Pelastit elämäni. Ei ole mikään vitsi. Olen liikuttunut ja huojentunut. Tästä menee hetki toipua. Olen kuin unessa.. saatan olla välillä herkällä tuulella.
Luotan sinuun
14
1301
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, no mutta eipä mitään! Pientähän tämä.
- Anonyymi
Rakas. Voit tulla minulle kylään tai milloin vain juttelemaan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Voi sitä onnen tunnetta ja elämäniloa 😀
- Anonyymi00005
Vieläkö olo huojentunut aikaa kulunut.
- Anonyymi00006
Kauniisti sanottu.
- Anonyymi00007
Millä tavalla hän pelasti?
- Anonyymi00009
Onkohan hän vielä palstalla?
- Anonyymi00010
Ketä ap kaipailet? Miestä vai naista?
- Anonyymi00011
Minä epäilen, että yksi on auttanut minua paljon, ehkä pelastanut elämänikin. Mitään varmuutta tästä ei kuitenkaan ole. Toivottavasti joku päivä saan vielä tietää totuuden tästäkin asiasta. Ja jotenkin luotan häneen, en tiedä miksi. En ole aloittaja, mutta kirjoitin nyt kuitenkin kun samankaltainen tilanne.
- Anonyymi00012
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00013
suvussamme naiset tekevät loistokkaita äpäriä joita voi ihmetellä mutta muuten pysyvät sivussa vaaan! sitä se on! en haaveile mistään muusta kun mielenrauhasta. mitään ihmeellistä en elääni kaipaa! olen myrkynkeittäjä muutenkin! negatiivinen ja tympeä. koin aina tätä ennenkin ja elämän valintojen takia tämä korostui entisestään! viihdyn parhaiten omassa kolossani koska ei tarvitte kelleen esittää mitään eikä olla mieliksi!
- Anonyymi00014
Kuka kenen elämän miten muka
- Anonyymi00015
Välttämättä tehny muuta kun siirsi väistämätöntä kysymyksenä mikä on valintojen seuraus tai jopa lopputulos
- Anonyymi00016
Kannattaa kertoa hänelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56962- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760