Ella Kanninen näyttää ottaneen tuon nolaushaastatteluviihteen oikein omaksi lajikseen. Imartelemalla houkuttelee psyykkeeltään hauraita tai iäkkäitä jo vähän höpsähtäneitä staroja studioon haastateltaviksi. Sitten haastattelun aikana luo halveksivia ja tarkoituksellisen alentavia katseita vieraaseensa ja juuri siten, että oma naama ja se katse kuvataan. Ei ihme että Maria Junger, haurasta elämänvaihetta läpikäynyt ihana ja kiltti ihminen menetti elämänhalunsa kun tuli koko Suomen kansan edessä nolatuksi.
Ella Kanninen häpäisi Karita Mattilan, sitä ennen Maria Jungerin puoli seitsemän ohjelmassa
8
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kanninen vain joutui kysymään mitä tiesi vieraan odottavan, Mattilan oma näytöshän tuo oli ihan täysin. Liian suuri ihminen pienen Suomen telkkariin...
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä,
- Anonyymi
No, ei sinne telkkariin ole tarkoituskaan mahtua.
- Anonyymi
Kannisen oma suojatyöpaikka !
- Anonyymi
niin en tunne ellaa mut on kovia ajattelijoita jotka esim ajattelee ikävästi henkisesti sairaista ja köyhistä. En ota kantaa Ella kanniseen koska en oo varma. Ilmeet ei välttämättä aina vakuuta.
- Anonyymi
Ella osaa, kuten kaikki toimittajat, vedättää haastateltavaa kysymyksillään ja olla muka ihaileva ja imponeeraantunut niin että haastateltava alkaa kertoa enemmän kuin oli aikonutkaan. Ja sopivasti innokkaan ja vauhtiin pääseen vieraan voi sitten ampua alas yhtäkkisellä toteamuksella, että "nyt meidän täytyy lopettaa, kiitos että kävit", ja jälkeen katse kameraan ja saman tien aloittamaan ihan toista aihetta. Eli vieras jää hämmentyneenä ja nolona kuin kesken lauseen studiosta poistettuna..että mitä. Mihin hävisi se kiltti haastattelija ja kuka on tuo kylmä luuska tuossa joka ei ole enää tuntevinaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ella osaa, kuten kaikki toimittajat, vedättää haastateltavaa kysymyksillään ja olla muka ihaileva ja imponeeraantunut niin että haastateltava alkaa kertoa enemmän kuin oli aikonutkaan. Ja sopivasti innokkaan ja vauhtiin pääseen vieraan voi sitten ampua alas yhtäkkisellä toteamuksella, että "nyt meidän täytyy lopettaa, kiitos että kävit", ja jälkeen katse kameraan ja saman tien aloittamaan ihan toista aihetta. Eli vieras jää hämmentyneenä ja nolona kuin kesken lauseen studiosta poistettuna..että mitä. Mihin hävisi se kiltti haastattelija ja kuka on tuo kylmä luuska tuossa joka ei ole enää tuntevinaankaan.
mua pelottaa eniten tunnekylmät ihmiset että oon miettiny että jos semmosia esim pääsee niinku tosi tunnekylmiä eduskuntaan päättäjiksi johtoasemii niin meno voi olla tosi raakaa että ehkä nykyhallituksen toimet esim sairaaloiden jutuissa on olleet ehkä vasta lopun alkua että' voi olla tulossa vielä pahempaakin ns kokonaiskuvassa. Ei liity nyt mitenkään politiikka aiheeseen mut halusin ottaa esille sen kun tunnekylmyydedstä puhuit sä että sun mielest Ella on semmone, että iha mua hirvittää mihi tää maailma voi vielä mennä että käykö viel niin että tunnekovat johdossa haluaa ihan oikeasti poistaa kaikki heikot koko maailmasta??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaan vielä sulle (oon sama kuin äskeinen kirjoittaja) että tota mulla on iha tarpeeks yhellä miehellä eri sairauksia ja epäilen että myös synnynnäisiä sairauksia on kun epäilen että mulla on aspergerin syndrooma, lievää tourettea ja ADHD että en yhttään ihmettelis jos nuo diaknoosit myös löytyisi mielensairauksien lisäksi kun mulla on todettu diaknooseissa erilaisia mielensairauksia kuten esim lievä skitsofrenia eli lievä skitsous minussa eniten tulee silloin jos mietin esim tunnekylmiä ihmisiä että mä pelekään että tunnekylmät ihmiset haluaa päästä eroon ihmisistyä kuten minä koska ne lasjkee kaiken rahassa ja ei ne pijä realistisena esim hyvinvointiyhteiskuntaa ja tää seuraava voi tulla sule ja muilleki yllätyksenä että oon osittain samaa mieltä heidän kanssa että rahaa ei kasva puussa jolloin me joudumme valitettavasti tinkimään omistaan, jopa omista eläkkeistä, mut ei kai se tod näk ole lopullinen trendi&linja, mut toisaalta helepppo mun sannoo kun mul ei rahavaikeuksia ollu ikinä vaikka oon saanu takuueläkettä mikä on pienin eläke, mut oon yrittäny aina viisaasti käyttää rahani että säästölinjaa vetäny
eli siis tunnekovat ihmiset pelottaa eniten. Pelkoni on hallinnassa kuitenni kuten lievästä skitsofreniasta voi päätellä sen että pelot ei ole niin suuret vaan lievät. Parhaiten ne pelot voittaa esim rauhoittumalla kuten kuuntelemalla jotain rauhaisaa musiikkia tai ihan hiljentymällä tai tekemällä jotain työtä, kuten kotona jotain kotityötä että kyllä tekevälle aina on jotain työtä, tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807