Mökkitarina

Seuralainen

’Miten sulla muuten meni se hiihtoreissu silloin? Mä en tainnut kysyä siitä?’ Heidi kysyi sermin toiselta puolelta. ’Mikä...ai niin se...mä olin jo ehtinyt ihan unohtaa...huh..viis viikkoako siitä jo on? Uskomatonta kuinka tuo aika menee nopeasti.’, vastasin venytellen käsiäni. ’No menee se kun joutuu koko ajan oleen töissä. Sä olet joutunut tekeen tosi paljon töitä, että voit sitten tuurata mua, kun mä olen siellä Amerikassa.’ Heidi sanoi rullaten itsensä tuolillaan minun puolelle sermiä. ’Mutta kerropa nyt siitä reissusta..oliko se minkälainen?’ Heidi jatkoi. ’No ei siinä ollut oikeastaan mitään ihmeellistä. Mentiin perjantaina sinne mökille..kävin hiihtään...sitten käytiin vähän baarissa ja lauantaina kävin rinteessä..sitten vähän ryypättiin ja pelailtiin..ja sunnuntaina pois...Semmoinen reissu.’ sanoin kohtauttaen olkapäitäni. ’Älä nyt viitti..kyllä siellä jotain täytyi tapahtua. Miksi sä noin salaperäinen olet tuon reissun suhteen. Oliko baarissa mitään?’
’No perjantaina oli tosi vähän porukkaa..ei oikeastaan ketään liikkeellä. Keskenään siellä tanssittiin. Lauantaina oli sitten enempi. Siellä oli joku brunetti, joka sanoi että se oli hakenut meille töihinkin kesäksi. Kyseli joko siitä on päätetty ja niin edelleen. Kuulemma joku sen kavereista on täällä töissä ja tää brunetti oli nähnyt valokuvia musta ja muusta porukasta ja siitä tunnisti mut. En mä tiennyt mitä sille sanoa, mutta eikö ne ole jo päätetty ne paikat?’
’Ei ne vielä oikeastaan ole. Tai no muut paikat on mutta tähän sun kaveriksi pitää saada vielä joku ja sitä ei ole päätetty. Mut kerro nyt lisää mitä siellä tapahtu. Ei voinut olla noin tylsä reissu!’
’Ei se nyt niin tylsä ollut vaikka ei nyt ehkä sitä mitä odotinkaan.’ sanoin madaltaen ääntäni ja tullen hieman lähemmäs Heidiä.
’Kerro nyt sitten...sähän jo silloin ennen kuin lähdit että ne on siellä sekstaamassa naisten kesken.’ Heidi sanoi virne naamallaan.
’Siinä mielessä se oli kyllä sitä mitä mä ajattelinkin ja kun sustakaan ei ole ollut seuraa niin siinä mielessä olikin kiva.’ sanoin vähän kiusoitellen Heidiä.
’Niin...no kun mulla on ollut kaikkea muuta...kyl mä haluaisin sun kanssa toistekin, mutta...Kerro nyt mitä siellä tapahtui.’ Heidi sanoi jättäen selityksensä salaperäisesti kesken.
’No okei...mä sitten kerron...’ sanoin laittaen huoneemme oven kiinni.

Automatka mökille meni leppoisissa merkeissä. Anette, tuo tummatukkainen hieman pyöreä nainen ajoi autoa ja hänen vieressään pelkääjän paikalla istui pitkä, tumma ja hoikka Aneten ikäinen nainen. Hän oli mielestäni jo liiankin laiha, sillä posket olivat hieman lommolla ja poskipäät tulivat liian selvästi esille. Saija puhui koko ajan hennolla äänellä ja vaikutti muutenkin hieman ujolta ja herkältä. Istuin takapenkillä Veeran kanssa, joka oli melkein täysi vastakohta Saijalle ollen huomattavan tanakassa kunnossa. Veera oli ollut alkumatkan koko ajan äänessä nauraen hersyvästi saaden vähän jännitystä autosta pois. Nyt hän kuorsasi hiljaa ikkunaa vasten ja autoon oli laskeutunut hiljaisuus. Loppumatkan kuuntelin vain omaa musiikkiani katsellen ohi vilistäviä puita miettien hiljaa mielessäni mitä reissusta oikein tulisi. En tuntenut minkäänlaista vetoa ketään kolmea kohtaan ja saatoin vain toivoa, että jotain vipinää löytäisin baarista.

Mökki oli todella upea ja siellä oli tilaa hieman liikaakin. Otimme Saijan kanssa omat huoneet Veeran ja Anetten sijoittautuessa parvella olevaan huoneeseen. Muut asettuivat lokoisasti television eteen sohvalle jutellen niitä näitä, mutta minä päätin käydä hiihtämässä niin pitkän lenkin kuin valoa riittäisi. Hiihtolenkki oli virkistävä, mutta keli tuntui nihkeältä ja verotti voimiani melkoisesti. Matkan aikana mietin millainen illasta mahtaisi kehkeytyä ja olivatko muut kehittäneet jotain mielenkiintoista puuhaa. Päästyäni mökille tupa oli aivan hiljainen eikä ketään näkynyt missään. Söin pientä iltapalaa ja katselin hetken verran televisiota ennen kuin Veera tuli pyyhe päällä saunasta. ’Ai sä tulit takaisin jo...mene saunaan..siellä on vielä lämmintä. Muut varmaan tulee kyllä kans kohta pois..’ Sen sanottuaan hän katosi yläkertaan pukeutumaan ja minä lähdin riisumaan omaan huoneeseeni. Ripustin märät hiihtokamppeeni kaappiin kuivumaan ja tallustelin saunaan törmäten suihkussa Saijaan. ’Ai..oli täällä vielä sentäs joku’ sanoin katsoen Saijan hoikkaa vartaloa. Saija ei peitellyt mitenkään vartaloaan kääntyessään minuun päin ’Joo..mäkin sain juuri pestyä.’ Huomasin hänen silmien ahmivan omaa vartaloani ja tunsin siitä pientä mielihyvää. Häpeilemättä annoin silmieni kulkea Saijan pienten rintojen ylitse litteälle vatsalle, ulkoneville lonkkaluille sekä tuuhealle tummakarvaiselle häpykukkulalle. ’Okei..suihku on vapaa..’ Saija sanoi ja vaihdoimme paikkoja. ’Olitteko aikoneet mennä baariin tänään?’ kysyin antaen veden valua päälleni tuntien edelleen noiden sinisten silmien kiinteän katseen vartalollani. ’Joo..vois sitä käydä..kunhan vähän vielä otetaan pohjia.’ Saija sanoi kuivaten itseään. ’Kiva..mä käyn äkkiä saunassa.’ sanoin ja menin samantein löylyihin. Istuin hetken löylyissä miettin kuinka hyvältä tuo katse oli oikeastaan tuntunut ja kuinka halukas loppujen lopuksi olinkaan. Päätin kuitenkin olla tarkkana baarissa, jos sieltä löytyisi jotain kivaa.

Pestyäni kuljin takaisin tuvan puolelle viilentymään ennen kuin pukisin. Muilla tytöillä oli meikkaukset kesken ja puhetta riitti jo huomattavasti enempi. Korkkasin itselleni siiderin ja liityin juttuihin hetkeksi mukaan. Siideri tuntui menevän yllättävän nopeasti päähäni ja hetken istuskelun jälkeen päätin pukea ja meikata itsekin. Aika sujahti siivillä ja olin todella hyvässä nousuhumalassa päästyämme baariin. Kello ei ollut vielä paljoakaan ja paikalla ei ollut oikeastaan ketään. Tanssilattia oli käytännössä koko ajan meidän. Pistäydyimme vain välillä tankkaamassa ja hieman katselemassa muuta meininkiä. Paikka ei kuitenkaan piristynyt koko iltana ja minulle se oli aikamoinen pettymys vaikken nyt mitään ihmeellistä sinänsä odottanutkaan. Olimme kuitenkin aivan valomerkkiin asti ja palasimme takaisin mökille. Muut jaksoivat valvoa hieman, mutta minä olin jo täysin poikki ja menin suoraan pehkuihin.

Heräsin seuraavana aamuna tyttöjen kolistellessa tuvassa. Raahauduin vessaan ja sitten tupaan vain pieni päänsärky taakkanani. Muut vaikuttivat myös selvinneen suht hyvin edellisestä illasta jutellen leppoisasti aamupalalla. Aloin laittamaan itselleni pientä aamupalaa kun Anette kertoi heidän lähtevän hiihtämään kohtuu pitkän lenkin. Itse olin suunnitellut meneväni rinteeseen ja toivonut kaveria sinne, mutta toisaalta olin tyytyväinen ettei tarvinnut mennä kenenkään toisen rytmin mukaan. Päivä menikin todella nopeasti ja nautin ihanasta säästä. Nälkä ajoi kuitenkin minut hieman aiemmin takaisin mökille, jossa törmäsin tyhjään tupaan. Ajattelin muiden kuitenkin tulevan pian, sillä olimme sopineet tekevämme ruokaa illalliseksi. Niinpä laitoin saunan lämpenemään ja korkkasin itselleni virvoittavan siiderin. Valmistin salaatit ja hieman huolestuin kun ketään ei vieläkään kuulunut. En jaksanut kuitenkaan enempää odotella vaan painuin saunaan nauttimaan rentouttavista löylyistä. Istuttuani hetken kuulun kolinaa ja valitusta tulevan tuvasta. ’Ei ikinä enää tuollaista reissua!’ Veera valitti kuuluvalla äänellä. ’Missä se Sanna on...onko se tullut jo?’ Saija kysyi. ’Taitaa olla saunassa..meidänkin ois hyvä mennä.’ Anette vastasi lähempää ilmeisesti kurkaten huoneeseeni. Ei kestänytkään kauan kun suihku kävi ja Anette tuli löylyihin. ’Täällähän sä olet. Joko oot kauan ehtinyt olla?’ hän sanoi silmien kulkiessa vartalollani. ’Noo jonkun aikaa...teillä meni kauemmin kuin luulitte?’ vastasin Anetten silmien vaelteluun katsellen hänen päärynänmuotoista vartaloaan. Anetten rinnat olivat hieman isommat ja pehmeämmän näköiset kuin omani. Anettella oli söpö pieni pömppövatsa ja hänen lantionsa oli leveä. ’No joo...Veeralle lenkki taisi olla vähän liikaa’ Anette sanoi naurahtaen. ’Huh..mä olen istunut täällä jo aika kauan..taidan mennä suihkuun.’ sanoin nousten ja antaen Anettelle paremman tilaisuuden ihailla vartaloani. Vaikka itsekään en ollut hoikassa kunnossa olin silti hieman laihempi kuin Anette. Kapusin alas saunan lauteilta ja melkein törmäsin Veeraan suihkuhuoneessa. Veera oli kaikista meistä muodokkain, mutta hän ei häpeillyt jenkkakahvojaan lainkaan. Silmäilin hieman hänen vartaloaan hänen ollessa suihkussa viruttaen itseään saunaa varten. Rinnat valuivat raskaina rintakehän molemmin puolin vaaleanpunaisten nännien hieman nöpöttäessä rintojen kärjissä. Kuivasin itseni Veeran mennessä saunan lauteille Saijankin saapuessa saunaan. ’Joko sä olet valmis?’ Saija kysyi mennessään suihkuun. ’Joo..mä tulin sen verran aikaisemmin teitä. Ollaanko muuten tänään menossa baariin?’ kysyin hieman toiveikkaasti. ’Eiköhän me käydä..vai mitä tytöt?’ Saija vastasi huikaten saunaan. Kuulin myöntyväistä hyminää saunan puolelta ja päätin mennä meikkaamaan ja pukemaan tuvan puolelle.

Puin päälleni omasta mielestäni seksikkäät farkut ja biletoppini. Ehdin siemailla hieman enempikin jo siideriä ennen kuin muut pääsivät saunasta ulos meikkaamaan ja pukemaan. Tytöillä oli olleet juomat saunassa mukana, joten he olivat jo sopivassa nosteessa ja minä oikeastaan sain tavoitella heitä päästäkseni samaan tunnelmaan. Ilta oli kuitenkin vauhdikkaampi kuin edellinen juttujen lennellessä ja tyttöjen kertoillessa omista poikakavereistaan. Pääsimme kuitenkin baariin illallisen jälkeen vain todetaksemme tunnelman olevan siellä edelleen suhteellisen laimea. Iltani kohokohta oli kun tummatukkainen nainen tuli poikaystävä vanavedessään juttelemaan minulle. Hän oli nähnyt kuvani ja oli hakemassa firmaamme kesätöihin. Juttelimme hetken aikaa baaritiskillä, mutta totesin hänen olevan vain kiinnostunut työpaikan saamisesta. Hieman pettyneenä lähdin muiden mukana takaisin mökille, mutta taksissa tyttöjen jutut saivat minut nopeasti piristymään vitsien muuttuessa härskimmiksi. Päästyämme mökille oli jo selvää ettei muilla ollut mitään aikomustakaan mennä nukkumaan vaan jatkaa vielä iltaa. Olin jo ensin menossa nukkumaan, mutta sitten totesin ettei moisessa melussa siitä olisi tullut mitään ja päätin rentoutua ja korkata uuden siiderin.

’Hei..nyt aletaan pelaan!’ Anette sanoi yhtäkkiä saaden kaikkien huomion. Muut olivat aivan innoissaan, mutta minä olin täysin pihalla kuin lumiukko pakkasaamuna. ’Tuuthan säkin Sanna mukaan? Sä et ole vielä oikein ollut meidän jutuissa mukana..’ Anette sanoi nousten hieman hoippuen pirttipöydän vieressä olevalta penkiltä. ’Mitä peliä oikeen pelaatte?’ vastasin, mutta tuntui ettei Anette ollut kuullut lainkaan. ’Me oltiin aivan siinä uskossa, että sä tykkäät sekstata tyttöjenkin kanssa, mutta ei me nyt olla varmoja...Joten ei sun oo pakko pelata jos et haluu...eihän me voida sua pakottaakaan...’ Anette jatkoi kännistä puhettaan, kunnes keskeytin hänet. ’Siis pelata mitä?’ Nyt oli Saijan vuoro puhua ja hän vaikutti hieman selvemmältä kuin ystävänsä ’Me aina pelataan ryysyTwisteriä täällä ollessa...’ Hieman ihmettelin millainen peli oli kyseessä, mutta olin jo ehtinyt toipua pettymyksestäni ja päätin ottaa ilon kunnolla irti ’No tottakai mä pelaan!’ sanoin ja nousin pystyyn. ’Hienoa!’ Anette sanoi ja haki Twister pelimaton ja pyörityskiekon. ’Pelatkaa te ensin..mä pyöritän’ Anette sanoi istuen sohvalle pelimaton viereen.

Asetuimme paikoillemme matolle Anetten pyörittäessä kiekkoa. Olin ennenkin pelannut Twisteriä, tosin hieman selvempänä, ja pärjännyt siinä kohtuu hyvin, joten en ollut kovinkaan huolissani pelin kulusta. Alku näyttikin, että Veera oli kaikista heikoimmilla joutuen joka toisella kierroksella riisumaan jotain vaatetta pois. Vain oikeastaan Saija oli minua parempi seitsemännen kierroksen alussa kaikki vaatteet päällään. Minä olin joutunut riisumaan sukat ja Anette parhaillaan otti puseronsa pois paljastaen valkoiset push-up liivinsä. Veera sen sijaan pelasi jo alusvaatteisillaan ja hänellä oli rohkeasti viininpunaiset stringit ja rintaliivit päällään. Veera palasi takaisin pelimatolle uhoten nyt tiputtavansa jommankumman meistä pois.

Peliin alkoi olla vähän vaikeampi keskittyessä tilanteen johtaessa siihen, että Veera pyllisti suoraan minuun päin. Saatoin erottaa pienen kostean läikän stringeissä niiden painuessa hieman häpyhuulien väliin. Ajatukseni katkesivat täysin Veeran hieman liikahtaessa ja stringin nauhan painuessa enempi häpyhuulten väliin. Anette oli jo pyöräyttänyt osoitinta ja muut liikkuivat paljon minua nopeammin jättäen todella epätoivoisen paikan, johon jalkani ei millään taipunut vaan romahdin lattialle. Noustessani lattialta päätin lisätä hieman panoksia pelissä ja riisuin hieman yllättäen farkkuni pois. Huomasin kuinka muut katsoivat minua pidempään istuessani sohvalle näytellen mustia narustringejäni. Peli oli vaikeutunut muillekin, sillä seuraavaksi tippui Saija joutuen riisumaan ensimmäiset vaatteensa pois. Astuessani pelimatolle vilkaisin Veeraan päin, joka hymyili tietävästi ja saatoin arvata hänen aikeensa pudottaa Anette seuraavaksi. Tajusin, että Veera käytti vähäistä vaatetustaan hyväkseen ja päätin yrittää matkia häntä. Sainkin melkein heti tilaisuuden ja asetuin peppu pystyssä suoraan Anetten eteen. Näin jalkojenivälistä kuinka hän ei voinut vastustaa kiusausta ja katsoi suoraan ylös pikkuhousuihini. Seuraavan pyörityksen jälkeen taktisesti laskin peppuani lähemmäs ja Anetten keskittyminen herpaantui ja hän pyllähti pelimatolle.

Anette otti myös suoraviivaisemman taktiikan käyttöön riisuen rintaliivinsä pois. Olin päättänyt, että myös Saijan tulisi saada riisuutua selvästi enempi. Pelin alkaessa pyrin heti hyviin asetelmiin ja tuurilla Saija joutuikin parin pyörityksen jälkeen vaikeaan siltaan. Itse pääsin asettumaan suoraan Saijan kasvojen yläpuolelle ja laskin peppuni aivan liki hänen kasvojaan. Tunsin kuinka tällainen peli alkoi kiihoittamaan minua ja epäilin Saijan pystyvän jo hieman haistamaan kiihkoni. Hymyilin hieman itsekseni kun kuulin Saijan herpaantuvan ja hänen peppunsa kosketti mattoa. Seuraava kierros oli minulle hieman vaikeampi, sillä jouduin jo parin pyörityksen jälkeen samanlaiseen asentoon kuin Saija edellisellä kierroksella. Ehdin jo kiittelemään onneani, että Veera oli toisella puolen mattoa eikä pystyisi tekemään samaa temppua minulle, kun tajusin Anetten nojautuvan eteenpäin. Anette asettui päälleni ja hänen rintansa tulivat suoraan naamalleni. Tunsin niiden pehmeän kimmoisuuden enkä voinut vastustaa kiusausta vaan suutelin niitä ja imaisin hieman hänen Anetten nänniä. Tämä kuitenkin aiheutti sen, että peppuni hipaisi mattoa ja Saija huusi minut pois matolta. Riisuin toppini ja asetuin sohvalle katsomaan kuinka tyttöjen seuraava kierros sujui.

Tällä kertaa Veera ei pysynyt pystyssä toista pyöritystä pitemmälle ja hän nakkasi rintaliivinsä lattialle hakien samalla kaikille uudet shotit, joita olimme kumonneet tasaiseen tahtiin pelin aikana. Uusi kierros kesti pisimpään sillä enää en pystynyt yllättämään muita tyttöjä vähäisellä vaatetuksellani. Myöskään Anette ei saanut tilaisuutta käyttää rintojaan, vaan hän tippui oman virheensä vuoksi pois. Anette riisui housunsa paljastaen mustat sukkahousut, joiden alta valkoiset Snoopy-alushousut paistoivat. Uudella kierroksella sain heti Veeran samaan paikkaan kuin Anetten aiemmin hänen ollessa kyykyllä ja minun aivan hänen edessään peppuni pystyssä. Veera ei kuitenkaan hämmentynyt tilanteesta lainkaan vaan pikemmin käytti sitä hyväkseen ja tunsin hänen kielensä pikkuhousujeni lävitse. Hänen kielensä sai minut vapisemaan kauttaaltaan saaden otteeni pelistä herpaantumaan ja jouduin itse ulos. Ajattelematta sen kummemmin päätin riisua pikkuhousuni pois kaikkien hämmennykseksi. Seuraava kierros muutti pelin luonnetta kaikkien pyrkiessä jäämään pelimatolle toivoen näin näkevänsä suloni. Kierros kesti yllättävän pitkään ennen kuin Veera joutui luovuttamaan ja joutui riisumaan pikkuhousunsa pois. Ollen nyt tyystin alasti hän alkoi pyörittämään seuraavaa kierrosta.

Pari kierrosta meni ihan katsellessa ja miettiessä kumman haluaisin salaisella aseellani tiputtaa. Päätin yrittää Anettea, sillä tilaisuus sattui aiemmin hänen suhteensa. Jalkani olivat levällään ja peppuni tutusti pystyssä ja Anette oli suoraan takanani. Ajattelin jo tällaisen pienen kiusan riittävän ja temppu tepsikin. Näin kuinka Anette tipautti itsensä polvilleen matolle, mutta yllättäen tunsin hänen kätensä pepullani. Anette veti lantiotani hieman itseensä päin ja upotti samalla naamansa vasten häpyäni. Voihkaisin tuntiessani hänen kielensä alkavan kulkemaan pitkin vakoani. Aloin jo hieman protestoimaan, mutta kielen liikkeet tuntuivat liian hyviltä. Näin kuinka Saija riisui itsensä ja asettui Veeran viereen istumaan sohvalle. Kumpikin alkoi hitaasti hyväilemään itseään katsellen tiiviisti meidän touhuja. Anette hyväili pakaroitani samalla nuollen kiihkosta sykkivää vakoani. Tunsin välillä kuinka huippuni hiljalleen lähestyi, mutta Anette vaistosi sen ja kuljetti kieltään välillä kauempana palaten nopeasti kuitenkin takaisin hävylleni. Vikisten sain Anetten lisäämään tahtiaan ja pian tunsin kuinka vapauttava orgasmi vyöryi ylitseni saaden minut polvilleni matolle. Anette lopetti nuolentansa ja minä vaivuin makaamaan tyytyväisenä matolle.

En kuitenkaan ehtinyt nousta lattialta kun Veera asettui päälleni ja upotti oman kielensä turvonneiden häpyhuulieni väliin. Voihkaisin nautinnosta, mutta tukahduin pian sillä Veera laski häpynsä vasten kasvojani. Haukoin ilmaa suun kautta nenäni upotessa Veeran vakoon. Veera pyöritti hieman peppuaan hieroen kosteaa vakoaan vasten naamaani. Tunsin hänen klitoriksen hieroutuvan nenääni vasten yrittäessäni nuolla kielelläni sen mitä pystyin. Veera puolestaan nosti rivakasti peppuani ylöspäin ja imi voimalla klitoristani. Anetten kosketus oli ollut paljon hellempi, mutta toisaalta nyt kaipaisinkin jo kovempaa käsittelyä. Veeran peppu pyöri nopeammin naamani päällä ja tunsin hänen vavahtelevan oman orgasminsa kourissa. Samalla hän imi entistä voimakkaammin ja tunsin uuden isomman orgasmin täyttävän tajuntani. Voipuneena tunsin kuinka Veera nousi päältäni jättäen minut lattialle jo raukeana makaamaan.

Yritin hetken lepotauon jälkeen nousta taas ylös, mutta nyt vuorostaan Saija tuli päälleni maistaen vuorostaan häpyäni. Vavahdin hänen kielensä kosketuksesta, mutta arvelin etten ihan heti voisi saada jälleen uutta orgasmia. Sen sijaan päätin keskittyä Saijan häpyyn, joka kiilteli kiihkosta edessäni. Saijan häpy vaikutti pieneltä vaikka hänen ulommat häpyhuulensa olivat turvonneet avaten kukan silmieni eteen. Maistoin hänen mahlaansa, kun yhtäkkiä tunsin Saijan työntävän dildon sisälleni. Voihkaisin vasten Saijan häpyä ja tartuin hänen kapeista pakaroistaan kiinni imaisten samalla hänen häpyhuulensa suuhuni. Tunsin kuinka dildo alkoi liukua sisälläni ja kieli pyöri klitorikseni päällä villisti. Tunne oli ihana ja nyt uskoin pääseväni jälleen uudelle huipulle. Nuolin voimakkaasti keskittyen Saijan nupukkaan ja sain pientä nautintoa jo siitä, kun tunsin hänen hetkeksi lopettavan omat tekosensa saadessaan orkkunsa. Saatuaan orgasminsa hän tunnollisesti jatkoi sauvan liikettä voimistaen kielensä liikettä klitallani. Viimeisenä pisteenä hän hyväili välilihaani ja peppuaukkoni viertä saaden minut laukeamaan kolmannen kerran. Jäin makaamaan täysin tyydytettynä lattialle nähden kuinka Saija ja Veera siirtyivät toiseen makuuhuoneeseen.

Nousin lattialta ja näin Anetten istuvan vielä sohvalla silmät suljettuina. Hänen sormensa tanssivat nopeaan tahtiin paljaaksi ajellulla hävyllä toisen käden leipoessa hänen rintaansa. Pysäytin Anetten käden ja nostin hänet sanaakaan sanomatta ylös. Anette seurasi minua kiltisti makuuhuoneeseeni, jossa työnsin hänet sängylleni. Kaivoin oman sidottavan dildoni esille ja laitoin sen vyötäisilleni kiinni. Näin Anetten katsovan dildoa silmät suurina samalla kun tulin hänen eteensä. Anette maistoi dildoa hieman katsoen samalla silmillään minua. Sitten työnsin hänen selälleen sängylle ja kapusin hänen päälleen. Anette levitti jalkansa minun asettuessa hänen ylleen ja ohjasi dildon sisäänsä. Aloin hitaasti painautumaan syvälle Anetteen kunnes hän otti kätensä pois. Tiesin dildon olevan hänen sisällään ja aloin liikuttamaan lantiotani hitaasti etsien oikeaa rytmiä. Pienen opettelun jälkeen osasin jo hieman paremmin ohjailla dildoa ja painoin sen syvälle Anetten sisään painautuen aivan häntä vasten. Suutelimme kiihkeästi dildon ollessa melkein kokonaan Anetten sisällä. ’Nussi mua..’ Anette kuiskasi kiihkeästi ja aloin kiihdyttämään tahtiani. Anette laski kätensä pepulleni ohjaten rytmiä nauttien täysillä. Anette voihki kovalla äänellä, kunnes pysäytti lantioni. ’Nussi mua takaa..’ hän sai kuiskattua ja vaihdoimme asentoa. Nyt minun oli helpompi ohjata toimintaa ja tartuin Anetten pakaroista alkaen liikuttamaan dildoa hänen sisällään. ’Nussi mua kunnolla..’ Anette huokaili tyynyä vasten ja tein työtä käskettyä. Nopeutin tahtiani ja vatsani läiskyi vasten hänen pakaroitaan. Anette huusi kiimasta tyynyn vaimentaessa vain hieman hänen huutojaan. Jatkoin kiivasta tahtiani kunnes kuntoni ei enää riittänyt ja hidastin lopettaakseni. Anette pystyi vain hieman vikisemään dildon soutaessa vielä hänen sisällään. ’Huh..ei enää..’ Anette sai sanottua ja vedin dildon hänen sisältää. ’Uskomatonta’ Anette sanoi vaipuessani hänen viereensä. Sitten molemmat nukahdimme sängylleni.

4

13985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihottunut mies

      Tarinasi oli todella upea; arvaapa, mitä vaimoni kohta saa... =) Toivottavasti kirjoitat pian lisää!!!!

    • Kostunut

      Tarinaahan voisi jatkaa; mitä Heidin kanssa tapahtui kerrottuasi reissusta, tapasitteko uudelleen, jne. Juttusi ovat sekä hyvin kirjoitettuja että kiihottavia.

    • ..kehuista...Jatkoa on tulossa, mutta ne osaa sanoa aikataulua. Ja nähtäväksi jää ketä on siinä tarinassa mukana ;)

    • Anssi

      Enpä ole pitkään aikaan päässyt lukemaan tuotoksiasi, mutta näyttää sinulla olevan edelleen taito hyppysissäsi.
      Joten jään innolla odottamaan jatkoa. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe