Millainen ihminen käyttää jörjestelmää hyväkseen?
työtön mutta töissä
31
533
Vastaukset
- Anonyymi
Kommari.
- Anonyymi
Moni osa-aikatyöläinen on sekä työtön että töissä.
Sellaista järjestelmää ei ole vielä ihminen keksinyt ettei toinen ihminen osaisi käyttää sitä hyväksi ja moni käyttääkin kun vain kiinni jäämisestä rangaistaan.
Jos tuo tekoäly osaisi kehittää sellaisen järjestelmän jota ei voi käyttää hyväkseen. Toki sellainen on nytkin eli sellainen järjestelmä joka ei toimi ollenkaan.- Anonyymi
Niin ja jos joku jää kiinni ei myönnä mitään ..... siksi asiat kestää aikaa.
Suoraselkäinen ihminen myöntää omat rikkeensä. - Anonyymi
Nimenomaan.
- Anonyymi
Tulorekisteri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulorekisteri!
Kaikki ei sieltä näy.
- Anonyymi
Taitaa olla paljon piilotyöttömiä ainakin tilastojen mukaan. Töissä on yhtä paljon kuin 2022 mutta työttömiä 10 000 enempi. Onko maahan muuttaneet siirretty työttömiksi
- Anonyymi
Tulee mieleen pimeän työn teko ja sen mahdollistaja ylipäänsä.
- Anonyymi
Epärehelliset ihmiset.
- Anonyymi
Sinä sen sanoit. En minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen sanoit. En minä.
Kyllä. Minä kirjoitin mitä kirjoitin. Sinä kirjoitit jotakin muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille avoin palstahan tämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille avoin palstahan tämä on.
Mielipiteenvaihtoa ja omien näkökulmien esilletuontia kinkkistenkin asioiden tiimoilta.
Ei ole "henkilökohtaista" palsta tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä minä kirjoitin? -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä minä kirjoitin? -
Sinäkö täällä määräät mitä ihmiset saa kirjoittaa? Et sinä mikään jeesus ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä käytetään työntekijää hyväkseen. Se on niinpäin. Työttömän pitää miettiä mitä työtä hakee eläkeläiset voi sen sijaan tehdä eikä vähennä .... Väärin koko asetelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihme tiuskintaa ja äyskintää.
- Anonyymi
jos kirjoittaa ns. pimeistä töistä ei se kohdistu kehenkään yksilöön.
Se nyt vaan on väärin mutta valitettavan yleistä.
Eikä koskaan häviä kokonaan.
Koskettaa yhteiskuntaa. - Anonyymi
Täällä on semmoinen pomottaja joka tuppaa nokkansa kaikkeen mitä edestään löytää.
- Anonyymi
Elämme kovia aikoja.
No ainakin osa-aikaista työtä tekevät ovat tietysti sekä töissä että työttömänä samaan aikaan. Ei kai siinä ole aloittajan mielestä jotain vikaa?
- Anonyymi
En tiedä aloittajasta , minä sanon ei mitään vikaa.
- Anonyymi
Aika moni on osa-aikatyössä.
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni on osa-aikatyössä.
Itselläni on tällä hetkellä kolme osa-aikatyötä, joista kertyy yhteensä n. 35 h / viikko. :)
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Itselläni on tällä hetkellä kolme osa-aikatyötä, joista kertyy yhteensä n. 35 h / viikko. :)
Eiköhän ne ole tiedossa olevia....Oletko henk koht avustaja?
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne ole tiedossa olevia....Oletko henk koht avustaja?
Joo, niitä on kaksi noista paikoista. Ja uutena alkoi koulunkäynninohjaajan pesti.
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Joo, niitä on kaksi noista paikoista. Ja uutena alkoi koulunkäynninohjaajan pesti.
Kovin innokas tekijä olet
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Miten jaksat näitä kolmea?
Anonyymi kirjoitti:
Miten jaksat näitä kolmea?
Kyllä ainakin toistaiseksi on jaksanut. Joskus toki on vähän väsynyt olo, kun koulupäivän jälkeen on pienen tauon jälkeen uusi tehtävä edessä. :)
- Anonyymi
Hyvä kun joku jaksaa. tämän tosiaan oli tarkoitettu näin että on sekä työtön että töissä. joku ymmärsi väärin ja alkoi syytellä kun luulee omiaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886