Rakkaat ystävät, olemme tänään kokoontuneet vastaanottamaan Punaisen Pelikaanin uusinta numeroa 1/2025.
Käyttäydytäänhän sivistyneesti ja kohteliaasti niin itse Joulupukkia kuin kaiken maailman tonttujakin kohtaan. Jokainen ratkoo tyylillään eikä siihen ole syytä kenenkään muun puuttua. Pyydetään Tapiolta apua vasta tosi tilanteessa kun sitä ennen on itse tehty kaikki mahdollinen. Mikäli solmu ei sittenkään avaudu, niin googlaa "sanaristikkofoorumi" ja kirjaa kysymys Huuhaan pohdittavaksi.
Aikaa lehden ratkomiseen on kaksi kuukautta eli eipä hoppuilla.
Nautitaan nokkelista sanaleikeistä glögillä tai ilman.
Hyvää uutta ristikkovuotta 2025!
Punainen Pelikaani 1/2025
8
115
Vastaukset
Kivasti kirjoitettu johdanto, kiitos siitä. Minulta on muutamiin kysytty apua, mutta hyvin pienesti, mikä on ihan OK. Isoissa puutteissa en haluakaan auttaa. Yhden kirjaimen verran väärin ratkottu ristikko on tähänastisissa tullut vastaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä saa apuja vapaasti kysellä ja antaa, ilman että siihen tarvitaan Huuhaan lupaa.
Kerroin vain, miten olen toiminut ja aion toimia sivuillani, en muuta.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/google-driveen-tallentamiani-pelikaanien-ristikoita/ tulee esille, missä ristikoissa olen auttanut.- AnonyymiUUSI
Luulen, että Keisari onnistuu pilaamaan tämänkin säikeen. Se on sillä verissä. Sitten pitää mennä myös haukkumaan Sanariksen palstalle. Niin se vaan menee. Joulu on pilalla.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kerroin vain, miten olen toiminut ja aion toimia sivuillani, en muuta.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/google-driveen-tallentamiani-pelikaanien-ristikoita/ tulee esille, missä ristikoissa olen auttanut.Oliko pakko tunkea heti tänne?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pakko tunkea heti tänne?
2024-12-19 15:12:02 oki minusta hyvö, asiallinen aloitys, josta oli aloittajaa syytä kiittää. Ei ole heti pakko ottaa negatiivista asennetta.
- AnonyymiUUSI
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
2024-12-19 15:12:02 oki minusta hyvö, asiallinen aloitys, josta oli aloittajaa syytä kiittää. Ei ole heti pakko ottaa negatiivista asennetta.
Olemme oppineet sen sinulta.
- AnonyymiUUSI
Kurkkasin Lehtipisteen palvelusta Pelikaani -lehtiperheen saatavuutta
https://lehtipiste.fi/product/punainen-pelikaani/
omalla postinumeroalueella ja ihmettelen miten hurjaa tahtia Sanaris Oy jaksaa ylläpitää. Tänään (to 19.12.2024) on ilmestynyt Punaisen lisäksi myös Passeli ja lisäksi Krypto tulee joka kuukausi, seuraava numero heti vuoden vaihduttua 02.01.2025.
Silti löytyy ihmisiä, jotka ymmärtääkseni ovat toivoneet tahdin kiristämistä edelleen. #KunMikäänEiRiitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187