Hävettävää

Anonyymi-ap

Kuulin että sote puolella pohde ei tarjoa työntekijöilleen etes jouluruokaa?? Onko tuo oikeesti totta? Miten hävytöntä työtekijöitä kohti. Kyllä minunkin työnantaja tarjosi syötiin ravintolassa ja saatiin pomolta vielä niin sanotusti " kallis joululahja". Toivotaan että etes pomonne muistaa teitä pohdelaisia kunnon lahjalla. Hävetkää päättäjät joulu on keeran vuodessa!!

6

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä yksityisillä puolella ei kovinkaan moni firma tarjoa mitään. Pikkujoulutkin pitää itse maksaa. Toki en mihinkään pikkujouluihin edes lähtisi. Työkaverit jääköön työpaikalle, ei vapaalla yhdessä.

• Anonyymi

Kysymys ei ole siitä etteikö syöjiä olisi vaan siitä ettei tarjoojia oo. Kyllä tuommosen firman pittäisi jouluruoka tarjota kun he tekkee hyvvää työtä auttaen ihmisiä vaan eipä näy se heitä kiinnostavan. Onhan se mukavaa yhdessäoloa näin joulunalla kun sais kokkoontuu syömään en nää siinä mittään pahhaa joka ei halua niin jääkööt pois vaan nyt ei tarvi sitä miettii kun ei oo yhteistä jouluruokailua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys ei ole siitä etteikö syöjiä olisi vaan siitä ettei tarjoojia oo. Kyllä tuommosen firman pittäisi jouluruoka tarjota kun he tekkee hyvvää työtä auttaen ihmisiä vaan eipä näy se heitä kiinnostavan. Onhan se mukavaa yhdessäoloa näin joulunalla kun sais kokkoontuu syömään en nää siinä mittään pahhaa joka ei halua niin jääkööt pois vaan nyt ei tarvi sitä miettii kun ei oo yhteistä jouluruokailua

Onpa firma hävetkkön

• Anonyymi

Syökää kotona.

• Anonyymi

Ennen jouluaattona töissä oleville tarjottiin jouluruoka talon puolesta.
      Käytännöstä kuitenkin luovuttiin kun se koettiin epäreiluksi niitä kohtaan jotka eivät olleet jouluaattona töissä.
      Näin siis Oulussa yliopistollisessa sairaalassa.

• Anonyymi

Mitä suurempi julkinen organisaatio, sitä enemmän välijohdossa on vapaamatkustajia, joille ei voi antaa muuta vastuuta, kuin kuivamustekynän. Ja sekin on hautaustoimiston esihenkilölle ojentama mainoskynä.
      Nämä kyvyttömät tekevät sitten esihenkilöilleen exceleitä, joihin ovat funktioineet, että kuinka paljon maksaisi, jos jokainen lähihoitaja ja siivooja saisi käydä syömässä joulu-tahi arkilounaan paikallisella ABC:llä. Mieluiten joulun jälkeen. Ja esittelevät laskelmansa esihenkilölleen kohdistetussa sähköpostissa palkankorotustoiveen liitteenä tiedostonimellä: "Nain_paljon_saastamme_jos_emme_tarjoa_jouluruokaa_tyontekijoille_joulun_alla_2024.xls"
      ja...
      Kunnioittavasti pyydän että Te otatte huomioon, että olen tehnyt jo pari vuotta töitä hyvinvointialueelle, pelkällä aloituspalkallani. Esitän, että palkkani korotetaan jatkossa seuraavaan, tai mieluiten sitä korkeampaan palkkaryhmään. Hyvää joulua perheellesi ja kuten sovittiin, tapaamme viimeistään Seurahuoneella hautaustoimiston tarjoamalla joulupäivällisellä, aaton aattona.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe