kilometritehtaalle?
- Anonyymi
Se on oikein se heippaa
- Anonyymi
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
Onko joku laulanut sinusta? Tiedonantokanavan kutsuminen vasikkakanavaksi kertoo karua kieltä asenteista. Metateksti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116