Olisi kohtuullista

Anonyymi-ap

jos projektin aloittajat, ilman keskeisessä osassa olevan lupaa ja mitään kertomatta siitä miksi projekti ylipäätään aloitettiin, korvata osa menetetyistä rahoista!

6

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä tuntuu siltä ettei ole jaksamista tutustua edes yhteenkään oman ikäiseeni enää koskaan! Eikä ollut silloinkaan kun projekti aloitettiin! Ja ehkä on niin, että pelkkä kirjoittaminen riittää, koska erityispiirteisenä yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, vaan päinvastoin! En ole koskaan kokenut yksin liikkumista, enkä muutakaan elämää mitenkään huonoksi, siitä syystä ettei minulla ikäistäni ystävää! Loppuelämän ajan suru on läsnä siitä ettei saanut pysyvää vakituista työpaikkaa, se oli kaiken pahan alku ja juuri!
      Omat suunnitelmani pilattiin täysin sellaisen henkilön takia, jonka ei olisi koskaan pitänyt edes olla projektissa mukana. Projekti aiheutti pelkästään tuhoa monella tapaa!

      • Anonyymi

        En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!

        Korvat eivät kuule mitään ulkona kulkiessani! Näin tulee olemaan aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!

        Ootpa täynnä itteäs


    • Anonyymi

      Vi t t u inhoan kautta rantain kertomista !!!!

      • Anonyymi

        Täähän on just tätä uhrina esintymmistä,joten lopetahan tää homma,ennenkuin menee liian pitkälle,no eihän tää pidemmälle voi enää mennä,seuraukset tulee kyllä oleggi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe