jos projektin aloittajat, ilman keskeisessä osassa olevan lupaa ja mitään kertomatta siitä miksi projekti ylipäätään aloitettiin, korvata osa menetetyistä rahoista!
Olisi kohtuullista
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä tuntuu siltä ettei ole jaksamista tutustua edes yhteenkään oman ikäiseeni enää koskaan! Eikä ollut silloinkaan kun projekti aloitettiin! Ja ehkä on niin, että pelkkä kirjoittaminen riittää, koska erityispiirteisenä yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, vaan päinvastoin! En ole koskaan kokenut yksin liikkumista, enkä muutakaan elämää mitenkään huonoksi, siitä syystä ettei minulla ikäistäni ystävää! Loppuelämän ajan suru on läsnä siitä ettei saanut pysyvää vakituista työpaikkaa, se oli kaiken pahan alku ja juuri!
Omat suunnitelmani pilattiin täysin sellaisen henkilön takia, jonka ei olisi koskaan pitänyt edes olla projektissa mukana. Projekti aiheutti pelkästään tuhoa monella tapaa!- Anonyymi
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulta ei koskaan kysytty sitä kysymystä mitä pidän tärkeänä tulevaisuuttan ajatellen? Ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä! Hei haloo jotka pelkkää pahaa aikaan saaneen projektin aloititte! Luulin todellakin sairastuneeni henkisesti, koska en suurimman osan aikaa ymmärtänyt mistään mitään! Olin kauhuissani, ahdistunut ja stressaantunut, koska ei tuntunut olevan missään sellaista paikkaa, jossa sitä kautta rantain kertomista ei olisi ollut! Kestää kauan selvitä siitä ettei minun tulevaisuudensuunitelmani koskaan totetuneet sellaisina kuin minä ne suunnittelin! Oli valtava määrä ihmisiä, jotka luulivat tietävänsä paremmin kuinmnä itse, mitkä ovat minun unelmani tulevaisuuttani ajatellen! Sellaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä! Älkää enää kertoko kenestäkään, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Voin parhaiten, kun saan tehdä itselle mieluisaa työtä ja töiden jälkeen haluan olla yksin! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni. Vain sellainen voi sen ymmärtää , joka myös viihtyy hyvin yksin!
Korvat eivät kuule mitään ulkona kulkiessani! Näin tulee olemaan aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa täynnä itteäs
- Anonyymi
Vi t t u inhoan kautta rantain kertomista !!!!
- Anonyymi
Täähän on just tätä uhrina esintymmistä,joten lopetahan tää homma,ennenkuin menee liian pitkälle,no eihän tää pidemmälle voi enää mennä,seuraukset tulee kyllä oleggi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223