En ikinä tule enää kenenkään luottaa.
Kaikki jätti silloin painajaisen keskellä
minut yksin!
En ikinä oo enää ehjä.
Rikos tuhosi minut.
Mutta se ei ole pahinta, vaan ihmiset joihin
luotin käänsi rikoksen jälkeen selkää minulle.
En ikinä tule olee enää ehjä ja luottaa että olen arvokas ihminen, mutta elään kiusallankin.
En ikinä tule luottaa
6
867
Vastaukset
- Anonyymi
Pahinta oli kuitenki tämä syksy, kun sain ammatti apua niin ihmiset suuttui minulle.. He joita pidin luotto ihmisinä minun elämässöni!
- Anonyymi
Sisältyisiköhän tähän kokonaisuuteen gubbe muutakin, kun lähdit työterveyden kautta ns jalat edellä kilometritehtaalle?
- Anonyymi
Se on oikein se heippaa
- Anonyymi
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei elämässä ole luottohenkilöitä..vaitiolovelvollisuuskin on ihan humpuukkia
Onko joku laulanut sinusta? Tiedonantokanavan kutsuminen vasikkakanavaksi kertoo karua kieltä asenteista. Metateksti
- Anonyymi00008
1. trust no one
2. deny everything
3. destroy the evidence
X-filesistä opittu aikanaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591061- 491049
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2801046- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet86857Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816