Kyse on henkilöautosta. Mutta traktoripalstalla, kun traktorimiehet tietää.
Jos auton lohkolämmitin on talvella jatkuvasti päällä, kun auto on tallissa, voiko tulla jotain haittaa autolle? Unohtuu nimittäin usein päälle, kun ohjaan lämmitystä asunnosta käsin automaattisulakkeella ja se sulake jää usein napsauttamatta off-asentoon. Siis aina kun ajan auton talliin, laitan lohkolämmittimen (600W) johdon paikalleen ja kun seuraavana päivänä on menoa, napsautan sulakkeen on-asentoon, mutta kun se usein siis jää siihen asentoon, eli lohkolämmitin saattaa olla vuorokaudenkin päällä ja heti ajosta tultua laitettu uudelleen moottoria lämmittämään.
Traktorimiehet tietää
12
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta tai haittaa mihinkään tuollainen pikku lämmitin oli päällä tai ei
- Anonyymi
Sähkönmyyjä saa parhaan hyödyn.
- Anonyymi
Porina käy lohkossa ja tulipalo vaara on todellinen!
- Anonyymi
Joo. Toivottavasti mökkisi palaa, häirikkö.
- Anonyymi
Turha sähkönkulutus ja lämmittimen lyhentynyt käyttöikä.
Pitempään käytettynä haihduttaa jäähdytysnestettä joten nestetasoa kannattaa seurailla.- Anonyymi
Voiko aiheuttaa vuotoa? Kerran omistin auton, jonka moottorin alle ilmestyi lohkolämmittimen käytön yhteydessä aina märkä läikkä jäähdyttäjän nesteestä.
- Anonyymi
Nykyautojen lohkolämmittimissä ihan normaali menettelytapa ulkosäilytyksessä. Jatkuvalla käytöllä pitää juuri plussan puolella niin lähtee käyntiin.
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
https://ylilauta.org/satunnainen/27q0nt#post-265675945
Tuala palio juttua lohko ja letkulämmittimistä. - Anonyymi
Kun 1h on riittävä tai allekin lämmitykseen että kansi lämminnyt riittävästi varmaan käynnistymiseen niin pidempi aika kuluttaa merkittävästi sähköä ja sille tulee hintaa.
Moottorinlämmittimen tehtävä varmistaa helppo käynnistyvyys kaikissa - asteissa. käynnissä moottori lämpenee nopeasti.
Jos vastus on päällä usein ja useita tunteja, yönkin yli eikä nestettä ole uusittu muutaman vuoden välein, neste on varmasti likaista ja epäpuhtaidet palaa vastuksen pintaan paksuksi kerrokseksi.
Vastus palaa nopeammin rikki, likainen neste tuo muita haittoja moottoriin jäähdytysjärjestelmän, lämmityslaitteen osiin. - Anonyymi
0W- synteettiset moottorissa, niin lämmitintä ei tarvita kuin tosi kovilla pakkasilla, kunhan ajaa moottorin varovasti lämpöiseksi.
Lämmittimen jatkuva käyttö kuluttaa sähköä ja lyhentää vastuksen ikää, kohonnut tulipaloriski myös. - Anonyymi
Jos on yhtiön talli ja sähköissä ei ole omaa mittausta voi lämmitellä rauhassa muiden kustannuksella niin kauan kun jää kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345498Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51225En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61858
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv42833Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4817HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796