Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

18

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä sitä on Essayahinkin äänestäjille miettimistä.

• Anonyymi

Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.

Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.

Kyllä se kansa tuomionsa antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kansa tuomionsa antaa.

Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä +13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä 13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.

Korkeintaan kepusta persuihin niinkuin Aittakumpu teki.

• Anonyymi
        UUSI

Palestiinalaisten murhaamista kannattavat Essaija ja Östman. On siinä KRISTILLISDEMOKRAATIT 🤮🤮🤮🤮🤮.
        Israelilla on oikeus puolustautua, mutta järjestelmällinen Palestiinalaisten murhaaminen amerikkalaisten tuella on SOTARIKOS VAILLA VERTAA.

• Anonyymi

Tämän hallituksen politiikka on kylmää, kovaa ja itsekästä. Siihen eivät Jeesuksen opit mahdu.

• Anonyymi

Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.

Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!

Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.

Siinä oli Kepulaisen aamunavaus. Otahan aamulääkkeesi ja mene lepäämään, jaksat sitten iltasadun kertoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnekäs unohdit sen titansaunan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se varmaan valmistuu tässä ennen kesää että Laivurissa kävijät pääsevät siellä nauttimaan omanlaista elämää yökaudet. Onhan siinä seurakuntatalo josta saa aamulla apua henkisiin ja ruumiillisiin ongelmiin.

• Anonyymi
      UUSI

”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

MIkä jae Raamatussa tämä on ?

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko.

Taidat olla tyhmä :)
      Kristus ei luonut politiikaa,ei kirkkoa ,nin mitä sinä kerrot ?

• Anonyymi
        UUSI

Kepulaiset taas ovat Jeesuksia. Jos ne sattuvat jotain tekemään, niitä voidaan kutsua ihmeteoksi. Taisi eilen aamulla yksi poliitikko puolustella sukulaistensa työhaluttomuuksia, ja ettei niitä saa mollata. Eipä tietenkään saa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70