Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?
Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.
Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html
Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille
18
502
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä sitä on Essayahinkin äänestäjille miettimistä.
- Anonyymi
Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevään vaaleissa varmaankin kansalaiset muistaa nämä orpolaiset ja purralaiset.
Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti muistavat seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
Kyllä se kansa tuomionsa antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kansa tuomionsa antaa.
Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä +13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivieskan suunnalta kaupungin valtuston puheenjohtaja persu nosti kytkintä 13 muuta iltalehden uutisen mukaan. Eli varmaan näitä uutisia on joka viikko. Milloinhan loikkaukset nähdään tällä kylällä.
Korkeintaan kepusta persuihin niinkuin Aittakumpu teki.
- AnonyymiUUSI
Palestiinalaisten murhaamista kannattavat Essaija ja Östman. On siinä KRISTILLISDEMOKRAATIT 🤮🤮🤮🤮🤮.
Israelilla on oikeus puolustautua, mutta järjestelmällinen Palestiinalaisten murhaaminen amerikkalaisten tuella on SOTARIKOS VAILLA VERTAA.
- Anonyymi
Tämän hallituksen politiikka on kylmää, kovaa ja itsekästä. Siihen eivät Jeesuksen opit mahdu.
- Anonyymi
Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonniin nyt gallupit näyttää jo hyvälle kepulle prosentit ylöspäin ja persuille alaspäin!! Kansa alkaa pikku hiljaa tajuta.
Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu sai aikaan Suomen alasajon: Taksi uudistus ,hyvä toimiva terveyden huolto romutettiin. Suomella on niin paljon velkaa. Tämä hallitus yrittää parsia aijempien tekemiä virheitä. Yrittäkää jo tajuta että ei ole varaa enää görsäilyyn. Minun mielestä saisi kaikkien veroprosenttia nostaa 2 veroprosentilla!
Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin parsii työttömiä lisää jne. Purralaiset kokkareiden apupuolue nuolee hillotolppaa. Tällä kylällä vissiin on tuo persuilu juttu kuihtunu,Avoimuuden huuma taitaa tyrehtyä joutaviin lupauksiin. Nyt pitäsi rakentaa myllyt ja koulu sekä uusi liikuntahalli.
Siinä oli Kepulaisen aamunavaus. Otahan aamulääkkeesi ja mene lepäämään, jaksat sitten iltasadun kertoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekäs unohdit sen titansaunan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoima tuo kylälle elinvoimaa..millä nämä vastustajat oikein meinaavat tämän tulevaisuudessa korvaavan sähkön korvata. Nyt höyryyvät ihan joutavaa😂. Ovat kyllä pihalla kuin lumiukot.Äänten kalastelua turhilla lupauksilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se varmaan valmistuu tässä ennen kesää että Laivurissa kävijät pääsevät siellä nauttimaan omanlaista elämää yökaudet. Onhan siinä seurakuntatalo josta saa aamulla apua henkisiin ja ruumiillisiin ongelmiin.
- AnonyymiUUSI
”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
MIkä jae Raamatussa tämä on ? - AnonyymiUUSI
Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko.
Taidat olla tyhmä :)
Kristus ei luonut politiikaa,ei kirkkoa ,nin mitä sinä kerrot ?- AnonyymiUUSI
Kepulaiset taas ovat Jeesuksia. Jos ne sattuvat jotain tekemään, niitä voidaan kutsua ihmeteoksi. Taisi eilen aamulla yksi poliitikko puolustella sukulaistensa työhaluttomuuksia, ja ettei niitä saa mollata. Eipä tietenkään saa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030