Joo, alunperinkin lähti golfutopia Savisaaressa liian korkeelle putille, putos ja uppos...
Hankkeessa on ainut hyvä asia kun golffista mitään ymmärtämättömät eivät tulleet höynäytetyksi ja menettäneet rahojaan. Kiitos Kuopion kaupungin päättäjät kun ette mahdollistaneet tätä hallitsematonta golf-vouhotusta.
Savisaari polleputti
7
272
Vastaukset
- Anonyymi
Pelleputti sopisi nimeksi paremmin.
- Anonyymi
Golffi on syvältä, on hyvä että sinne upotetuksi aiotut verorahat saadaan nyt monen eri henkilön torilla toivoman keskustan koirapuiston toteuttamiseen.
- Anonyymi
Oliko tämä edes missään käsittelyssä muualla kun haaveilijoiden unissa?
- Anonyymi
Kirkolliseen toimintaan mieluummin sijoittaisin.
- Anonyymi
Tokihan sillä rahalla saisi monta laatikollista ehtoollisviiniä, mutta toisaalta rahat olisivat paremmassa turvassa maassa kuin jumalattomien suussa.
- Anonyymi
Jokainen nyt vastustammaan tätä putti-vouhotusta, tässä voi olla taas yksi tarpeeton kompastuminen joka lopulta päätyisi veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi
Kyllä on väkisin ajettu asia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222844- 1121788
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2311492- 191420
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗851388- 2451338
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh271239Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67983En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25982Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16957