jos projektin aloittajat, ilman keskeisessä osassa olevan lupaa ja mitään kertomatta siitä miksi projekti ylipäätään aloitettiin, korvata osa menetetyistä rahoista!
Olisi kohtuullista
6
264
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä tuntuu siltä ettei ole jaksamista tutustua edes yhteenkään oman ikäiseeni enää koskaan! Eikä ollut silloinkaan kun projekti aloitettiin! Ja ehkä on niin, että pelkkä kirjoittaminen riittää, koska erityispiirteisenä yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, vaan päinvastoin! En ole koskaan kokenut yksin liikkumista, enkä muutakaan elämää mitenkään huonoksi, siitä syystä ettei minulla ikäistäni ystävää! Loppuelämän ajan suru on läsnä siitä ettei saanut pysyvää vakituista työpaikkaa, se oli kaiken pahan alku ja juuri!
Omat suunnitelmani pilattiin täysin sellaisen henkilön takia, jonka ei olisi koskaan pitänyt edes olla projektissa mukana. Projekti aiheutti pelkästään tuhoa monella tapaa!- Anonyymi
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!
Korvat eivät kuule mitään ulkona kulkiessani! Näin tulee olemaan aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!
Ootpa täynnä itteäs
- Anonyymi
Vi t t u inhoan kautta rantain kertomista !!!!
- Anonyymi
Täähän on just tätä uhrina esintymmistä,joten lopetahan tää homma,ennenkuin menee liian pitkälle,no eihän tää pidemmälle voi enää mennä,seuraukset tulee kyllä oleggi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701