Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

24

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä sitä on Essayahinkin äänestäjille miettimistä.

• Anonyymi

Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.

Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.

Kyllä se kansa tuomionsa antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kansa tuomionsa antaa.

Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä +13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä 13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.

Korkeintaan kepusta persuihin niinkuin Aittakumpu teki.

• Anonyymi

Palestiinalaisten murhaamista kannattavat Essaija ja Östman. On siinä KRISTILLISDEMOKRAATIT 🤮🤮🤮🤮🤮.
        Israelilla on oikeus puolustautua, mutta järjestelmällinen Palestiinalaisten murhaaminen amerikkalaisten tuella on SOTARIKOS VAILLA VERTAA.

• Anonyymi

Tämän hallituksen politiikka on kylmää, kovaa ja itsekästä. Siihen eivät Jeesuksen opit mahdu.

• Anonyymi

Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.

Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!

Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.

Siinä oli Kepulaisen aamunavaus. Otahan aamulääkkeesi ja mene lepäämään, jaksat sitten iltasadun kertoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnekäs unohdit sen titansaunan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se varmaan valmistuu tässä ennen kesää että Laivurissa kävijät pääsevät siellä nauttimaan omanlaista elämää yökaudet. Onhan siinä seurakuntatalo josta saa aamulla apua henkisiin ja ruumiillisiin ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.

Jouko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouko?

Taisi osua ja upota. Humpuuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi lumiukko sulaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouko?

ja kosti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kosti

Vai oliko, että jouko kosti?

• Anonyymi

”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

MIkä jae Raamatussa tämä on ?

• Anonyymi

Olisit mennyt Suojalaan. Siellä oli keittoa tarjolla ja sanan rieskaa tarjolla.

• Anonyymi

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko.

Taidat olla tyhmä :)
      Kristus ei luonut politiikaa,ei kirkkoa ,nin mitä sinä kerrot ?

• Anonyymi

Hylätty puolue, Perussuomalaiset.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6552
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6087
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3916
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2371
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1539
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      420
      1458
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1265
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1076
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    Aihe