etten ihastu keneenkään, koska koen kaikki vain ja ainoastaan kavereiksi!
Kerron rehellisesti
7
200
Vastaukset
- Anonyymi
Älä valehtele!
- Anonyymi
Tiedätkö enää itsekään mistä yrität gubelle urputtaa?
- Anonyymi
Okei gubbe mutta mitä teemme tuolla tiedolla
- Anonyymi
Sekoilemma muuten vain. Parodiaa nääs
- Anonyymi
Ei kannatakaan.
Olet kaukaa viisaampi kuin luulinkaan. - Anonyymi
Oletko se tyyppi joka haluaa sen lyhyen tumman samanikäisen miehen eikä ketään muuta?
- Anonyymi
Tuskin löytyisi sellaista samanikäistä miestä, jolle riittäisi pelkkä ystävyys. Seksiä minulta ei saa kukaan ja minulle on koko ajan toitotettu sitä, että vanhemmat miehetkin haluavat naiselta seksiä. Koska olen erityispiirteinen minä viidyn hyvin yksin ja yksin oleminen ei ole minulle ollut ongelma koskaan!
Ennen projektin aloitusta minulta olisi pitänyt kysyä mitä tulevaisuudeltani toivon, olisin jo silloin hyvin monia vuosia sitten vastannut ihan samoin kuin nyt: en halua parisuhdetta kenenkään kanssa, pelkkä ystävyys on vain mahdollista! Olen hyvin väsynyt kaikkeen siihen miten projekti toteutettiin. Se ei sopinut minulle ollenkaan! Koen että projektin toteutus loukkasi yksityisyyttäni! Olin kuin saalis jotasaalistettiin. Kaikki se näytelmä ympärilläni on saanut minut voimaan todella pahoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223