"Liikenneturva kertoo seuranneensa syksyllä 2024 autoilijoiden vilkunkäyttöä liikenneympyröissä ja risteysalueilla ympäri Suomea. Sen mukaan peräti joka neljäs autoilija jätti vilkuttamatta ajaessaan liikenneympyrästä pois."
Vai vielä vilikkuu teille pitäis näyttää! Kylläpä siinä sen verran jouvatta seisomaa että liikenneympyrässä oleva poistuu jossain vaiheessa jostain kohtaa liittymistä. Meillä kun Savossa ei katastuksessa vaajita sellasta olevankaan kun kukkaa ei sitä kumminkaan käytä. On kyllä suositelleet että ulukopaikkakunnalla ajellessa pijetää ikkuna auki ja heilutettaa kättä risteyksissä mihi päin on meininki lähtee. Sen takia on hyvä olla vänkärin puolella joku vilikuttaja ettei kuskin tarvihe laittaa runkkasta kepin päähä että ylettäs heiluttammaa toiselleki puolelle.
Liikenneturva on huolestunut suomalaisten vilkunkäytöstä liikenneympyröissä.
59
297
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a9963929-bb7d-4eb7-9bc7-0d726fb14959?_gl=1*74k2rp*_ga*MTk0MTE3NTg2OS4xNzM0NDA2NDY3*_ga_3L539PMN3X*MTczNDQxMDAwMy4yLjEuMTczNDQxMDY0Mi4wLjAuMA.. - Anonyymi
VMP :D :D :D
- Anonyymi
Vilkuttamattomuus johtuu kuljettajan pienistä aivoista.
Kaasun painaminen ja ratin kääntäminen vaatii kaiken aivokapasiteetin, jarruttamiseen pitää jo todella pinnistää.
Vilkuttaminen on jo täysin ylivoimainen suoritus. - Anonyymi
Aika monella ei tunnu olevan mitään käsitystä milloin vilkkua käytetään muuallakaan saati liikenneympyrässä.
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa. Itse olen kohta yli 50 vuotta autoillut eikä ole ongelmia liikenneympyröissä. Laitan hyvissä ajoin aina hätävilkut tullessani liikenneympyrään ja muut kanssaliikkujat osaavat varoa. Koskaan en ole liikenneympyrässä tämän vuoksi kolaroinut. Jos näen kevyttä liikennettä annan töötillä äänimerkin toistuvasti ja kevyt liikenne ei silloin loiki auton eteen ja pääsen esteettömästi poistumaan liikenneympyrästä. Helppoja keinoja, joilla pääsee liikkumaan sujuvasti.
- Anonyymi
No nyt on jo vähän sinne päin niin kuin olla pitääkin! Hätävikkujen käytön lisäksi olisi äänimerkin käyttö parempi aloittaa jo hyvissä ajoin lähetyttäessä liikenneympyrää. Nohevimmat autoilijat ovat myös asentaneet turvallisuutta takaamaan rivin alppitorvia, jos ei auton katolle tai etupuskurin päälle, niin ainakin konepellin alle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on jo vähän sinne päin niin kuin olla pitääkin! Hätävikkujen käytön lisäksi olisi äänimerkin käyttö parempi aloittaa jo hyvissä ajoin lähetyttäessä liikenneympyrää. Nohevimmat autoilijat ovat myös asentaneet turvallisuutta takaamaan rivin alppitorvia, jos ei auton katolle tai etupuskurin päälle, niin ainakin konepellin alle!
What is the loudest horn you can get for a car?
The loudest car horn available in the market is the FISA Super Ultra Loud Car Horn. This horn boasts an impressive 150 decibels of sound, making it one of the most powerful horns on the market.
Alkaa jo huonokuuloisemmatklin kuulemaan kun tuon asentaa😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What is the loudest horn you can get for a car?
The loudest car horn available in the market is the FISA Super Ultra Loud Car Horn. This horn boasts an impressive 150 decibels of sound, making it one of the most powerful horns on the market.
Alkaa jo huonokuuloisemmatklin kuulemaan kun tuon asentaa😄Hyvä se on kevyttä liikennettä varoittaa, etteivät hypi alle ja älyävät väistää autoa. Huonostihan siinä käy, jos auton alle säntäävät. Tämän vuoksi olen torvella varoittanut ja hyvin on toiminut,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on kevyttä liikennettä varoittaa, etteivät hypi alle ja älyävät väistää autoa. Huonostihan siinä käy, jos auton alle säntäävät. Tämän vuoksi olen torvella varoittanut ja hyvin on toiminut,
Just niin ja jos eivät hyvällä usko, niin käy sitten pikkuse koppauttamassa että muistavat liikennekäyttäytymistä jonkun päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin ja jos eivät hyvällä usko, niin käy sitten pikkuse koppauttamassa että muistavat liikennekäyttäytymistä jonkun päivän
Kyllä osa on melko varomattomia pyörälläkin. Joensuun keskustassa päivittäin yrittävät liikenneympyröissä pyörällä työntyä auton alle. Onneksi olen tööttiä soittanut, niin onpa pyörästäkin jarrut löytyneet, kun meinaavat alle jäädä. Ilman tööttäystä olisivat alle jääneet. Eikö nämä pyöräilijät älyä liikennesääntöjä, kun väkisin auton alle meinaavat ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin sumuvalojen käyttö lisäisi näkyvyyttä ja sitä kautta turvallisuutta!😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä osa on melko varomattomia pyörälläkin. Joensuun keskustassa päivittäin yrittävät liikenneympyröissä pyörällä työntyä auton alle. Onneksi olen tööttiä soittanut, niin onpa pyörästäkin jarrut löytyneet, kun meinaavat alle jäädä. Ilman tööttäystä olisivat alle jääneet. Eikö nämä pyöräilijät älyä liikennesääntöjä, kun väkisin auton alle meinaavat ajaa.
Tuo olisi hyvä vitsi jos se olisi vitsi...
- Anonyymi
Se nyt olisi liikaa vaadittu jos näiltä vielä vilkun käyttöä vaatisi.Aivot pitäisi calibroida ja käyttää jossain psykoterapiassa ennen kuin olisi ullakolla valon lisäksi liikettäkin.
- Anonyymi
Oletko käynyt bsygoterapiassa vilkuttamassa?
- Anonyymi
Turhaanpa sitten vaatimuksiasi kirjoittelet koska itsekin myönnät että aivosi pitäisi calibroida ja käyttää jossain psykoterapiassa ennen kuin olisi ullakolla valon lisäksi liikettäkin.
Mitenkä muuten tapahtuu käytännössä tuo aivojen käyttäminen psykoterapiassa? Ämpärissäkö niitä olet kuljetellut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaanpa sitten vaatimuksiasi kirjoittelet koska itsekin myönnät että aivosi pitäisi calibroida ja käyttää jossain psykoterapiassa ennen kuin olisi ullakolla valon lisäksi liikettäkin.
Mitenkä muuten tapahtuu käytännössä tuo aivojen käyttäminen psykoterapiassa? Ämpärissäkö niitä olet kuljetellut?SInun calibrointisi ei ole onnistunut kunnollisesti. Huomaan sen siitä, että yksinkertaisten lauserakenteiden ymmärtäminen tuottaa sinulle hankaluuksia. Lisäksi olet piiloaggressiivinen, mika kertoo huonosta itsetunnosta ja alhaisesta koulutustasosta. Kenties voisit olla henkilö, jolla on hyvin alhainen älykkyysosamäärä. Siihen ei valitettavasti auta psykoterapia. Suosittelen sinulle kylmiä kylpyjä ja pimeässä huoneessa istuskelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SInun calibrointisi ei ole onnistunut kunnollisesti. Huomaan sen siitä, että yksinkertaisten lauserakenteiden ymmärtäminen tuottaa sinulle hankaluuksia. Lisäksi olet piiloaggressiivinen, mika kertoo huonosta itsetunnosta ja alhaisesta koulutustasosta. Kenties voisit olla henkilö, jolla on hyvin alhainen älykkyysosamäärä. Siihen ei valitettavasti auta psykoterapia. Suosittelen sinulle kylmiä kylpyjä ja pimeässä huoneessa istuskelua.
Kuka Mika se kertoo...?
Sinun hyökkäävyytesi kertoo ainoastaan narsismistasi, jota et itse ymmärrä mutta muut näkee sen hyvin selvästi.
Suosittelen sinulle aivojen ämpäriin laittamista ja niiden viemistä huoltoon sinne mainitsemallesi psykoterapeutille.
Pyydä vääntämään samalla älykkyysosamääräsäädintä vähän isommalle, tai mieluummin paljon isommalle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka Mika se kertoo...?
Sinun hyökkäävyytesi kertoo ainoastaan narsismistasi, jota et itse ymmärrä mutta muut näkee sen hyvin selvästi.
Suosittelen sinulle aivojen ämpäriin laittamista ja niiden viemistä huoltoon sinne mainitsemallesi psykoterapeutille.
Pyydä vääntämään samalla älykkyysosamääräsäädintä vähän isommalle, tai mieluummin paljon isommalle...Aggressiivisuus nousee aivan uudelle tasolle. Kirjoitusvirheiden korjaaminen viestii taas siitä, että edellinen kirjoitus ui selkeästi ihosi alle. Hehe. Etkä muuta kiukuissasi keksinyt, kun päätit tarttua kirjoitusvirheeseen? Nyt taitaa hermostuttaa. Eikö niin? Tätä se teettää, kun päästetään tietokoneelle ihmiset, joilla ei oikein lanttu leikkaa. Mutta eihän se sinun syysi ole, jos olet saanut syntymässäsi elämään vähän heikot lahjat. Liekö ollut vanhempasi jopa sukulaisia keskenään, kuten itä-suomessa tahtoo olla monesti? Se selittäisi tuon heikkolahjaisuuden ja siitä kumpuavat raivon puuskat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aggressiivisuus nousee aivan uudelle tasolle. Kirjoitusvirheiden korjaaminen viestii taas siitä, että edellinen kirjoitus ui selkeästi ihosi alle. Hehe. Etkä muuta kiukuissasi keksinyt, kun päätit tarttua kirjoitusvirheeseen? Nyt taitaa hermostuttaa. Eikö niin? Tätä se teettää, kun päästetään tietokoneelle ihmiset, joilla ei oikein lanttu leikkaa. Mutta eihän se sinun syysi ole, jos olet saanut syntymässäsi elämään vähän heikot lahjat. Liekö ollut vanhempasi jopa sukulaisia keskenään, kuten itä-suomessa tahtoo olla monesti? Se selittäisi tuon heikkolahjaisuuden ja siitä kumpuavat raivon puuskat.
Nyt on kristallipallosi sumentunut ja suuressa narsismissasi olet focusoinut aggressiosi vain yhteen henkilöön, vaikka minä olen tässä keskustelussa n. kolmas pyörä ja tulin sinun ja alkuperäisen riitakumppanisi väliin.
Mutta näin saimme hyvin esille hyökkäävyytesi ja kokoaikaisen valmiutesi siilipuolustukseen, johon liittyy vahvasti myöskin narsistille tyypillinen kyvyttömyys myöntää koskaan olevansa väärässä.
Omasta heikkoudestasi ja epävarmuudestasi kertoo myöskin taipumuksesi jatkuvasti kyseenalaistaa vastaväittelijän älykkyyttä ja lahjakkuutta ja korostaa omaa paremmuuttasi suhteessa kaikkiin.
Ei tarvitse olla paljonkaan psykologiaa opiskellut kun voi jo määrittää edustamasi ihmistyypin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kristallipallosi sumentunut ja suuressa narsismissasi olet focusoinut aggressiosi vain yhteen henkilöön, vaikka minä olen tässä keskustelussa n. kolmas pyörä ja tulin sinun ja alkuperäisen riitakumppanisi väliin.
Mutta näin saimme hyvin esille hyökkäävyytesi ja kokoaikaisen valmiutesi siilipuolustukseen, johon liittyy vahvasti myöskin narsistille tyypillinen kyvyttömyys myöntää koskaan olevansa väärässä.
Omasta heikkoudestasi ja epävarmuudestasi kertoo myöskin taipumuksesi jatkuvasti kyseenalaistaa vastaväittelijän älykkyyttä ja lahjakkuutta ja korostaa omaa paremmuuttasi suhteessa kaikkiin.
Ei tarvitse olla paljonkaan psykologiaa opiskellut kun voi jo määrittää edustamasi ihmistyypin.Mittees jos kumpihi nyt pistäsittä sukkahousut jalakaan ja ajasitta yhessä autotietä pitkin polokupyörällä sumuvalot piällä liikenneylpyrään kakille?
Hyvä kakki, parempi mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla paljonkaan psykologiaa opiskellut kun voi jo määrittää edustamasi ihmistyypin.Syy, miksi kyseenalaistan älykkyytesi. Koska tekstisi on niin selkeästi heikkolahjaisen ihmisen tuotosta. Kyseessä on siis vain havainto, ei mitään muuta. Sinä vain tulkitset harhaisissa aivoissasi mitä sattuu. Enkä minä syytä sinua, sillä eihän se ole sinun syysi, jos on isälläsi tekovaiheessa lurahtanut vähän pissiä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla paljonkaan psykologiaa opiskellut kun voi jo määrittää edustamasi ihmistyypin.bsygologiikkaa kannatta opiskella kaikkien jotka riitelee koska bsygolocia on hyvä keino harrastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy, miksi kyseenalaistan älykkyytesi. Koska tekstisi on niin selkeästi heikkolahjaisen ihmisen tuotosta. Kyseessä on siis vain havainto, ei mitään muuta. Sinä vain tulkitset harhaisissa aivoissasi mitä sattuu. Enkä minä syytä sinua, sillä eihän se ole sinun syysi, jos on isälläsi tekovaiheessa lurahtanut vähän pissiä mukaan.
Jos haluat ihan oikeasti nähdä ihmisen jolla on harhaiset aivot, niin se on hyvin helppoa, katso peiliin!
Vaikka tuo narsismisi onkin ylipursuvaa, se ei kyllä vakuuta yhtään ketään älykkyydestäsi ja lahjakkuudestasi, paitsi tietysti sinut itsesi.
Hankipa vähän pelikenttäkokemusta ennen kuin tulet aikuisten kanssa kiistelemään noiden lapsellisen alkeellisten teiniargumenttiesi kanssa.
Silmiinpistävää sinussa on myös tuo mieltymyksesi seksiaktin aikana tapahtuviin pissaleikkeihin, mutta se ei ole kenellekään yllätys... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat ihan oikeasti nähdä ihmisen jolla on harhaiset aivot, niin se on hyvin helppoa, katso peiliin!
Vaikka tuo narsismisi onkin ylipursuvaa, se ei kyllä vakuuta yhtään ketään älykkyydestäsi ja lahjakkuudestasi, paitsi tietysti sinut itsesi.
Hankipa vähän pelikenttäkokemusta ennen kuin tulet aikuisten kanssa kiistelemään noiden lapsellisen alkeellisten teiniargumenttiesi kanssa.
Silmiinpistävää sinussa on myös tuo mieltymyksesi seksiaktin aikana tapahtuviin pissaleikkeihin, mutta se ei ole kenellekään yllätys...Hienoa että pysytään tiukasti aiheessa, juuri tuotahan tämän ketjun aihe koskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmiinpistävää sinussa on myös tuo mieltymyksesi seksiaktin aikana tapahtuviin pissaleikkeihin, mutta se ei ole kenellekään yllätys...Taisi mennä sinulla tunteisiin. Olisi isäsi saanut olla tarkempana, kun satsia teki. Ettei olisi sitä pissiä lorahtanut sekaan. Taidat olla vielä hermovikainen, kun kiihdyt luonnottomasti. Se, että minä kerron sinulle totuuksia, ei pitäisi aiheuttaa noin suurta hermostumista. Sinun pitäisi ottaa tarkkanäköiset huomioni opiksi. Voisit kehittyä ihmisenä, vaikka kykysi ovatkin heikot. Silti aina voi kehittyä. Ei nyt ehkä paljoa, mutta kuitenkin. Ota opiksesi, mitä viisaammat sinulle kertovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä sinulla tunteisiin. Olisi isäsi saanut olla tarkempana, kun satsia teki. Ettei olisi sitä pissiä lorahtanut sekaan. Taidat olla vielä hermovikainen, kun kiihdyt luonnottomasti. Se, että minä kerron sinulle totuuksia, ei pitäisi aiheuttaa noin suurta hermostumista. Sinun pitäisi ottaa tarkkanäköiset huomioni opiksi. Voisit kehittyä ihmisenä, vaikka kykysi ovatkin heikot. Silti aina voi kehittyä. Ei nyt ehkä paljoa, mutta kuitenkin. Ota opiksesi, mitä viisaammat sinulle kertovat
Mistä lähtien olet pitänyt totuutena kaikkea mitä suustasi ulos tulee?
Oletko aina kokenut olevasi suuri guru, muiden opettaja ja ohjaaja, joita muiden tulee kuunnella ja ihailla?
Osaatko määritellä sen kohdan elämässäsi kun aloit saada noita tuntemuksia ja halveksia muita?
Tapahtuiko silloin jotakin erityistä, esim. yllätit isäsi autotallista homoeroottisessa kontaktissa enosi kanssa, tms. järkyttävää?
Vai onko sinulla syntymästäsi lähtien ollut ylivertaisuuden ja rajattoman viisauden tuntemuksia ja huolimatta huonosti menneestä ammattikoulusta ja sitä seuranneesta työttömyydestä, sekä kyvyttömyydestäsi solmia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, ollut noita esiintuomiasi yli-ihmissyndrooman oireita?
Onko suvussasi muita mielenvikaisia?
Vastaa rehellisesti, niin voin määrittää onko sinulla paranemismahdollisuuksia ja mikä lääke sinua mahdollisesti auttaisi parhaiten.
Alkoholia ja kannabistahan sinä olet usein kokeillutkin oloasi helpottaaksesi, mutta minun täytyy kertoa että ne vain pahentavat oloasi, kuten jo tekstistäsikin näkee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä sinulla tunteisiin. Olisi isäsi saanut olla tarkempana, kun satsia teki. Ettei olisi sitä pissiä lorahtanut sekaan. Taidat olla vielä hermovikainen, kun kiihdyt luonnottomasti. Se, että minä kerron sinulle totuuksia, ei pitäisi aiheuttaa noin suurta hermostumista. Sinun pitäisi ottaa tarkkanäköiset huomioni opiksi. Voisit kehittyä ihmisenä, vaikka kykysi ovatkin heikot. Silti aina voi kehittyä. Ei nyt ehkä paljoa, mutta kuitenkin. Ota opiksesi, mitä viisaammat sinulle kertovat
Tommosia viisaita menee 16 tusinaan... 🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommosia viisaita menee 16 tusinaan... 🤣😂🤣
Paljon on noita hymiöitäkin lapsenmielisten käytettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on noita hymiöitäkin lapsenmielisten käytettäväksi.
Täällä vilkuttamattomat keskustelee syvällisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien olet pitänyt totuutena kaikkea mitä suustasi ulos tulee?
Oletko aina kokenut olevasi suuri guru, muiden opettaja ja ohjaaja, joita muiden tulee kuunnella ja ihailla?
Osaatko määritellä sen kohdan elämässäsi kun aloit saada noita tuntemuksia ja halveksia muita?
Tapahtuiko silloin jotakin erityistä, esim. yllätit isäsi autotallista homoeroottisessa kontaktissa enosi kanssa, tms. järkyttävää?
Vai onko sinulla syntymästäsi lähtien ollut ylivertaisuuden ja rajattoman viisauden tuntemuksia ja huolimatta huonosti menneestä ammattikoulusta ja sitä seuranneesta työttömyydestä, sekä kyvyttömyydestäsi solmia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, ollut noita esiintuomiasi yli-ihmissyndrooman oireita?
Onko suvussasi muita mielenvikaisia?
Vastaa rehellisesti, niin voin määrittää onko sinulla paranemismahdollisuuksia ja mikä lääke sinua mahdollisesti auttaisi parhaiten.
Alkoholia ja kannabistahan sinä olet usein kokeillutkin oloasi helpottaaksesi, mutta minun täytyy kertoa että ne vain pahentavat oloasi, kuten jo tekstistäsikin näkee.Tekstisi muuttuu hetki hetkeltä älyvapaammaksi. Sinua taitaa hermostuttaa, kun olen niin osuvasti nähnyt lävitsesi. 🤣🤣🤣😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstisi muuttuu hetki hetkeltä älyvapaammaksi. Sinua taitaa hermostuttaa, kun olen niin osuvasti nähnyt lävitsesi. 🤣🤣🤣😛
Älä viitsi enää, kyllä sinut on jo punnittu ja köykäiseksi havaittu.
Ihailtavaa sinussa on vain sisukkuutesi, et halua antaa periksi et niin millään!
Mutta, entä jos käyttäisit tuota sisukkuutta järkevästi, niin voisit saada aikaan jotakin todellista, etkä vain häpäistä itseäsi.
Rauhallista loppuvuotta ja Joulu naikaa!
Huomaatko kuinka sanavälinäppäimellä saa ihmeitä aikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstisi muuttuu hetki hetkeltä älyvapaammaksi. Sinua taitaa hermostuttaa, kun olen niin osuvasti nähnyt lävitsesi. 🤣🤣🤣😛
Et taida olla oikea henkilö puhumaan älyvapaudesta...🤣😂🤣💩
- Anonyymi
Yksinkertainen vilkun käyttö/käyttämättömyys tuntuu olevan vaikeaa mutta ei taitava sanan käyttö toisen loukkaamiseksi.
T: turvallinen kuski maaseudulta.- Anonyymi
Mäne sinä ajelemaan lehmien sekaan sinne maaseudulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ene.män näitä lehmiä löytyy täältä Joensuusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkun käyttö on yksinkertaista mutta Anonyymi 2024-12-18 12:12:55 on vielä yksinkertaisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkun käyttö on yksinkertaista mutta Anonyymi 2024-12-18 12:12:55 on vielä yksinkertaisempi.
Mites anonyymi 2022-17-87-8767-8
- Anonyymi
miksi tuo yksi kirjoittaja vihaa heikkolahjaisia. Tuskin itselläänkään ÄO kengän numeroa suurempi.
- Anonyymi
Heigot lahjat toi joulupukki. Ei ollunna mitään hyvejä
- Anonyymi
Häläpäti päppää. Mitä joriset taatto?
- Anonyymi
Yrittää peitellä omaa heikkolahjaisuuttaan syyttämällä muita heikkolahjaisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää peitellä omaa heikkolahjaisuuttaan syyttämällä muita heikkolahjaisiksi.
Ovatko lahjasi heikot? Voin vastata. Kyllä ovat. Harvinaisen heikot. Kusta mukana tekovaiheessa, ja runsaasti. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko lahjasi heikot? Voin vastata. Kyllä ovat. Harvinaisen heikot. Kusta mukana tekovaiheessa, ja runsaasti. 🤣
Avaatko hieman enemmän noita pissaleikkifantasioitasi? Tapaatko itse kusta emättimeen, vai mistä olet tuollaisen fetissin saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaatko hieman enemmän noita pissaleikkifantasioitasi? Tapaatko itse kusta emättimeen, vai mistä olet tuollaisen fetissin saanut?
Harmittaako sinua se, että sinua tehdessä on tullut pissiä sekaan. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako sinua se, että sinua tehdessä on tullut pissiä sekaan. 🤣🤣🤣
Semmoinen kommentti tuli vajakilta... Pissan on keksinyt omasta päästään, sillä siellä sitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen kommentti tuli vajakilta... Pissan on keksinyt omasta päästään, sillä siellä sitä on.
Harmittaako? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei. Miksi? Pitäisikö?
Harmittaakos sinua, ettei sinulla pissa hölsky päässä, vaan olet täysi k.s.p.ä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Miksi? Pitäisikö?
Harmittaakos sinua, ettei sinulla pissa hölsky päässä, vaan olet täysi k.s.p.ä?Pissityyppi on kiukustunut🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Voi ei. Älä mene. Palsta ei ole mitään ilman sinua. MUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Älä mene. Palsta ei ole mitään ilman sinua. MUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA
Todella terve tyyppi... 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella terve tyyppi... 🤪🤪🤪
TERVE TERRRVVEEE TERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- Anonyymi
Helevetti mitä paskanjauhantaa! Onko täällä niin typerää porukkaa ettei osata keskustella aiheesta vaan ruvetaan toisiaan nokkimaan?! Onko täällä yhtään selväjärkistä kirjoittajaa? Tämä on kuin joku avohoitofoorumi.
- Anonyymi
Yksi maailman yksinkertaisimmista asioista: vilkun oikeaoppinen käyttö ja tällainen keskustelu syntyy vain sen takia ettei sitä vilkun käyttöä osata. Ei ihme ettei osata esim. ajo- ja sumuvalojen käyttöä, turvavälejä tai muutenkaan liikkua maanteillä turvallisesti.
- Anonyymi
Ihmeellistä. Miksi ei puhuta cacista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi maailman yksinkertaisimmista asioista: vilkun oikeaoppinen käyttö ja tällainen keskustelu syntyy vain sen takia ettei sitä vilkun käyttöä osata. Ei ihme ettei osata esim. ajo- ja sumuvalojen käyttöä, turvavälejä tai muutenkaan liikkua maanteillä turvallisesti.
Häikäsöööö...!!! Säkki piässä nukunnii kun niin häikäsööööö...!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häikäsöööö...!!! Säkki piässä nukunnii kun niin häikäsööööö...!!!
Korjaan: sinä olet maailman yksinkertaisin.
- Anonyymi
TATTA DA TATTADA TATTA DA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIPIDIIPIPIPIPIPIPIPIPIPIPIPI DIIIIIIIIIIIIIIII BOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- Anonyymi
viLKUTUS KONETT EN KÄYTTÄNÄ KUN MENIN JOSKU AUTOSA YMPYRÄÄN. oNKO KUUMOTUS PALLISSA VILKUTUSTKONETTA VAI EIKO. kOSKA JOS KÄÄNTYY eRKINPELLITYKSELLE PALLILLA NIIN PITÄÄKÖ VILKUTUSKONETTA KÄYTELLÄ. pITÄÄKÖ?
- Anonyymi
Liikenneympyrässä ajettava myötäpäivään niin matka lyhenee.Niin mie ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?3984668- 3501826
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä311573Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401250Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N5876Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen130850Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70825- 46817
Suomi tarvitsee todellisuudessa paljon enemmän apua kuin Ukraina
Ukrainalla on omaa asetuotantoa huomattavasti, mm. tykit, miljoona droonia vuodessa, erilaisia ohjuksia,... Suomella ei132760Hei taas tänne
Ja hyvää huomenta päivää. Tammikuun toinen, lumisateinen ja harmaa päivä. Kevään odotusta. 😊❤️🌨️🧊❄️129744