Tai ainakaan läheisiä ystäviä? vai onko awkward?
Voiko homomies ja heteromies olla kavereita?
59
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan voi. Paitsi jos muna alkaa aktivoitua jäbien saunaillassa, tai ajatukset menee muuten kauhean seksuaalisiks niin ei varmaan sillo :D
- Anonyymi
Ei heteromies saa homoissa mitään aktiivisuutta aikaan ,joten te jotka koko ajan pyöritätte seksistisiä juttuja sehän teitä pinnalla pitää . Miksi homot aina yhdistetään seksiin sillä heidän seksinsä ei ole sen kummempi elämys kun heterojenkaan siis ei pääasia elämässä mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heteromies saa homoissa mitään aktiivisuutta aikaan ,joten te jotka koko ajan pyöritätte seksistisiä juttuja sehän teitä pinnalla pitää . Miksi homot aina yhdistetään seksiin sillä heidän seksinsä ei ole sen kummempi elämys kun heterojenkaan siis ei pääasia elämässä mitenkään
Varmana saa halutessaan hyvinkin paljon aktiivisuutta aikaan.
- Anonyymi
Voi, jos toinen ei tiedä toisen suuntautumista.
- Anonyymi
Ei tiedä ???? Pitääkö se tietää vai hyökkääkin se hetero jotenkin homon kimppuun jos tietää . Voi helkkari miten typeriä ihmiset aina vaan ovat. Homoilla on omat partnerit eikä se mitenkään ole niin että se seksi on heidän elämässään mikään pääasia kuten se on pikku heteroilla kun aina vaan vedetään seksiä , kuten tässäkin aloittaja kysyi voiko olla kaveri. Siis he voivat olla kavereita, mikä sen estäisi , vai mikä sen kysymyksen takana oikein on muu kun se että saa taas nämä typerät vauhtiin.
Mauttomia olioita . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä ???? Pitääkö se tietää vai hyökkääkin se hetero jotenkin homon kimppuun jos tietää . Voi helkkari miten typeriä ihmiset aina vaan ovat. Homoilla on omat partnerit eikä se mitenkään ole niin että se seksi on heidän elämässään mikään pääasia kuten se on pikku heteroilla kun aina vaan vedetään seksiä , kuten tässäkin aloittaja kysyi voiko olla kaveri. Siis he voivat olla kavereita, mikä sen estäisi , vai mikä sen kysymyksen takana oikein on muu kun se että saa taas nämä typerät vauhtiin.
Mauttomia olioita .Seksi ei ole heteroilla sen enempää keskiössä kuin homoilla, mutta homoilla on omat crusiing paikkansa. Joten homon on heteroa helpompaa saada satunnaista seksiä ja tämä taas korostaa seksikeskeisyyttä osan silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi ei ole heteroilla sen enempää keskiössä kuin homoilla, mutta homoilla on omat crusiing paikkansa. Joten homon on heteroa helpompaa saada satunnaista seksiä ja tämä taas korostaa seksikeskeisyyttä osan silmissä.
Menkää seksipalstoille puhumaan mieliaiheestanne te yksinäiset miehet. Tuollaisilla seksistisillä ajatuksilla ei maailmassa pitkälle pötkitä vaan tulevaisuus tulee olemaan ilman naista jos nyt ei satu löytämään naista joka myöskin puhuu vaan seksistisestä asioista .
Kun joku mainitsee sanan homo niin jo ollaan kuvittelemassa seaki ajatusten parissa,niin kiinnostaa ettei tajuta ettei seksi homoille ole sen kummempaa kun heteroillakaan siis ei ole päässä aamusta iltaan. Kukahan näitäkin on kasvattanut oikeastaan kun ollaan niin alkukantaisella tasolla että tehdään homoissakin seksi hirmuja jotenkin , mitä eivät ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi ei ole heteroilla sen enempää keskiössä kuin homoilla, mutta homoilla on omat crusiing paikkansa. Joten homon on heteroa helpompaa saada satunnaista seksiä ja tämä taas korostaa seksikeskeisyyttä osan silmissä.
Onahn se miesten välillä paljon rennompaa, naiset voi syyttää miehiä milloin tahansa raiskauksesta, hyväksikäytöstä jne. Miehissäkin tosin neitihomppelit voi järjestää kohtauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onahn se miesten välillä paljon rennompaa, naiset voi syyttää miehiä milloin tahansa raiskauksesta, hyväksikäytöstä jne. Miehissäkin tosin neitihomppelit voi järjestää kohtauksia.
Voi mieskin syyttää raiskauksesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi mieskin syyttää raiskauksesta
Pitäisikin syyttää naisia heti kun laittavat käden jalkoväliin tai pussailevat pikkupoikia ja raiskaavat tietysti oikeastikin, etenkin yh-ämmät ja äitipuolet. Mutta eihän niitä silti tuomita useinkaan, ei 24v pojan raiskanneellekaan tullut mitään tuomiota, mies olisi saanut 10v vankilaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikin syyttää naisia heti kun laittavat käden jalkoväliin tai pussailevat pikkupoikia ja raiskaavat tietysti oikeastikin, etenkin yh-ämmät ja äitipuolet. Mutta eihän niitä silti tuomita useinkaan, ei 24v pojan raiskanneellekaan tullut mitään tuomiota, mies olisi saanut 10v vankilaa.
Mies voi raiskata miehen taisi olla se pointti.
- Anonyymi
Kavereista ei saa syttyä.
- Anonyymi
Mikä ero on muka homolla ja heterolla, molemmat miehiä. Homoa ei kiinnosta heteromies siinä mielessä kun täällä niin kovasti luullaan. He voivat olla kavereita siitä huolimatta että heillä on erilainen suuntaus seksuaalisesti.
Täällä vaan juntit luulee että homoilla on jotenkin seksi päässä koko ajan, niin ei ole ja homo on ainoastaan kiinnostunut toisesta homosta. Ja voi olla ihan hyvin paras kaveri heteron kanssa .
Mistä nuo kummalliset seksistisen mielikuvitukset jotenkin sikiää eräiden päässä .
Ei homojen elämä ole mitenkään jännittävää niin että siitä pitää kirjoitella joka päivä , ovat vaan ihan yhtä tavallisia ihmisiä kun heterotkin . Joten lopettakaa joskus tuo ainainen jankuttaminen mitä homo voi olla ja mitä ei. Ja ystäviä heillä on molemmista sukupuolista ihan kun muillakin ihmisillä. Ei siis mitenkään erikoinen asia muuta kun junteille joilla on hieman kiero käsitys ihmisistä . - Anonyymi
No siis, homomieshhän syttyy lähtökohtaisesti toisista miehistä. En mä ainakaan ole koskaan osannut kytkeä sitä syttymistä pois päältä oli se mies sitten mun kavereita tai ei. Jos joku heteropuolinen kaveri on edustanut sitä miestyyppiä, jota mä satun pitämään viehättävänä (ja varsinkin jos sillä perse on hyvä), niin olen mä vuosien varrella fantasioinut monta kertaa panevani joitaki heterokavereitani siinä missä ketä tahansa muitaki miehiä. Eihän se mitään haittaa, jos ei kerro. Enkä kerro, koska tiedän, että ei ne oikeasti suostuisi sänkyyn kuitenkaan. Säilyköön pikku salaisuutena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis, homomieshhän syttyy lähtökohtaisesti toisista miehistä. En mä ainakaan ole koskaan osannut kytkeä sitä syttymistä pois päältä oli se mies sitten mun kavereita tai ei. Jos joku heteropuolinen kaveri on edustanut sitä miestyyppiä, jota mä satun pitämään viehättävänä (ja varsinkin jos sillä perse on hyvä), niin olen mä vuosien varrella fantasioinut monta kertaa panevani joitaki heterokavereitani siinä missä ketä tahansa muitaki miehiä. Eihän se mitään haittaa, jos ei kerro. Enkä kerro, koska tiedän, että ei ne oikeasti suostuisi sänkyyn kuitenkaan. Säilyköön pikku salaisuutena.
"olen mä vuosien varrella fantasioinut monta kertaa panevani joitaki heterokavereitani siinä missä ketä tahansa muitaki miehiä."
En osaa kuvitella, etteikö heteromies tekis ihan samaa naispuolisten ystäviensä kanssa. Mut voihan ne silti olla ystäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"olen mä vuosien varrella fantasioinut monta kertaa panevani joitaki heterokavereitani siinä missä ketä tahansa muitaki miehiä."
En osaa kuvitella, etteikö heteromies tekis ihan samaa naispuolisten ystäviensä kanssa. Mut voihan ne silti olla ystäviä.Fantasiointi on eri asia kuin toteuttaa ne ja varmasti usea on fantasioinut ystävistään. Eikä siinä ole mitään väärää minusta. Ja jokainen vetää omat rajansa ystävyydelle, meneekö sänkyyn ystävän kanssa vai ei. Ystävyys ei katsoa suuntautuneisuutta tai sukupuolta, ainoastaan kemioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohaåsin kokonaan ettei miehillä,ole aivoissa aitä osaa mikä naisilla on nimittäin tuntuu että miehet kuusta osaakkaan ajatella kun seksistä. Tavallisesti näitä,liiallisesti seksistä kiinnostuneita sanotaan ettei älykkyys osa arvo ole oikein korkealla ä kunnon mies eiedes viitsisi keskustella aiheesta päivät pitkät, mutta hön hän onkin töissä sellaisessa paikassa missä ei työkaveritkaan puhu seksistä aamusta iltaan. Surkuhupaisaa alarvoista jaarittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohaåsin kokonaan ettei miehillä,ole aivoissa aitä osaa mikä naisilla on nimittäin tuntuu että miehet kuusta osaakkaan ajatella kun seksistä. Tavallisesti näitä,liiallisesti seksistä kiinnostuneita sanotaan ettei älykkyys osa arvo ole oikein korkealla ä kunnon mies eiedes viitsisi keskustella aiheesta päivät pitkät, mutta hön hän onkin töissä sellaisessa paikassa missä ei työkaveritkaan puhu seksistä aamusta iltaan. Surkuhupaisaa alarvoista jaarittelua.
Miehet ajattelee varmasti paljoin enemmän "kuusta" tai kuuta ja mitä tahansa muuta, mutta naisilla kaikki pyörii tosiaan römpsänsä ympärillä, kiima ja römpsällä rahastaminen vanhimman ammattinsa mukaisesti aina mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ajattelee varmasti paljoin enemmän "kuusta" tai kuuta ja mitä tahansa muuta, mutta naisilla kaikki pyörii tosiaan römpsänsä ympärillä, kiima ja römpsällä rahastaminen vanhimman ammattinsa mukaisesti aina mielessä.
Jos ei välttämöättä rahastaminen, niin monilla naisilla varmaan ainakin pyörii mielessä paljon se, miten muuten omaa pimpsaa ja antamisella vihjailua voi hyödyntää taivuttelutarkoituksessa. Nimenomaan siten, että homma ei mene antamiseen asti. Pelkkä ajatuskin pimpin saamisesta on vaan monille heteromiehille niin houkutteleva juttu, että äo:;sta tuntuu lähtevän heti 50 % ja ne on valmiita tekemään ihan mitä vaan naiset haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei välttämöättä rahastaminen, niin monilla naisilla varmaan ainakin pyörii mielessä paljon se, miten muuten omaa pimpsaa ja antamisella vihjailua voi hyödyntää taivuttelutarkoituksessa. Nimenomaan siten, että homma ei mene antamiseen asti. Pelkkä ajatuskin pimpin saamisesta on vaan monille heteromiehille niin houkutteleva juttu, että äo:;sta tuntuu lähtevän heti 50 % ja ne on valmiita tekemään ihan mitä vaan naiset haluaa.
Älyttömintä että naiset ovat niitä kiimaisia, niiden pitäisi joutua maksamaan kun mies tekee työt.
- Anonyymi
Outo kysymys, mikseivät voisi? Voivatko homot olla ystäviä harrastamatta seksia voidaan kysyä samalla logiikalla.
- Anonyymi
Miksi se seksin harrastaminen on jotenkin niin kova pala monelle. Äja miksi joku kuvittelee että homoa kiinnostaisi hetero mies siinä mielessä
Ei naisetkaa seksaile kun ovat ystäviä vaikka toinen on lesbo. Ystävyys ei perustu seksille vaan siihen että on yhteisiä asioita mistä pidetään. Esim käydä salilla kuntoa kohottamassa, tai olla samalla kurssilla joka on mielenkiintoinen molemmille,
Mutta heteromies vetää seksiä joka asiaan vaikka puhuis veroilmoituksen teosta niin saavat siihenkin ihan varmasti ujutetettua seksin . Homot eivät koskaan puhu seksistä koska se on heille asia mikä on jokaisen yksityinen , ja heillä on tavallisesti oma partneri siihen tarkoitukseen. Niin että heteromies voi lopettaa miettimisen seksistä ,niin suurinasia se ei ole kellekkään että aiitä tulisi jankuttaa joka ainut päivä . Tyhmyys loistaa ja kunnolla.
Ystäviä on homoilla heteroista ihan vaan luonnollisesti ilman teikäläisten pohtimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se seksin harrastaminen on jotenkin niin kova pala monelle. Äja miksi joku kuvittelee että homoa kiinnostaisi hetero mies siinä mielessä
Ei naisetkaa seksaile kun ovat ystäviä vaikka toinen on lesbo. Ystävyys ei perustu seksille vaan siihen että on yhteisiä asioita mistä pidetään. Esim käydä salilla kuntoa kohottamassa, tai olla samalla kurssilla joka on mielenkiintoinen molemmille,
Mutta heteromies vetää seksiä joka asiaan vaikka puhuis veroilmoituksen teosta niin saavat siihenkin ihan varmasti ujutetettua seksin . Homot eivät koskaan puhu seksistä koska se on heille asia mikä on jokaisen yksityinen , ja heillä on tavallisesti oma partneri siihen tarkoitukseen. Niin että heteromies voi lopettaa miettimisen seksistä ,niin suurinasia se ei ole kellekkään että aiitä tulisi jankuttaa joka ainut päivä . Tyhmyys loistaa ja kunnolla.
Ystäviä on homoilla heteroista ihan vaan luonnollisesti ilman teikäläisten pohtimista.Kuten sanoin tuo on aloituksen logiikka kääntäen. En ole itse asiassa tavannut heteromiestä, joka vetäisi seksin joka ikiseen asiaan, vaikka seksi on puheenaihe siinä missä mikä tahansa muukin. Joidenkin kanssa siitä voi puhua ja toisten ei. Sama pätee homoihinkin, keskustelunaiheet riippuvat ihan ystävistä. Enkä itse näe mitään ongelmaa ystävyydelle eri sukupuolten tai suuntautuneisuuksien välillä.
- Anonyymi
Ei saatana!minä ala saunassa pitämään peltihousuja!
- Anonyymi
"Ei saatana!minä ala saunassa pitämään peltihousuja!"
Ala ihmeessä, peltihousut ei varmaan kuumenekaan saunassa yhtään.
- Anonyymi
Minulla on paljon kavereita eikä heistä yksikään ole homo.
Heteropride- Anonyymi
Sitähän sinä et todellakaan koskaan tiedä mitä joku toinen on, kas kun monet eivät edes sitä kenellekkään sano edes .homot on yhtä hyviä ihmisiä kun heterot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä et todellakaan koskaan tiedä mitä joku toinen on, kas kun monet eivät edes sitä kenellekkään sano edes .homot on yhtä hyviä ihmisiä kun heterot
Niin ovat ja yksilöitä siinä missä kaikki muutkin.
- Anonyymi
Et sinä tiedä oikeasti yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tiedä oikeasti yhtään mitään.
Tiedän että sinut heitetään muiden homojen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä voi jos heteromies on psyykkisesti terve. Nimittäin aika moni heteromiehistä on täysin vainoharhaisia. Esimerkiksi jos sanot vaikka kaupassa päivää tutulle heteromiehelle niin jopa siitä saatetaan luulla että homo yrittää heitä iskeä.
- Anonyymi
Niin totta tuntemani homopari on kertonut paljon juttuja heteromiehistä joilla ei oikein muuta ole kun seksistä jauhaminen. Aamusta iltaan, sekin on jokin vajaus ihmisessä kun pitää yhtä ja sama jauhaa vuosikausia . Normaalin ihmisen elämässä ei ole sellaisia huolia eikä normaali ihminen edes mieti asioita samalla tavalla kun vajaat joilla on seksistiset jutut ainoa aihe elämässä. Mies , oli hän homo tai hetero on niin paljon enemmän hän on älykäs, sivistynyt ja ottaa huomioon ihmiset ja osaa ennenkaikkea sosiaaliset koodit .mitää näistä ominaisuuksista ei ole näillä seksistisillä ihmisillä , sääliksi käy toisinaan kun ajattelee kuten tyhjää heidän elämänsä on, ja ennakkoluuloja täynnä
- Anonyymi
Ystävyys onnistuu, jos gay ei tunne heteroon mitään ”vetoa”.
Olen ollut kahden umpiheteron ystävä, kummallakin vaimo ja lapsia. Mutta koska tunsin vetoa kumpaakin kohtaan ja aloin fantasioida tyypeistä, eikös vain päädyimme lopulta sänkyyn. Olen näemmä melko hyvä viettelemään. Ensimmäisen kanssa oli muutama kuuma tapaaminen, mutta sitten hän iski ystävyyden kokonaan poikki. Toisen kanssa olen ollut puuhissa vain yhdellä yhteisellä matkalla, mutta nyt pelkään samaa.
En suosittele! Jos vähänkin tunnet vetoa kaveria kohtaan, unohda koko ystävyys. - Anonyymi
MInä en edes yritä ystävystyä mahdollisten heteroiden kanssa koskaan, koska en halua jputua vastailemaan uteluihin miksi ei ole naista. Eikä naista tule vaikken täysi homo olekaan. Jos joku hetero kysyy seksuaalisuudesta niin on varma etten ystävysty.
- Anonyymi
Ihan niin noin sanoi aukulaispoikakin joka on yksin eläjä ja työ on hänelle eka ehto elämässä . Sellainen ihminen joka jauhaa seksistä in vaaa jotenkin .
- Anonyymi
varmaan ,jos osaavat olla myös eri mieltä asioista? itseäni kaveruudessa ja ihmisten välisissä kontakteissa yleensäkin ehkä eniten ärsyttää se että pitäisi olla kaikesta samaa mieltä. Tää koristuu varsinkin eri ryhmissä ja sosiaalisissa ympyröissä. "Samanmieliset" ovat jotain pataa ja syntipukkeja riiittä. Luultavasti tallaista negatiivista ryhmädynamiikkaa pitää yllä ns. karsismaattiset keulakuvat ja muu porukka laahautuu perässä. Mielestäni kulttuurissa tarvittaisiin enemmän avointa debattia ja yksilöiden vastuuta. Yksimielisyys sinänsä on tietenkin tavoiteltavaa, mutta jos rimoja alitetaan sillä on hintansa. Ystävyys on arvokasta ja harvinaista mielestäni
- Anonyymi
Ei siinä varsinaisesti eri mieltä olemisesta ole kyse, vaan siitä, millaisia jännitteitä syntyy. Ite koen, että homomiesten ja heteronaisten välillä ystävyys pelittää vaan parhaiten. Koska homot ei tunne seksuaalista ja/tai romanttista vetovoimaa naisia kohtaan ja heteronaiset ei tunne vetovoimaa homomiehiin, homojen ja naisten välille ei tuu samanlaista jännitettä/kilpailua, joka voi joskus monimutkaistaa mies-nais-suhteita. Vastaavasti homomiesten ja heteromiesten kaveruudessa voi syntyä rumaa jälkeä, jos siihen alkaa tulla eroottisia ja/tai romanttisia tunteita väliin. Vaikea uskoutua puolin ja toisin henkilökohtaisista asioista ja olla kaverillinen, jos toista alkaa miettiä ja haluta enemmän seksikumppanina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä varsinaisesti eri mieltä olemisesta ole kyse, vaan siitä, millaisia jännitteitä syntyy. Ite koen, että homomiesten ja heteronaisten välillä ystävyys pelittää vaan parhaiten. Koska homot ei tunne seksuaalista ja/tai romanttista vetovoimaa naisia kohtaan ja heteronaiset ei tunne vetovoimaa homomiehiin, homojen ja naisten välille ei tuu samanlaista jännitettä/kilpailua, joka voi joskus monimutkaistaa mies-nais-suhteita. Vastaavasti homomiesten ja heteromiesten kaveruudessa voi syntyä rumaa jälkeä, jos siihen alkaa tulla eroottisia ja/tai romanttisia tunteita väliin. Vaikea uskoutua puolin ja toisin henkilökohtaisista asioista ja olla kaverillinen, jos toista alkaa miettiä ja haluta enemmän seksikumppanina.
Ei homo kaipaa heteronaisia eikä heteronainen homoja, piilolepakot vaan haluaa homojen seurassa homopaikkoihin lepakkoja katsomaan ja juoruakat levittämään juoruja homoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei homo kaipaa heteronaisia eikä heteronainen homoja, piilolepakot vaan haluaa homojen seurassa homopaikkoihin lepakkoja katsomaan ja juoruakat levittämään juoruja homoista.
Helsingin homot ovat hyvin tehokkaasti levitellä juoruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tajua, kenellä homomiehellä synkkais joidenki reikähaarojen kanssa ainakaan paremmin ku heteromiesten. Ehkä päinvastoin. Ellei homomies oo tietysti jotenki naismainen ja naisten jutuista kiinnostunut, mitä ite en oo ikinä ollut. Joskus yläasteella ja lukioaikoina, kun mulla rupes kovemmin (pun intended) heräämään kiinnostus toisia jätkiä kohtaan ja juoruja rupes leviämään, niin varmaan 3/4 mua niinä vuosina "hintiksi" haukkuneista oli samoja kouluja käyneitä heterotyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tajua, kenellä homomiehellä synkkais joidenki reikähaarojen kanssa ainakaan paremmin ku heteromiesten. Ehkä päinvastoin. Ellei homomies oo tietysti jotenki naismainen ja naisten jutuista kiinnostunut, mitä ite en oo ikinä ollut. Joskus yläasteella ja lukioaikoina, kun mulla rupes kovemmin (pun intended) heräämään kiinnostus toisia jätkiä kohtaan ja juoruja rupes leviämään, niin varmaan 3/4 mua niinä vuosina "hintiksi" haukkuneista oli samoja kouluja käyneitä heterotyttöjä.
Lukiossa yksi "kympin tyttö" käytti musta vähemmän imartelevaa lempinimeä "peppupoika".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun peruskoulussa ympäristökin jo reagoi, ysiluokan kevään gay-poika opiskelee pienryhmässä naismaikan johdolla. Oppimäärä ei ole edes mukautettu. Osa tunnista kuluu jenkkijalkapallon katseluun.
https://media.tenor.com/2Bvqk0lFmvAAAAAM/muscle-growth.gif - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin homot ovat hyvin tehokkaasti levitellä juoruja.
Ei ole sen tehokkaampia kun hetero miehetkään tunnen yhden joka kulkee mökistä mökkiin selittämässä juoruja joita on kuullut haluaa olla se ensimmäinen jolta saa kuulla asiat.jos joku mies ja nainen ovat löytäneet toisensa ja heistä on tullut pari niin tämä hetero kaasuttelee autollaan viemässä sanomaa josta ei kellekkään ole edes mitään hyötyä. Homot jotka tunnen eivät juorua koskaan kas kun ovat kasvaneet perheissä joissa in opetettyåu käytöstavat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten jutuista ?
Siis mitä on naisten jutut , meitä on nais porukka ja joskus puhumme aiputon moottoreista vaikka miten kauan, yksi meistä on metsuri. Ja kertoo työstään vapaa ajalla suloisen näköinen nainen pieni ja hoikka pitkät kutritb kehystävät hänen kasvojaan , sitten ollaan usein keskusteltu raveista ja pelataankin yhdessä ,osakkeista myös keskustellaan ja saadaan vihjeitä ekonomilta joka on yksi meistä , mihin milloinkin sijoittaa, onko e niitä naisten juttuja koska me olemme naisia kaikki , yksi on poliisi Ja taitava sellainen . Niin että sellaisia ne naisten jutut ovat ainakin meillä talvirallin ajoa jäällä että pakoputki paukkuu äjoten ei meidän puheissa mitään vikaa ole tavallista haastella kuten muillakin
Ja homo kieskö on muka naisellinen. Muåitenkähön sinäkin näet naiseuden tasarvoisessa maailmassa . Ei siis ole mitäön miesten ja naisten juttuja ainoastaan vaan juttuja , sillä sipuli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiossa yksi "kympin tyttö" käytti musta vähemmän imartelevaa lempinimeä "peppupoika".
Sanottu jo kerran että menette sinne seksi sivuille juoruamaan seksistä ei tällä palstalla tarvita sellaisia juttuja. Seksi sivuilla löydät kaltaisia mielikuvitustensa kanssa eläviä kavereita .
- Anonyymi
Huonolla yo-todistukdells ei tee mitään, eikä ylioppilas ole ammatti. Pitäisi olla yli seiskan keskiarvo peruskoulusta. Matikka, kemia ja fysiikka on yliopistotasoista.
- Anonyymi
ei voi.
kun homolle selviää että hetero ei ole heistä kiinnostunut, niin alkaa jumalaton "selkäänpuukotus".
ystävyys ja lumihanki häviää jos niiden päälle kusee.- Anonyymi
Älä taas mielikuvittele omiasi raukkamainen olio ei nyt sinusta kukaan homo voimedes olla mitenkään kiinnostunut. Ajattele hieman itsekkin. Miksi olisi
- Anonyymi
Voi olla mutta vain jos homomies muistaa pitää mielessä että heteromies ei ole homo.
- Anonyymi
Homot on yksilöitä siinä missä heterotkin, joten hyvin vaikea yleistää. Omat miespuoliset ystäväni ovat lähinnä homoja, enkä heistä ole ollut missään vaiheessa seksuaalisesti kiinnostunut. Tunnen homoja joiden ystävyys on alkanut seksistä, mutta itseltäni seksillä "alkaneet" tuttavuudet ovat karisseet pian seksin jälkeen pois eikä yhteyksiä olla pidetty. Heteromiesten kanssa ei ole tullut ystävystyttyä sitten lapsuuden sillä kaapistotulo on itselleni sen verran stressaavaa että pitää tietynlaisen näkymättömän muurin välissä. Naispuoleisen ystävän taasen sain hänen aloitteestaan yllättäen. Naisten kanssa en oikeastaan koskaan ole tullut juttuun, koulussakaan. Ei mulla mitään vihaa heitä kohtaan ole tai että kokisin heitä millään tavoin vastenmielisiksi, mutta koska itse olen ylipäätään huono tekemään aloitteita tai keskustelunavauksia eivätkä tytöt/naiset ole moisia tehneet (tätä yhtä lukuunottamatta) aloitteita, niin tuttavuudet ovat jääneet syntymättä.
- Anonyymi
Miksi eivät voisi kaveruus on kaveruutta oli ihminen miten tahansa. Voihan heterotkin siis mies ja nainen olla vaan kavereita eikä ajatusta mistään muusta. Miten ihmisillä on jotenkin niin kiero käsitys homoista että tehdään kysymyksiä asioista jotka ovat ihan luonnollisia kuten ystävyys.
- Anonyymi
Olen itse hetero, mutta mitä pitäisi ajatella siitä, että yksi piilohomoksi tietämäni harrastuksista tuttu kaveri kutsuu mua toistuvasti kotiinsa saunomaan?
- Anonyymi
Tietääkö että tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö että tiedät?
"Tietääkö että tiedät?"
Ihan varma en ole, mutta tuskin tietää. Vaikuttaako se? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tietääkö että tiedät?"
Ihan varma en ole, mutta tuskin tietää. Vaikuttaako se?Selkeesti haluu laittaa sut voihkimaan ihan kunnolla,
- Anonyymi
Homo miehenä voin sanoa, että ei harva mies sytyttää niin paljon että en voisi kenen tahansa kanssa saunoa ilman mitään ongelmia. Tuo on outo mielikuva, että Homo mies on aina heti tilaisuuden tullen käymässä toiseen mieheen käsiksi. Moni mies on kaverina/ystävänä mahtava, mutta en tunne heihin seksuaalista kiinnostusta. Taitaa olla tuo luulo heteron miesten päästä, joilla tarve saada jokaista naistaan, joka paljastaa vähän enemmän pintaansa, kuin mitä housu/jakkupuku paljastaa.
- Anonyymi
Pohdiskellaanpa aloittajan kysymystä. Valitettavasti kohtalaisen suuri osa heteromiehistä ei halua läheisimmäksi ystäväkseen homoa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että suurin osa miehistä olisi "foobikkoja". Naisista on tod.näk. löytää syvempää ystävyyttä jos kuuluu vähemmistöön. On myös huomioitava että "foobikot" hyvin harvoin ilmaisevat suvaitsemattomuuttaan suoraan, vaan epäsuorasti. Ei vastata viesteihin, keksitään tekosyitä, vedotaan kiireeseen jne. Ylipäätänsä kenenkään suvaitsevaisuutta tai suvaitsemattomuutta on osin mahdoton arvioida koska ihmiset eivät tuo näkemyksiään esiin rehellisesti etenkään kasvokkain. Kaikki pyrkivät etupäässä tulemaan vain toimeen toistensa kanssa.
- Anonyymi
Naisista on epätodennäköistä saada ystävää koskaan, eikä homotkaan halua yleensä olla pelkästään kavereita/ystäviä jos haluaisivat seksiä. Vanhemmiten on ylensäkin vaikea hankkia ystäviä ellei ole jotain yhteistä harrastusta tms.
- Anonyymi
Tuota vois vielä sen verran tarkentaa että moni ”homomyönteinen” heteromies on homomyönteinen vain puheissa mutta teot puhuvat aivan toista. Eli heidän ajatusmailmansa lähtee siitä että ”ei minulla ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät vaan mahdollisimman kaukana minusta”. Että se siitä homomyönteisyydestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863