Silloin menetit mahdollisuudet minuun mies.
Häiritsit intiimeillä viesteillä
41
515
Vastaukset
- Anonyymi
Huutista joka tuutista :D
- Anonyymi
Niin sinä reesu yrität aloittaa katkeran päiväsi aina näillä piilovihaisen äijän haaveilla, että nämä intiimit viestit herättäisi ahdistusta. Eihän se ole kuin blokata ja sinne jää rajan taakse kyklooppi kurkistelemaan ns.
- Anonyymi
Olisitko ollut kesällä valmis jos olisin vihreää näyttänyt
- Anonyymi
Valmis mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmis mihin?
No mihin luulisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin luulisit
Treffeille?
- Anonyymi
Luitko aloituksen? En.
- Anonyymi
No voi voi eipä paljon hävinny pakastekaloja saa kaupastakin
https://youtube.com/shorts/WVwYKqpkTAc?si=dKE9KzgMoIp0s9wM- Anonyymi
Juuri noin. Huomasin ettei mies ollut täysin rehellinen eikä ollut johdonmukainen ja lähetteli imeliä viestejä. Silloin potentiaali laski heti kuin lehmän häntä.
- Anonyymi
Taidat olla vielä poikanen kun et ymmärrä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Huomasin ettei mies ollut täysin rehellinen eikä ollut johdonmukainen ja lähetteli imeliä viestejä. Silloin potentiaali laski heti kuin lehmän häntä.
Vähemmästäkin tosissaan oleva nainen triggeröityy kokenut ton kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmästäkin tosissaan oleva nainen triggeröityy kokenut ton kans
Just joo useina naisena jostain keskustelua vetävä äijän raahka. Kai jotkut matalamieliset yrittää virittäytyä vieläkin tunnelmaan
- Anonyymi
kyllä varmaan kaikki muukin, vaikka tuo uhraaminen muille. Toivottavasti tulee koko porukalle kaikkea pahaa ja huonoa. hyi helvetti en oo ikinä nähnyt pahempaa että tallo muut jotta itse pääsee pois ja selviää, ja jotkut elää toisten hakkauksista. ootte niin kuvottavaa porukkaa, ja kuolemaa ja huonoa sinne näkyy tulevaan. ja kaikkea huonoa siihen mistä veitte ja mistä hakkasitte. Toivon koko sydämestäni teille huonoa ja pahaa minun elämä palautuu ja vielä tehdään töitä ettei valu mikään teille ja pysytte poissa ja otatte turpaan ja kaikkea hakkaamista, nöyryyttämistö ja tuhoa. hyi saatana toivottavasti tuommoiset ämmät ja äijät tapetaan pian. laillisesti.
- Anonyymi
Rakkautta ja lämpöä. Joulurauhaa ❤️
- Anonyymi
On kyllä jotain vakavia psyykkisiä ongelmia, mikäli alkaa kokea, että kuuluu tähän porukkaan josta gubbe tarinoit
- Anonyymi
sille L naiselle toivon erityisesti kaikkea huonoa ja hakkaamista, toki myös muille. jokaiselle, ja kaikkea huonoa.
- Anonyymi
Sinulle siunausta ja rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle siunausta ja rakkautta
Mutta sullahan on markan maalittaja tässä kärkipaikka kehitellä tästä guben elämänmyönyeisestä tarinallisuudesta uusi henkilöllisyys
- Anonyymi
joka päivä kun viette tulkoot se teille pahana ja huonona, joka vuodesta ja teoista hirveistä toivottavasti saatte pahaa ja huonoa.
- Anonyymi
niille naisille joille veivät ja uhrasivat toivottavasti saavat kaikkea pahaa ja huonoa.
- Anonyymi
Rakkautta sulle.
- Anonyymi
niille äijille huonoa ja pahaa. kesästä ja joulusta töistä asumisesta ja arjesta ja juhlasta mistä veivät ja hakkasivat toivottavasti saavat kaikkea pahaa ja huonoa. hyi saatana miten kuvottava porukkaa, toivottavasti elämä ja viimeistään helvetti tuo niille kaikkea huonoa ja pahaa.
- Anonyymi
Miksi kirjoittelet aamuyöllä
- Anonyymi
Tämäkö on sinun yritys päästä yläpuolelle kun invaasio guben höpinään vesittyi jo
- Anonyymi
Ei ole pelkoa, että häiritsisin uudelleen.
- Anonyymi
En tykkää susta😪😪😪
- Anonyymi
Jos et ollut silloin valmis tuskin myöhemminkään.
- Anonyymi
Annahan sinäkin näiden banaalien analyysiesi olla suhteessa tähän palstagubbeen🥱
- Anonyymi
Valmis ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmis ollut jo pitkään.
Kyllähän minäkin olen preparoinut ihan kylliksi. Nyt olis elämän aika.
- Anonyymi
Anna samalla mitalla takaisin. Sitten olette tasoissa ja voitte vaikka yhtyä.
- Anonyymi
Pitäisi alentua naisena tuollaiselle tasolle? 🤮
- Anonyymi
Heh, tiedän suhteen joka on alkanut dickpicistä 😆. Ei kaikki ole niin nirsoja.
- Anonyymi
Yöks
- Anonyymi
Eikö tämä ihana tarinallisuutesi perustu kokolailla siihen naisena esiintyvä aloittaja?🥱
- Anonyymi
Määrittele intiimi? Intiimialueen ongelma hänellä?
- Anonyymi
Kyllä se noin on ja sen lisäksi halut loppuneet aikoja sitten. Valitettavasti siksi vain ystävyys on mahdollista!
- Anonyymi
Kenelle tuo aloitus menee...
- Anonyymi
En tiedä kenelle se on?
- Anonyymi
Jos ei intiimit asiat kiinnosta, niin ei silloin ole mitään muutakaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082